WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 28 2024, 17:53

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 6 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: 1,6i keitimas į 1,8 ar 2,0
StandartinėParašytas: Rgp 01 2006, 21:40 
Sveiki,

nesu specas, todėl ir klausiu galbūt tokio kvailo klausimo. Maniškės 1,6i variklis savo dienas jau nugyveno. Ieškom su tėvu kuo pakeist. Tai vat ir iškilo klausimas - gal būtų galima 1,8 ar 2,0 įsimest? Bo kažkaip 1,6i prastai traukia...

Jei taip, tai ką reiktų keist ir kiek tai kainuotų?

Ačiū už atsakymus.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 02 2006, 08:07 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Siaip teoriskai viskas imanoma, nes xantijose ir 3l varikliai stovi, o juk del kiekvieno variklio naujo kebulo negamins. Tiesa, gali neatitikti sankaba, vaziuokles elementai (pvz. galingesniu varikliu dedami didesni stabdziu diskai ir pan.) Aisku iskils problemu ir su ipurskimo sistema, nes gali tekti arba perprogramuot arba keisti kompa.

Siaip 1,6 ir 1,8 varikliai man atrodo net i ta pati bloka eidavo tai turetu maziausiai problemu kilti.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 02 2006, 20:52 
Prie viso, ka Saulius" parase, dar prideciau: jei keist - tai su visa greiciu deze, net jei ir pavyktu prie senosios prisukt. Skirtingu varikliu skirtingi ir greiciu deziu(pagrindines pavaros) perdavimo skaiciai, t.y., galingesnis variklis su silpnesnio deze suksis neoptimaliai apkrautas - per lengvai. Nors trauks gerai! :)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 02 2006, 22:49 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 28 2005, 10:31
Pranešimai: 117
Miestas: Vilinius
old cat rašė:
Prie viso, ka Saulius" parase, dar prideciau: jei keist - tai su visa greiciu deze, net jei ir pavyktu prie senosios prisukt. Skirtingu varikliu skirtingi ir greiciu deziu(pagrindines pavaros) perdavimo skaiciai, t.y., galingesnis variklis su silpnesnio deze suksis neoptimaliai apkrautas - per lengvai. Nors trauks gerai! :)


jo, tada gaunasi kad jau ir puse masinos reikia pakeisti :)

_________________
Xsara Picasso 1.6 06m.
-------------------------------------
Tel. +37069962246


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 02 2006, 23:19 
Joo, reikalas aiškus :)

Hm, ieškosim 1,6i variklio.. Gal kas turit atliekamą? ;)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 03 2006, 11:24 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 07 2005, 08:19
Pranešimai: 1822
Miestas: Pravieniskes-2
Dellamorte rašė:
Joo, reikalas aiškus :)

Hm, ieškosim 1,6i variklio.. Gal kas turit atliekamą? ;)



jei ten tikrai yra 1,6 tai jam labai gerai tiktu 2,0 nes greiciu deze tinka ir kompo fiske tokia pati kaip 2,0 o va 1,8 kompas eina BOSH o 1,6 ir 2,0 magneti mareli o dezes ju visu yra vienodos, nors pagal gamyklinius parametrus raso kad skiriasi bet pameginkit su 1,6 ar su 1,8 ar net su 2,0 pavaziuoti 120km/H ir pamatysite kad apsukos rodys 3500....................

_________________
DALIMIS C5
PRAVIENISKES-2
865616242
Aidasm357@gmail.com


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 6 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 14 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007