WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Citroen C5 HPI 2.0 2002 nepersijungia variklio rėžimas iš paprasto į lean
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=18&t=33819
Puslapis 11

Autorius:  sarezasss [ Lie 27 2016, 13:27 ]
Pranešimo tema:  Citroen C5 HPI 2.0 2002 nepersijungia variklio rėžimas iš paprasto į lean

Sveiki,
malonu prisijungti prie Jūsų bendruomenės. Turiu tokią problemą. Automobilis citroen C5 HPI 2,0 l benzinas. Šio automobilio variklis veikia dvejais rėžimas:
1. Paprastas kuras įpurškiamas stūmokliui leidžiantis žemyn AFR 14,7
2. Lean rėžimas kuras įpurškiamas stūmokliui esant viršuje, kaip ir dyzelinuose varikliuose AFR virš 30

O problema tokia, kad automobiliui pastovėjus per naktį visi rėžimai veikia puikiai, bet jei užgesini variklį ir vėl užkuri tai rėžimai nepersijunginėje ir visada veikia pirmuoju rėžimu. Gal kas esate susidūręs ir žinote kokia galėtų būti to priežastis.
P.S Klaidų variklis nemeta.

Autorius:  nerimka [ Lie 27 2016, 17:13 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 HPI 2.0 2002 nepersijungia variklio rėžimas iš paprasto į lean

pagrindine problema kuria matau yra HPI. jei klaidu nemeto, parduok sita problema ir nusipirk ne HPI.
cia jei taip is esmes.
o jei nori ta problema ir visas toliau eisiancias pasilaikyt, tai gal kas nors ir koki i tema pastebejima pasakys. bet kad cia gal koks 1 zmogus tik tebuvo kuris sugebejo su HPI sugyvent taikoj

Autorius:  citrina123 [ Lie 27 2016, 19:22 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 HPI 2.0 2002 nepersijungia variklio rėžimas iš paprasto į lean

Jei klaidų nėra vadinasi viskas gerai.Neieškok problemų :).

Autorius:  sarezasss [ Lie 27 2016, 21:30 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 HPI 2.0 2002 nepersijungia variklio rėžimas iš paprasto į lean

citrina123 rašė:
Jei klaidų nėra vadinasi viskas gerai.Neieškok problemų :).

Matai problema kažkur yra, nes valgo daug kuro, norisi turint HPI pasinaudoti ir jo privalumais. Gal galėtum rekomenduoti kokį daktarą, kuris ką nors išmano apie HPI.

Autorius:  sarezasss [ Lie 27 2016, 21:32 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 HPI 2.0 2002 nepersijungia variklio rėžimas iš paprasto į lean

Taip pat norėčiau pasidžiaugti vienu servisiuku citroenų. Telefonu pasakius problemą ir norint atlikti diagnostiką, man pasakė, kad nepriims manes, nes "Tokie varikliai netvarkomi".

Autorius:  citrina123 [ Lie 28 2016, 23:21 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 HPI 2.0 2002 nepersijungia variklio rėžimas iš paprasto į lean

Važinėdamas mieste labai saikingai apie 11 litrų ,-man irgi atrodo kad daug.
Tik man dabar atrodo, kad trauka yra sumažėjus,nes anksčiau tai prie sėdynių tempdavo.

Autorius:  Laimonas [ Lie 29 2016, 07:39 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 HPI 2.0 2002 nepersijungia variklio rėžimas iš paprasto į lean

sarezasss rašė:
Taip pat norėčiau pasidžiaugti vienu servisiuku citroenų. Telefonu pasakius problemą ir norint atlikti diagnostiką, man pasakė, kad nepriims manes, nes "Tokie varikliai netvarkomi".


Deja, tame yra laaabai daug tiesos. Teisiog bull *** motoras. Nei benzas, nei dyzelis. Pats citro tai pripazino ir tik 3 metus ta hemaroju testate i savo masinas.

P.S. todel ir pardavinejami 2.0HPi citruuunai uz puse kainos, nes niekam nelinkiu tokio daikto isigyti. Sorry jei ka izeidziau, bet man realiai gaila tu zmoniu, kurie tokius vadelioja.

P.P.S. nei vienas zmogus nepasigyre mazomis sanaudomis, nes tik laboratorinem salygimis citroen'ui pavyko isgauti siek tiek geresni uro suvartojima, o gatves salygomis jie ima daugiau nei paprasti benzinai, jau neskaiciuoju, jog kai sugedo, arba dedi koki paprasta 2.0 benzina arba varai i svalke. Nes remontas ten 50/50, pavyks nepavyks, o kas nori prasiknist 2-3 dienas ir rezultato neturet? Ka klientui pasakyt? Kaip paziuret i akis kad nieko nepadarei nors nuosirdziai prasikrushai su ta masina kokia 20 valandu... nei pinigu paimt, nei ka... :bum:

Autorius:  sarezasss [ Lie 29 2016, 09:28 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 HPI 2.0 2002 nepersijungia variklio rėžimas iš paprasto į lean

Laimonas rašė:
sarezasss rašė:
Taip pat norėčiau pasidžiaugti vienu servisiuku citroenų. Telefonu pasakius problemą ir norint atlikti diagnostiką, man pasakė, kad nepriims manes, nes "Tokie varikliai netvarkomi".


Deja, tame yra laaabai daug tiesos. Teisiog bull *** motoras. Nei benzas, nei dyzelis. Pats citro tai pripazino ir tik 3 metus ta hemaroju testate i savo masinas.

P.S. todel ir pardavinejami 2.0HPi citruuunai uz puse kainos, nes niekam nelinkiu tokio daikto isigyti. Sorry jei ka izeidziau, bet man realiai gaila tu zmoniu, kurie tokius vadelioja.

P.P.S. nei vienas zmogus nepasigyre mazomis sanaudomis, nes tik laboratorinem salygimis citroen'ui pavyko isgauti siek tiek geresni uro suvartojima, o gatves salygomis jie ima daugiau nei paprasti benzinai, jau neskaiciuoju, jog kai sugedo, arba dedi koki paprasta 2.0 benzina arba varai i svalke. Nes remontas ten 50/50, pavyks nepavyks, o kas nori prasiknist 2-3 dienas ir rezultato neturet? Ka klientui pasakyt? Kaip paziuret i akis kad nieko nepadarei nors nuosirdziai prasikrushai su ta masina kokia 20 valandu... nei pinigu paimt, nei ka... :bum:


Dabar daug mašinų naujesnių su gasoline direct injection, ką ir jų netvarkot??? Pas mus žmonėse nusitovėjęs mitas, kad jei kitoks automobilis nei visų tai bus daug problemų. Kai pirkau citramoną man sakė: "Ką tu perki, taigi elektra jų genda", "Sudegink", "Važiuoklė nespėsi remontuoti". O realybėj pats geriausias automobilis kokį esu turėjęs. Prieš tai turėjau vokišką kokybę AUDI, tai prasikeikiau su ta kokybe.

Autorius:  D4L1U5 [ Lie 29 2016, 10:34 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 HPI 2.0 2002 nepersijungia variklio rėžimas iš paprasto į lean

sarezasss rašė:
Laimonas rašė:
sarezasss rašė:
Taip pat norėčiau pasidžiaugti vienu servisiuku citroenų. Telefonu pasakius problemą ir norint atlikti diagnostiką, man pasakė, kad nepriims manes, nes "Tokie varikliai netvarkomi".


Deja, tame yra laaabai daug tiesos. Teisiog bull *** motoras. Nei benzas, nei dyzelis. Pats citro tai pripazino ir tik 3 metus ta hemaroju testate i savo masinas.

P.S. todel ir pardavinejami 2.0HPi citruuunai uz puse kainos, nes niekam nelinkiu tokio daikto isigyti. Sorry jei ka izeidziau, bet man realiai gaila tu zmoniu, kurie tokius vadelioja.

P.P.S. nei vienas zmogus nepasigyre mazomis sanaudomis, nes tik laboratorinem salygimis citroen'ui pavyko isgauti siek tiek geresni uro suvartojima, o gatves salygomis jie ima daugiau nei paprasti benzinai, jau neskaiciuoju, jog kai sugedo, arba dedi koki paprasta 2.0 benzina arba varai i svalke. Nes remontas ten 50/50, pavyks nepavyks, o kas nori prasiknist 2-3 dienas ir rezultato neturet? Ka klientui pasakyt? Kaip paziuret i akis kad nieko nepadarei nors nuosirdziai prasikrushai su ta masina kokia 20 valandu... nei pinigu paimt, nei ka... :bum:


Dabar daug mašinų naujesnių su gasoline direct injection, ką ir jų netvarkot??? Pas mus žmonėse nusitovėjęs mitas, kad jei kitoks automobilis nei visų tai bus daug problemų. Kai pirkau citramoną man sakė: "Ką tu perki, taigi elektra jų genda", "Sudegink", "Važiuoklė nespėsi remontuoti". O realybėj pats geriausias automobilis kokį esu turėjęs. Prieš tai turėjau vokišką kokybę AUDI, tai prasikeikiau su ta kokybe.


Realiai visos dėvėtos mašinos su Direct injection dvigubai pigesnės, buvau kažkada susidomėjęs Opel Signumu ar Vectra pradėjau žiūrėt skelbimus visos su Direct injection ir kaina kaip kokio kerbelio, o 1,8 motoru vos ne per pus kaina didesnė ir jų net nėra pirkt vienas vienetas ant Lietuvos ir tas užkruštas, tai paskui pasidomėjau per forumus kas ten per hemarojus tas Direct injection........deje dabar tik daugėja tų mašinų su Direct injection ir paprastą DOHC vis sunkiau rast.

Autorius:  kobis [ Lie 29 2016, 12:12 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 HPI 2.0 2002 nepersijungia variklio rėžimas iš paprasto į lean

visos jau naujos su direct injection. ir tu varikliuku resursas nedidelis. citroen c5 III 1.6 BMW matoro resursas 100000km veliau keiti matora :?

Autorius:  Laimonas [ Lie 29 2016, 13:13 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 HPI 2.0 2002 nepersijungia variklio rėžimas iš paprasto į lean

Apie ta ir eina kalba... Gaila, jog citroen/peugeot nesimoko is savo klaidu ir toliau brenda direct injection liunan. Na reikia tiketis, jog naujos technologijos kazka pakeis, BET...

P.S. tai galioja visiem gamintojam, ypac su VW varikliais... Taip taip, ir pas vaginu ta pati beda, nei duju(as neskaitau duju iragos kai 100km dar papildomai ipurskiami 3-4 ltr benzino) nei patikimumo, nei meistru. Taigi ir vaginu kainos su tai direct injection PAPIGIAI, kazin KODEL????? Matyt kad siaip sau.

P.S. nereikia ant musu pykti, mes norim tik paguosti ir pasakyti, jei dar vaziuoja isvis tas HPI, tai jokiu budu nekisk ten nagu. Ir taip esu LUCKY GUY.

Autorius:  sarezasss [ Lie 29 2016, 14:03 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 HPI 2.0 2002 nepersijungia variklio rėžimas iš paprasto į lean

Aš nepykstu :) :) Gal vis dėlto žinote kokį elektriką, kuris šiam varikliui padarytų diagnostiką? Gal lambda prie pabaigos ir dėl to neperjunginėje.

Autorius:  Elviukai123 [ Lie 29 2016, 14:28 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 HPI 2.0 2002 nepersijungia variklio rėžimas iš paprasto į lean

dedasi dujos puikiausiai i tiesioginio ipurskimo benzus, nereikia nei purkstuku, nei reduktoriaus.Skystos fazes ipurskimas vadinasi. galingumas ne tik kad nekrenta bet net ir didesnis, ir problemu su voztuvu pradegimais nera. tik LT dauguma nori kuo pigiau tai deda paprastas kad pursktukus ausintu dapurskineja benzo.

Autorius:  Laimonas [ Lie 29 2016, 14:43 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 HPI 2.0 2002 nepersijungia variklio rėžimas iš paprasto į lean

Elviukai123 rašė:
dedasi dujos puikiausiai i tiesioginio ipurskimo benzus, nereikia nei purkstuku, nei reduktoriaus.Skystos fazes ipurskimas vadinasi. galingumas ne tik kad nekrenta bet net ir didesnis, ir problemu su voztuvu pradegimais nera. tik LT dauguma nori kuo pigiau tai deda paprastas kad pursktukus ausintu dapurskineja benzo.


Na tai parasyk kad duju iranga KOREKTISKAI veikianti kainuoja nuo 1600e iki 3000e su darbais, tada manau bus aisku AR VERTA toki kosmosa daryt ar ne. + cia kalba apie pati hemarojiska variklio padaryma, ne apie dujas :gele2:

Autorius:  Elviukai123 [ Lie 29 2016, 15:16 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 HPI 2.0 2002 nepersijungia variklio rėžimas iš paprasto į lean

na taip sutinku su Laimonu, beje buvau rades puikios bukles C5 HPI drauges mamai nupirkt, tai gerai kad forumieciais patare,sake didziule beda sie varikliai.

Tiesioginio ipurskimo varikliai gaminami ne todel kad gamintojai neismaneliai-is vienos puses masinu gamintojus spaudzia visokie EURO6 normatyvai, is antros vartotojai norintys daug arkliu. Gamintojas padaro taip kad ir tie ir anie buna patenkinti. Nepatenkinti bunam mes, naudotu auto pirkejai,perkantys auto su pasibaigusia garantija. kai pirkau jaguara paziurejau kad 5 litris variklis su tiesioginiu ipurkimu 550AG valgo tiek pat kuro kiek mano 420AG 4.2 su netiesioginiu. o palyginus 1975metu masinas su 2015- 6 litru variklis turedavo 380 AG dabar tiek turi 3 litru varikliukai kai kurie..

jei ziuret gedimu aspektu tai pati geriausia masina 1976 Mercedes Benz dyzelis >2L , ~55kW, vaziuoja be generatoriaus/akumuliatoriaus ir praktiskai negenda :)

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/