WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 29 2024, 16:53

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lie 27 2016, 13:27 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 27 2016, 13:10
Pranešimai: 5
Miestas: Vilnius
Sveiki,
malonu prisijungti prie Jūsų bendruomenės. Turiu tokią problemą. Automobilis citroen C5 HPI 2,0 l benzinas. Šio automobilio variklis veikia dvejais rėžimas:
1. Paprastas kuras įpurškiamas stūmokliui leidžiantis žemyn AFR 14,7
2. Lean rėžimas kuras įpurškiamas stūmokliui esant viršuje, kaip ir dyzelinuose varikliuose AFR virš 30

O problema tokia, kad automobiliui pastovėjus per naktį visi rėžimai veikia puikiai, bet jei užgesini variklį ir vėl užkuri tai rėžimai nepersijunginėje ir visada veikia pirmuoju rėžimu. Gal kas esate susidūręs ir žinote kokia galėtų būti to priežastis.
P.S Klaidų variklis nemeta.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 27 2016, 17:13 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 01 2012, 14:34
Pranešimai: 970
Miestas: Kaunas
pagrindine problema kuria matau yra HPI. jei klaidu nemeto, parduok sita problema ir nusipirk ne HPI.
cia jei taip is esmes.
o jei nori ta problema ir visas toliau eisiancias pasilaikyt, tai gal kas nors ir koki i tema pastebejima pasakys. bet kad cia gal koks 1 zmogus tik tebuvo kuris sugebejo su HPI sugyvent taikoj


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 27 2016, 19:22 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 11 2014, 22:23
Pranešimai: 25
Jei klaidų nėra vadinasi viskas gerai.Neieškok problemų :).

_________________
C-5 HPI 2001 jau 12 metų kartu :appl:
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 27 2016, 21:30 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 27 2016, 13:10
Pranešimai: 5
Miestas: Vilnius
citrina123 rašė:
Jei klaidų nėra vadinasi viskas gerai.Neieškok problemų :).

Matai problema kažkur yra, nes valgo daug kuro, norisi turint HPI pasinaudoti ir jo privalumais. Gal galėtum rekomenduoti kokį daktarą, kuris ką nors išmano apie HPI.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 27 2016, 21:32 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 27 2016, 13:10
Pranešimai: 5
Miestas: Vilnius
Taip pat norėčiau pasidžiaugti vienu servisiuku citroenų. Telefonu pasakius problemą ir norint atlikti diagnostiką, man pasakė, kad nepriims manes, nes "Tokie varikliai netvarkomi".


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 28 2016, 23:21 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 11 2014, 22:23
Pranešimai: 25
Važinėdamas mieste labai saikingai apie 11 litrų ,-man irgi atrodo kad daug.
Tik man dabar atrodo, kad trauka yra sumažėjus,nes anksčiau tai prie sėdynių tempdavo.

_________________
C-5 HPI 2001 jau 12 metų kartu :appl:
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 29 2016, 07:39 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
sarezasss rašė:
Taip pat norėčiau pasidžiaugti vienu servisiuku citroenų. Telefonu pasakius problemą ir norint atlikti diagnostiką, man pasakė, kad nepriims manes, nes "Tokie varikliai netvarkomi".


Deja, tame yra laaabai daug tiesos. Teisiog bull *** motoras. Nei benzas, nei dyzelis. Pats citro tai pripazino ir tik 3 metus ta hemaroju testate i savo masinas.

P.S. todel ir pardavinejami 2.0HPi citruuunai uz puse kainos, nes niekam nelinkiu tokio daikto isigyti. Sorry jei ka izeidziau, bet man realiai gaila tu zmoniu, kurie tokius vadelioja.

P.P.S. nei vienas zmogus nepasigyre mazomis sanaudomis, nes tik laboratorinem salygimis citroen'ui pavyko isgauti siek tiek geresni uro suvartojima, o gatves salygomis jie ima daugiau nei paprasti benzinai, jau neskaiciuoju, jog kai sugedo, arba dedi koki paprasta 2.0 benzina arba varai i svalke. Nes remontas ten 50/50, pavyks nepavyks, o kas nori prasiknist 2-3 dienas ir rezultato neturet? Ka klientui pasakyt? Kaip paziuret i akis kad nieko nepadarei nors nuosirdziai prasikrushai su ta masina kokia 20 valandu... nei pinigu paimt, nei ka... :bum:

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 29 2016, 09:28 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 27 2016, 13:10
Pranešimai: 5
Miestas: Vilnius
Laimonas rašė:
sarezasss rašė:
Taip pat norėčiau pasidžiaugti vienu servisiuku citroenų. Telefonu pasakius problemą ir norint atlikti diagnostiką, man pasakė, kad nepriims manes, nes "Tokie varikliai netvarkomi".


Deja, tame yra laaabai daug tiesos. Teisiog bull *** motoras. Nei benzas, nei dyzelis. Pats citro tai pripazino ir tik 3 metus ta hemaroju testate i savo masinas.

P.S. todel ir pardavinejami 2.0HPi citruuunai uz puse kainos, nes niekam nelinkiu tokio daikto isigyti. Sorry jei ka izeidziau, bet man realiai gaila tu zmoniu, kurie tokius vadelioja.

P.P.S. nei vienas zmogus nepasigyre mazomis sanaudomis, nes tik laboratorinem salygimis citroen'ui pavyko isgauti siek tiek geresni uro suvartojima, o gatves salygomis jie ima daugiau nei paprasti benzinai, jau neskaiciuoju, jog kai sugedo, arba dedi koki paprasta 2.0 benzina arba varai i svalke. Nes remontas ten 50/50, pavyks nepavyks, o kas nori prasiknist 2-3 dienas ir rezultato neturet? Ka klientui pasakyt? Kaip paziuret i akis kad nieko nepadarei nors nuosirdziai prasikrushai su ta masina kokia 20 valandu... nei pinigu paimt, nei ka... :bum:


Dabar daug mašinų naujesnių su gasoline direct injection, ką ir jų netvarkot??? Pas mus žmonėse nusitovėjęs mitas, kad jei kitoks automobilis nei visų tai bus daug problemų. Kai pirkau citramoną man sakė: "Ką tu perki, taigi elektra jų genda", "Sudegink", "Važiuoklė nespėsi remontuoti". O realybėj pats geriausias automobilis kokį esu turėjęs. Prieš tai turėjau vokišką kokybę AUDI, tai prasikeikiau su ta kokybe.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 29 2016, 10:34 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Kov 18 2016, 15:59
Pranešimai: 27
Miestas: EU
sarezasss rašė:
Laimonas rašė:
sarezasss rašė:
Taip pat norėčiau pasidžiaugti vienu servisiuku citroenų. Telefonu pasakius problemą ir norint atlikti diagnostiką, man pasakė, kad nepriims manes, nes "Tokie varikliai netvarkomi".


Deja, tame yra laaabai daug tiesos. Teisiog bull *** motoras. Nei benzas, nei dyzelis. Pats citro tai pripazino ir tik 3 metus ta hemaroju testate i savo masinas.

P.S. todel ir pardavinejami 2.0HPi citruuunai uz puse kainos, nes niekam nelinkiu tokio daikto isigyti. Sorry jei ka izeidziau, bet man realiai gaila tu zmoniu, kurie tokius vadelioja.

P.P.S. nei vienas zmogus nepasigyre mazomis sanaudomis, nes tik laboratorinem salygimis citroen'ui pavyko isgauti siek tiek geresni uro suvartojima, o gatves salygomis jie ima daugiau nei paprasti benzinai, jau neskaiciuoju, jog kai sugedo, arba dedi koki paprasta 2.0 benzina arba varai i svalke. Nes remontas ten 50/50, pavyks nepavyks, o kas nori prasiknist 2-3 dienas ir rezultato neturet? Ka klientui pasakyt? Kaip paziuret i akis kad nieko nepadarei nors nuosirdziai prasikrushai su ta masina kokia 20 valandu... nei pinigu paimt, nei ka... :bum:


Dabar daug mašinų naujesnių su gasoline direct injection, ką ir jų netvarkot??? Pas mus žmonėse nusitovėjęs mitas, kad jei kitoks automobilis nei visų tai bus daug problemų. Kai pirkau citramoną man sakė: "Ką tu perki, taigi elektra jų genda", "Sudegink", "Važiuoklė nespėsi remontuoti". O realybėj pats geriausias automobilis kokį esu turėjęs. Prieš tai turėjau vokišką kokybę AUDI, tai prasikeikiau su ta kokybe.


Realiai visos dėvėtos mašinos su Direct injection dvigubai pigesnės, buvau kažkada susidomėjęs Opel Signumu ar Vectra pradėjau žiūrėt skelbimus visos su Direct injection ir kaina kaip kokio kerbelio, o 1,8 motoru vos ne per pus kaina didesnė ir jų net nėra pirkt vienas vienetas ant Lietuvos ir tas užkruštas, tai paskui pasidomėjau per forumus kas ten per hemarojus tas Direct injection........deje dabar tik daugėja tų mašinų su Direct injection ir paprastą DOHC vis sunkiau rast.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 29 2016, 12:12 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
visos jau naujos su direct injection. ir tu varikliuku resursas nedidelis. citroen c5 III 1.6 BMW matoro resursas 100000km veliau keiti matora :?

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 29 2016, 13:13 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Apie ta ir eina kalba... Gaila, jog citroen/peugeot nesimoko is savo klaidu ir toliau brenda direct injection liunan. Na reikia tiketis, jog naujos technologijos kazka pakeis, BET...

P.S. tai galioja visiem gamintojam, ypac su VW varikliais... Taip taip, ir pas vaginu ta pati beda, nei duju(as neskaitau duju iragos kai 100km dar papildomai ipurskiami 3-4 ltr benzino) nei patikimumo, nei meistru. Taigi ir vaginu kainos su tai direct injection PAPIGIAI, kazin KODEL????? Matyt kad siaip sau.

P.S. nereikia ant musu pykti, mes norim tik paguosti ir pasakyti, jei dar vaziuoja isvis tas HPI, tai jokiu budu nekisk ten nagu. Ir taip esu LUCKY GUY.

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 29 2016, 14:03 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 27 2016, 13:10
Pranešimai: 5
Miestas: Vilnius
Aš nepykstu :) :) Gal vis dėlto žinote kokį elektriką, kuris šiam varikliui padarytų diagnostiką? Gal lambda prie pabaigos ir dėl to neperjunginėje.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 29 2016, 14:28 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
dedasi dujos puikiausiai i tiesioginio ipurskimo benzus, nereikia nei purkstuku, nei reduktoriaus.Skystos fazes ipurskimas vadinasi. galingumas ne tik kad nekrenta bet net ir didesnis, ir problemu su voztuvu pradegimais nera. tik LT dauguma nori kuo pigiau tai deda paprastas kad pursktukus ausintu dapurskineja benzo.

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 29 2016, 14:43 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Elviukai123 rašė:
dedasi dujos puikiausiai i tiesioginio ipurskimo benzus, nereikia nei purkstuku, nei reduktoriaus.Skystos fazes ipurskimas vadinasi. galingumas ne tik kad nekrenta bet net ir didesnis, ir problemu su voztuvu pradegimais nera. tik LT dauguma nori kuo pigiau tai deda paprastas kad pursktukus ausintu dapurskineja benzo.


Na tai parasyk kad duju iranga KOREKTISKAI veikianti kainuoja nuo 1600e iki 3000e su darbais, tada manau bus aisku AR VERTA toki kosmosa daryt ar ne. + cia kalba apie pati hemarojiska variklio padaryma, ne apie dujas :gele2:

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 29 2016, 15:16 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
na taip sutinku su Laimonu, beje buvau rades puikios bukles C5 HPI drauges mamai nupirkt, tai gerai kad forumieciais patare,sake didziule beda sie varikliai.

Tiesioginio ipurskimo varikliai gaminami ne todel kad gamintojai neismaneliai-is vienos puses masinu gamintojus spaudzia visokie EURO6 normatyvai, is antros vartotojai norintys daug arkliu. Gamintojas padaro taip kad ir tie ir anie buna patenkinti. Nepatenkinti bunam mes, naudotu auto pirkejai,perkantys auto su pasibaigusia garantija. kai pirkau jaguara paziurejau kad 5 litris variklis su tiesioginiu ipurkimu 550AG valgo tiek pat kuro kiek mano 420AG 4.2 su netiesioginiu. o palyginus 1975metu masinas su 2015- 6 litru variklis turedavo 380 AG dabar tiek turi 3 litru varikliukai kai kurie..

jei ziuret gedimu aspektu tai pati geriausia masina 1976 Mercedes Benz dyzelis >2L , ~55kW, vaziuoja be generatoriaus/akumuliatoriaus ir praktiskai negenda :)

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007