WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Sau 17 2019, 08:37

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 28 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Gru 05 2018, 16:55 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8676
Miestas: UKMERGE 867082552
Tu teisus ir pas mane jau depoliution ,o asp ,abs dega jau pusę metų :D ,nu pofig važiuoja gi

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 05 2018, 17:14 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10055
Miestas: Kaunas
HeLLmiX rašė:
Liaudies išmintis byloja: batsiuvys be batų. Šiuo atveju meistras be tvarkingo automobilio :) kas dažniausiai ir buna, nes kai zinai kaip kas turi veikti tai ir pasveri reikia tau tos rodyklės ar ne kai kitkas veikia kaip reikia :) tad tesiamt tema, ar tikrai verta pirkti automobilį is meistro, batus is batsiuvio ir pan? :) taip ir gaunasi, kad valstybe valdo stalius, automobilius remontuoja konditierius, o vaikus prižiūri IT specialistas...

Galutinai sugedo tik vakar, dėl ko labai džiaugiuosi, nes gal dabar pavyks surasti gedimą. Iki tol taip nutikdavo tik kartais, važiuojant pypteli Antipollution, nukrenta tachometras ir termometras, ir po kelių sekundžių susitvarko, netgi Antipollution užgęsta.
Bet tiesos jūsų žodžiuose, be abejo, yra. Tik tas ne visais atvejais galioja.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 05 2018, 18:50 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Xsaroj Picasso to elektroninio termometro pliusas tas, kad gali pats susiprogramuot Lexijos pagalba, kiek padalų prie kokios temperatūros turi rodyt. Aš pasidariau kad man pati apatinė padala tas oranžinis burbuliukas užsidegtu prie maždaug +25 kai dujos jau turėtui įsijungti. Paprastai ji nustatyta ar tik ne -50 tiesiog kaip indikacija kad daviklis veikia :)

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 05 2018, 21:52 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 2996
Miestas: Kaunas
HeLLmiX rašė:
Liaudies išmintis byloja: batsiuvys be batų. Šiuo atveju meistras be tvarkingo automobilio :) kas dažniausiai ir buna, nes kai zinai kaip kas turi veikti tai ir pasveri reikia tau tos rodyklės ar ne kai kitkas veikia kaip reikia :) tad tesiamt tema, ar tikrai verta pirkti automobilį is meistro, batus is batsiuvio ir pan? :) taip ir gaunasi, kad valstybe valdo stalius, automobilius remontuoja konditierius, o vaikus prižiūri IT specialistas...

Nu realiai yra taip: Šitus Tado gedimus greičiausiai kad turėčiau tvarkyti aš. O mano kabriko variklio trajilinimo priežasčių turėtų ieškoti Tadas.


Dabar spėkit, ar mes turim vienas kitam laiko :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 05 2018, 22:08 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1541
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
ukw rašė:
HeLLmiX rašė:
Liaudies išmintis byloja: batsiuvys be batų. Šiuo atveju meistras be tvarkingo automobilio :) kas dažniausiai ir buna, nes kai zinai kaip kas turi veikti tai ir pasveri reikia tau tos rodyklės ar ne kai kitkas veikia kaip reikia :) tad tesiamt tema, ar tikrai verta pirkti automobilį is meistro, batus is batsiuvio ir pan? :) taip ir gaunasi, kad valstybe valdo stalius, automobilius remontuoja konditierius, o vaikus prižiūri IT specialistas...

Nu realiai yra taip: Šitus Tado gedimus greičiausiai kad turėčiau tvarkyti aš. O mano kabriko variklio trajilinimo priežasčių turėtų ieškoti Tadas.


Dabar spėkit, ar mes turim vienas kitam laiko :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Apsikeiskit masinom :D

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 05 2018, 22:09 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1541
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Saulius rašė:
Xsaroj Picasso to elektroninio termometro pliusas tas, kad gali pats susiprogramuot Lexijos pagalba, kiek padalų prie kokios temperatūros turi rodyt. Aš pasidariau kad man pati apatinė padala tas oranžinis burbuliukas užsidegtu prie maždaug +25 kai dujos jau turėtui įsijungti. Paprastai ji nustatyta ar tik ne -50 tiesiog kaip indikacija kad daviklis veikia :)

Kurioj cia vietoj galima pasikeist? Gal arlnt x7 irgi galima? Ten irgi padalos :)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 06 2018, 03:52 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10055
Miestas: Kaunas
ukw rašė:
Nu realiai yra taip: Šitus Tado gedimus greičiausiai kad turėčiau tvarkyti aš. O mano kabriko variklio trajilinimo priežasčių turėtų ieškoti Tadas.


Dabar spėkit, ar mes turim vienas kitam laiko :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Kada galima palikt? :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 06 2018, 05:33 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 2996
Miestas: Kaunas
Palikt galima visada. Va kada bus gatava, tai iitas klausimas ;)

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 10 2018, 09:28 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
HeLLmiX rašė:
Kurioj cia vietoj galima pasikeist? Gal arlnt x7 irgi galima? Ten irgi padalos :)


tiksliai iš atminties nepasakysiu. per skydelio nustatymus kažkur gliai.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 04 2019, 00:33 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10055
Miestas: Kaunas
ukw rašė:
Palikt galima visada. Va kada bus gatava, tai iitas klausimas ;)

Susitaisiau. Buvo prasitrynęs į kėbulą ir nupuvęs CAN-H tarp ABS ir ECU.
Kadangi mašina 2004tų, tai galioja jau nauja schema nuo 2002-10, ir CANas jau naujoviškai pajungtas - nuosekliai. ABS - tarpinis taškas tarp BSI ir ECU. Čia kai atjungi ABS bloką ir nebesikuria mašina. Kadangi buvo nuimtas IMMO, o BSMas čia dar senovinio tipo, tai maitinimus paduoda į ECU automatiškai ir mašina kurias ir važiuoja, o kai važiuoja, tai net ir visa elektra veikia, ir akumuliatorių krauna. Sustojus nebėra greičio signalo ir viskas atsijungia.
Už tai greitį ir rodė bei kilometrus suko skydelis, nes iki ABS kontakto užteko.
Garantuotai, jei būčiau tą dalyką anksčiau radęs, būtų pradėjus ta mašina visada kurtis ir be IMMO išprogramavimo. Bet kaip tokį dalyką rast, kai su-neveikia važiuojant tai tris kartus per dieną, tai kartą į mėnesį, arba gesinant, arba kuriant, kai sujunda variklis ir laidas patrumpina į kėbulą. Kai jau nupuvo kiaurai ir kontaktas pasibaigė, tuomet jau ir suradom, kaip ir sakiau.

HeLLmiX rašė:
Liaudies išmintis byloja: batsiuvys be batų. Šiuo atveju meistras be tvarkingo automobilio :) kas dažniausiai ir buna, nes kai zinai kaip kas turi veikti tai ir pasveri reikia tau tos rodyklės ar ne kai kitkas veikia kaip reikia :) tad tesiamt tema, ar tikrai verta pirkti automobilį is meistro, batus is batsiuvio ir pan? :) taip ir gaunasi, kad valstybe valdo stalius, automobilius remontuoja konditierius, o vaikus prižiūri IT specialistas...


Dabar dar montuosiu išorės temperatūros daviklį su laidų iki BSI atvedimu ir prijungimu, trūkstamų pin'ukų papildymu esamoms fiškėms.

Prieš kelias savaites pataisiau C4 Picasso nekaitinančias žvakes, radau nupuvusį laidą pačioj relės fiškėj prie pat pin'o (nei iš vienos pusės nesimatė, bet stipriau patraukus - tiesiog išsitraukė). Visi maitinimai buvo, žvakės visos irgi buvo, su variklio ECU nesusikalbėjo tiesiog. O atvažiavo su žvakių relės klaida. Tai visi servisai visada puola keisti tą niekada negendančią relę. Tuo tarpu dažniausiai jos klaidą būna dėl visų arba beveik visų negyvų žvakių. Tai visi servisai sekančiu atveju būtų keitę žvakes. Šiuo atveju visos žvakės buo gyvos, tai prie jų nebuvo kol lįsti, bent kolkas. Ištrynus klaidas ir darant relės testą - nieko. Patikrinu relę rankiniu būdu - veikia. Pakabinu savo donorinę šrotinę relę - ant mašinos neveikia, o rankose veikia. Tada ir susidomėjau laidais.


O visą laikotarpį tarp "prieš Kalėdas" iki dabar taisiau ir vis dar taisau nuvargusį 607, kuris vieną rytą žmogui tiesiog neužsivedė. Gal meistrai, o gal ir patys žmonės bandė taisytis, tai tik dar daug blogiau pasidarė. Reziume suradus keletą visiškai šviežių skrutkių ir netinkamų fiškių, suradus pilną vandens inercijos jungiklį ir suradus nedastumtą iki galo ECU maitinimo rudosios relės saugiklį (trūko tik vieno volto kompo maitinimui, bet užvedimo metu trūko gerokai daugiau) - mašina pradėjo kažkaip kurtis. Kuris gedimas buvo pirmas, o kurie padaryti bandant pataisyti, nežinau. Tada, užsikūrus, aišku, visiškai nevažiuoja, klaidos ir avariniai rėžimai. Suradau sumaišytas oro sklendės vietomis, oras nuolat buvo paduodamas per šildytuvą, regeneracine puse. Tai sutvarkius ir atsiradus interkūleriui - atsirado daugiau oro ir truputis daugiau traukos, bet vos pravažiavus pradėjo gesinėti, nesikurti, kalenti ir t.t. Tai suradau užsikimšusį kuro slėgio reguliatorių dėl šviežiai pakeisto ir ne ta puse įstatyto (įgrūsto) bei labai kokybiško kuro filtro (gamintojas - SCT). Bagažinėj radus kažkokį kitą pasikimšusį reguliatorių ir nugrybus jam sietelį, viską išplovus ir tvarkingai pakeitus geru kuro filtrą, dabar mašina važiuoja ir visai neblogai traukia. Beliko tik sutvarkyti elektros gliūkus, kurie atsirado dėl netinkamo įdėto BSI. Nes mašina 00-01 metų, o BSI įdėtas 04tų. O kodėl tas BSI įdėtas netinkamas? Nes aišku visi kaltino kompus ir pakeitė užvedimo komplektą. Negana to, praganė seno užvedimo komplekto rakto čipuką. PIN kodo irgi niekas nežino ir ištraukt iš užrakinto ECU irgi nelabai eina. BSIne PIN kodą galima pakeisti, tai seną BSIną nuskaistinom su ukw garažo kolegos pagalba. Dabar reikia ištraukti iš ECU PIN kodą. Nelabai nori trauktis, nes ECU seno tipo su viena fiške ir dar ten kažkas paprogramuota, gal net išjungtas immo. Tai be immo mašina gal kursis, bet turbūt bus immo klaida ekranėly, tai vėl bėda. Reiks turbūt dar traukti PIN kodą iš esamo BSI, su kuriuo kuriasi, tik pusė visko neveikia, nes toks pat PIN kodas yra ir ECU. Ir pagal tą PIN kodą pririšti turimą arba naują čipuką, kad nesusipyktų nei su ECU, nei su BSI. Va taip ir žaidžiu, ponas mechanikas.

Tuo tarpu, mano žiniomis, ponas elektrikas ukw keitėsi ir pasikeitė savo Xsarai dyzelines žvakes ir netgi sėkmingai išsprendė nulūžusios žvakės problemą :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 04 2019, 10:34 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 2996
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
Tuo tarpu, mano žiniomis, ponas elektrikas ukw keitėsi ir pasikeitė savo Xsarai dyzelines žvakes ir netgi sėkmingai išsprendė nulūžusios žvakės problemą :)


Teko daryti skambutį draugui :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 06 2019, 00:10 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10055
Miestas: Kaunas
ukw rašė:
tadas1991 rašė:
Tuo tarpu, mano žiniomis, ponas elektrikas ukw keitėsi ir pasikeitė savo Xsarai dyzelines žvakes ir netgi sėkmingai išsprendė nulūžusios žvakės problemą :)


Teko daryti skambutį draugui :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Nematau problemos. Problema, kai būna naudojamasi salės pagalba

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 06 2019, 03:40 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 2996
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
ukw rašė:
tadas1991 rašė:
Tuo tarpu, mano žiniomis, ponas elektrikas ukw keitėsi ir pasikeitė savo Xsarai dyzelines žvakes ir netgi sėkmingai išsprendė nulūžusios žvakės problemą :)


Teko daryti skambutį draugui :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Nematau problemos. Problema, kai būna naudojamasi salės pagalba


Tiek milijonų musių negali klysti :labas:

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 28 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007