WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Xsara Picasso variklio temperatūra
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=18&t=34894
Puslapis 22

Autorius:  Saulynas [ Gru 05 2018, 16:55 ]
Pranešimo tema:  Re: Xsara Picasso variklio temperatūra

Tu teisus ir pas mane jau depoliution ,o asp ,abs dega jau pusę metų :D ,nu pofig važiuoja gi

Autorius:  tadas1991 [ Gru 05 2018, 17:14 ]
Pranešimo tema:  Re: Xsara Picasso variklio temperatūra

HeLLmiX rašė:
Liaudies išmintis byloja: batsiuvys be batų. Šiuo atveju meistras be tvarkingo automobilio :) kas dažniausiai ir buna, nes kai zinai kaip kas turi veikti tai ir pasveri reikia tau tos rodyklės ar ne kai kitkas veikia kaip reikia :) tad tesiamt tema, ar tikrai verta pirkti automobilį is meistro, batus is batsiuvio ir pan? :) taip ir gaunasi, kad valstybe valdo stalius, automobilius remontuoja konditierius, o vaikus prižiūri IT specialistas...

Galutinai sugedo tik vakar, dėl ko labai džiaugiuosi, nes gal dabar pavyks surasti gedimą. Iki tol taip nutikdavo tik kartais, važiuojant pypteli Antipollution, nukrenta tachometras ir termometras, ir po kelių sekundžių susitvarko, netgi Antipollution užgęsta.
Bet tiesos jūsų žodžiuose, be abejo, yra. Tik tas ne visais atvejais galioja.

Autorius:  Saulius [ Gru 05 2018, 18:50 ]
Pranešimo tema:  Re: Xsara Picasso variklio temperatūra

Xsaroj Picasso to elektroninio termometro pliusas tas, kad gali pats susiprogramuot Lexijos pagalba, kiek padalų prie kokios temperatūros turi rodyt. Aš pasidariau kad man pati apatinė padala tas oranžinis burbuliukas užsidegtu prie maždaug +25 kai dujos jau turėtui įsijungti. Paprastai ji nustatyta ar tik ne -50 tiesiog kaip indikacija kad daviklis veikia :)

Autorius:  ukw [ Gru 05 2018, 21:52 ]
Pranešimo tema:  Re: Xsara Picasso variklio temperatūra

HeLLmiX rašė:
Liaudies išmintis byloja: batsiuvys be batų. Šiuo atveju meistras be tvarkingo automobilio :) kas dažniausiai ir buna, nes kai zinai kaip kas turi veikti tai ir pasveri reikia tau tos rodyklės ar ne kai kitkas veikia kaip reikia :) tad tesiamt tema, ar tikrai verta pirkti automobilį is meistro, batus is batsiuvio ir pan? :) taip ir gaunasi, kad valstybe valdo stalius, automobilius remontuoja konditierius, o vaikus prižiūri IT specialistas...

Nu realiai yra taip: Šitus Tado gedimus greičiausiai kad turėčiau tvarkyti aš. O mano kabriko variklio trajilinimo priežasčių turėtų ieškoti Tadas.


Dabar spėkit, ar mes turim vienas kitam laiko :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Autorius:  HeLLmiX [ Gru 05 2018, 22:08 ]
Pranešimo tema:  Re: Xsara Picasso variklio temperatūra

ukw rašė:
HeLLmiX rašė:
Liaudies išmintis byloja: batsiuvys be batų. Šiuo atveju meistras be tvarkingo automobilio :) kas dažniausiai ir buna, nes kai zinai kaip kas turi veikti tai ir pasveri reikia tau tos rodyklės ar ne kai kitkas veikia kaip reikia :) tad tesiamt tema, ar tikrai verta pirkti automobilį is meistro, batus is batsiuvio ir pan? :) taip ir gaunasi, kad valstybe valdo stalius, automobilius remontuoja konditierius, o vaikus prižiūri IT specialistas...

Nu realiai yra taip: Šitus Tado gedimus greičiausiai kad turėčiau tvarkyti aš. O mano kabriko variklio trajilinimo priežasčių turėtų ieškoti Tadas.


Dabar spėkit, ar mes turim vienas kitam laiko :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Apsikeiskit masinom :D

Autorius:  HeLLmiX [ Gru 05 2018, 22:09 ]
Pranešimo tema:  Re: Xsara Picasso variklio temperatūra

Saulius rašė:
Xsaroj Picasso to elektroninio termometro pliusas tas, kad gali pats susiprogramuot Lexijos pagalba, kiek padalų prie kokios temperatūros turi rodyt. Aš pasidariau kad man pati apatinė padala tas oranžinis burbuliukas užsidegtu prie maždaug +25 kai dujos jau turėtui įsijungti. Paprastai ji nustatyta ar tik ne -50 tiesiog kaip indikacija kad daviklis veikia :)

Kurioj cia vietoj galima pasikeist? Gal arlnt x7 irgi galima? Ten irgi padalos :)

Autorius:  tadas1991 [ Gru 06 2018, 03:52 ]
Pranešimo tema:  Re: Xsara Picasso variklio temperatūra

ukw rašė:
Nu realiai yra taip: Šitus Tado gedimus greičiausiai kad turėčiau tvarkyti aš. O mano kabriko variklio trajilinimo priežasčių turėtų ieškoti Tadas.


Dabar spėkit, ar mes turim vienas kitam laiko :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Kada galima palikt? :)

Autorius:  ukw [ Gru 06 2018, 05:33 ]
Pranešimo tema:  Re: Xsara Picasso variklio temperatūra

Palikt galima visada. Va kada bus gatava, tai iitas klausimas ;)

Autorius:  Saulius [ Gru 10 2018, 09:28 ]
Pranešimo tema:  Re: Xsara Picasso variklio temperatūra

HeLLmiX rašė:
Kurioj cia vietoj galima pasikeist? Gal arlnt x7 irgi galima? Ten irgi padalos :)


tiksliai iš atminties nepasakysiu. per skydelio nustatymus kažkur gliai.

Autorius:  tadas1991 [ Sau 04 2019, 00:33 ]
Pranešimo tema:  Re: Xsara Picasso variklio temperatūra

ukw rašė:
Palikt galima visada. Va kada bus gatava, tai iitas klausimas ;)

Susitaisiau. Buvo prasitrynęs į kėbulą ir nupuvęs CAN-H tarp ABS ir ECU.
Kadangi mašina 2004tų, tai galioja jau nauja schema nuo 2002-10, ir CANas jau naujoviškai pajungtas - nuosekliai. ABS - tarpinis taškas tarp BSI ir ECU. Čia kai atjungi ABS bloką ir nebesikuria mašina. Kadangi buvo nuimtas IMMO, o BSMas čia dar senovinio tipo, tai maitinimus paduoda į ECU automatiškai ir mašina kurias ir važiuoja, o kai važiuoja, tai net ir visa elektra veikia, ir akumuliatorių krauna. Sustojus nebėra greičio signalo ir viskas atsijungia.
Už tai greitį ir rodė bei kilometrus suko skydelis, nes iki ABS kontakto užteko.
Garantuotai, jei būčiau tą dalyką anksčiau radęs, būtų pradėjus ta mašina visada kurtis ir be IMMO išprogramavimo. Bet kaip tokį dalyką rast, kai su-neveikia važiuojant tai tris kartus per dieną, tai kartą į mėnesį, arba gesinant, arba kuriant, kai sujunda variklis ir laidas patrumpina į kėbulą. Kai jau nupuvo kiaurai ir kontaktas pasibaigė, tuomet jau ir suradom, kaip ir sakiau.

HeLLmiX rašė:
Liaudies išmintis byloja: batsiuvys be batų. Šiuo atveju meistras be tvarkingo automobilio :) kas dažniausiai ir buna, nes kai zinai kaip kas turi veikti tai ir pasveri reikia tau tos rodyklės ar ne kai kitkas veikia kaip reikia :) tad tesiamt tema, ar tikrai verta pirkti automobilį is meistro, batus is batsiuvio ir pan? :) taip ir gaunasi, kad valstybe valdo stalius, automobilius remontuoja konditierius, o vaikus prižiūri IT specialistas...


Dabar dar montuosiu išorės temperatūros daviklį su laidų iki BSI atvedimu ir prijungimu, trūkstamų pin'ukų papildymu esamoms fiškėms.

Prieš kelias savaites pataisiau C4 Picasso nekaitinančias žvakes, radau nupuvusį laidą pačioj relės fiškėj prie pat pin'o (nei iš vienos pusės nesimatė, bet stipriau patraukus - tiesiog išsitraukė). Visi maitinimai buvo, žvakės visos irgi buvo, su variklio ECU nesusikalbėjo tiesiog. O atvažiavo su žvakių relės klaida. Tai visi servisai visada puola keisti tą niekada negendančią relę. Tuo tarpu dažniausiai jos klaidą būna dėl visų arba beveik visų negyvų žvakių. Tai visi servisai sekančiu atveju būtų keitę žvakes. Šiuo atveju visos žvakės buo gyvos, tai prie jų nebuvo kol lįsti, bent kolkas. Ištrynus klaidas ir darant relės testą - nieko. Patikrinu relę rankiniu būdu - veikia. Pakabinu savo donorinę šrotinę relę - ant mašinos neveikia, o rankose veikia. Tada ir susidomėjau laidais.


O visą laikotarpį tarp "prieš Kalėdas" iki dabar taisiau ir vis dar taisau nuvargusį 607, kuris vieną rytą žmogui tiesiog neužsivedė. Gal meistrai, o gal ir patys žmonės bandė taisytis, tai tik dar daug blogiau pasidarė. Reziume suradus keletą visiškai šviežių skrutkių ir netinkamų fiškių, suradus pilną vandens inercijos jungiklį ir suradus nedastumtą iki galo ECU maitinimo rudosios relės saugiklį (trūko tik vieno volto kompo maitinimui, bet užvedimo metu trūko gerokai daugiau) - mašina pradėjo kažkaip kurtis. Kuris gedimas buvo pirmas, o kurie padaryti bandant pataisyti, nežinau. Tada, užsikūrus, aišku, visiškai nevažiuoja, klaidos ir avariniai rėžimai. Suradau sumaišytas oro sklendės vietomis, oras nuolat buvo paduodamas per šildytuvą, regeneracine puse. Tai sutvarkius ir atsiradus interkūleriui - atsirado daugiau oro ir truputis daugiau traukos, bet vos pravažiavus pradėjo gesinėti, nesikurti, kalenti ir t.t. Tai suradau užsikimšusį kuro slėgio reguliatorių dėl šviežiai pakeisto ir ne ta puse įstatyto (įgrūsto) bei labai kokybiško kuro filtro (gamintojas - SCT). Bagažinėj radus kažkokį kitą pasikimšusį reguliatorių ir nugrybus jam sietelį, viską išplovus ir tvarkingai pakeitus geru kuro filtrą, dabar mašina važiuoja ir visai neblogai traukia. Beliko tik sutvarkyti elektros gliūkus, kurie atsirado dėl netinkamo įdėto BSI. Nes mašina 00-01 metų, o BSI įdėtas 04tų. O kodėl tas BSI įdėtas netinkamas? Nes aišku visi kaltino kompus ir pakeitė užvedimo komplektą. Negana to, praganė seno užvedimo komplekto rakto čipuką. PIN kodo irgi niekas nežino ir ištraukt iš užrakinto ECU irgi nelabai eina. BSIne PIN kodą galima pakeisti, tai seną BSIną nuskaistinom su ukw garažo kolegos pagalba. Dabar reikia ištraukti iš ECU PIN kodą. Nelabai nori trauktis, nes ECU seno tipo su viena fiške ir dar ten kažkas paprogramuota, gal net išjungtas immo. Tai be immo mašina gal kursis, bet turbūt bus immo klaida ekranėly, tai vėl bėda. Reiks turbūt dar traukti PIN kodą iš esamo BSI, su kuriuo kuriasi, tik pusė visko neveikia, nes toks pat PIN kodas yra ir ECU. Ir pagal tą PIN kodą pririšti turimą arba naują čipuką, kad nesusipyktų nei su ECU, nei su BSI. Va taip ir žaidžiu, ponas mechanikas.

Tuo tarpu, mano žiniomis, ponas elektrikas ukw keitėsi ir pasikeitė savo Xsarai dyzelines žvakes ir netgi sėkmingai išsprendė nulūžusios žvakės problemą :)

Autorius:  ukw [ Sau 04 2019, 10:34 ]
Pranešimo tema:  Re: Xsara Picasso variklio temperatūra

tadas1991 rašė:
Tuo tarpu, mano žiniomis, ponas elektrikas ukw keitėsi ir pasikeitė savo Xsarai dyzelines žvakes ir netgi sėkmingai išsprendė nulūžusios žvakės problemą :)


Teko daryti skambutį draugui :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Autorius:  tadas1991 [ Sau 06 2019, 00:10 ]
Pranešimo tema:  Re: Xsara Picasso variklio temperatūra

ukw rašė:
tadas1991 rašė:
Tuo tarpu, mano žiniomis, ponas elektrikas ukw keitėsi ir pasikeitė savo Xsarai dyzelines žvakes ir netgi sėkmingai išsprendė nulūžusios žvakės problemą :)


Teko daryti skambutį draugui :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Nematau problemos. Problema, kai būna naudojamasi salės pagalba

Autorius:  ukw [ Sau 06 2019, 03:40 ]
Pranešimo tema:  Re: Xsara Picasso variklio temperatūra

tadas1991 rašė:
ukw rašė:
tadas1991 rašė:
Tuo tarpu, mano žiniomis, ponas elektrikas ukw keitėsi ir pasikeitė savo Xsarai dyzelines žvakes ir netgi sėkmingai išsprendė nulūžusios žvakės problemą :)


Teko daryti skambutį draugui :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Nematau problemos. Problema, kai būna naudojamasi salės pagalba


Tiek milijonų musių negali klysti :labas:

Puslapis 22 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/