WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 22:55

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 37 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 10 2004, 16:15 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Vandenelio negalima , nebent Calgona desi, nu ner toks brangus distilioutas, arba pirk paruosta. Manau kad Vovka galetu mums uzpundyt koki 208ltr. Pasidalintume visi draugiskai, o i Scanias ir vanduo bus gerai :mrgreen:

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 10 2004, 16:19 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
[

Tai vat kad geriau nepilk :) jau vien antifreeeezas turi tepimo savybiu, kurios reikalingos tavo vandens pompai :lol:[/quote]


Nu manu tu cia neteisus. Ziurint is konstrukcines puses guolis nesaveikauja su antifrezu, plius jis yra dengtas su salnikais, tai tepimo poziuriu tai neesme. O vat kas liecia nuosedas ir kalkes tai cia tata Grumlinas teisybe pasake. Bus kaip su skalbimo masina :idea:

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 10 2004, 16:22 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
offca rašė:
Tai blin negi ir vasara negaliu vandenelio pilti?

nerekomenduoju... is centinio taupymo gali gautis litines islaidos... vandniuka rejkia pilt tik avarijos atveju arba kai maisniukas numatytas sroto kryptim varyt iki galo

Cituoti:
O ant rudens, tai jau pradedu antifryza, tik to vandens tai neisleidu.

rimta klaida, vienok

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 10 2004, 16:22 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:35
Pranešimai: 997
Miestas: Kaunas
xamas rašė:
Nu manu tu cia neteisus. Ziurint is konstrukcines puses guolis nesaveikauja su antifrezu, plius jis yra dengtas su salnikais, tai tepimo poziuriu tai neesme. O vat kas liecia nuosedas ir kalkes tai cia tata Grumlinas teisybe pasake. Bus kaip su skalbimo masina :idea:



Ot kad ir teisus. Paziurek kokias savybes aprasytos tavo Castro antifreeze 8) bus nurodytas ir tepimas. vandenux yra labai skvarbus. Antifreezas taip pat tepa ir nuo korozijos :P

_________________
Vovka
C4 Grand Picasso exclusive +
Troleibusas 4x4


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 10 2004, 17:24 
sigius rašė:
Na pagal medziagu tvermes desni turetu kazkur dingti :roll: Jei salone nerasoja, tai tada lieka 1 ir 3 variantas. 1 variantas imanomas, kad gana nedaug varva ir kai slapias oras nesimato balos. O vat variklio galvos tarpine, tai jau baisesnis dalykas. Tuoj prades smarkiau dingineti ir reiks nukelt kepure :lol: , o po to ir ja paslifuoti 8)


Na pas mane jau pusantru metu pastoviai vienodai dingineja, tad gal ne galvos tarpine :) Is esmes, tai dzin, nes nesunku juk litriuka karts nuo karto ipilti, ypac, kai kompas taip ziauriai to praso :) Ir ko jis toks paranojiskas, kai trukstant 1 litro is 11-os, jau liepia staigiai sustoti :)[/quote]

Pas mane ne ant << buvo panasiai. Pasirode kad pompa siek tiek leido. Lasedavo ant apsaugu, ir jeigu pakliudavo kiek ant asfalto tai kiekia baisiai nedideli. Karat meistrelis tvarkydamas nueme asaugas ir kazkaip netycia pakisau galva po ta vieta :lol: tai ir radau :)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 10 2004, 22:50 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 08 2004, 23:09
Pranešimai: 203
Miestas: Klaipėda- Liepoja
Gali aušinimo skystis ir per baklį bėkti. Nes kiek suprantu laikui einant bakelio siūlės neatlaiko. Pas mane vieną dieną pradėjo dinginėti konkrečiai savaitei litras. Pasikeitus bakelį į du mėnesius 0,5ltr. Nuvažiuoju per mėn. 1000km. Didžiausias antifryzo nutekėjimas gaudavosi kai išjungi variklį. Viena meistriokas aiškino, kad išjungus variklį antifryzas necirkuliuoja ir užverda galvutėje susidaro didelis spaudimas ir prasideda varvėjimas per silpniausią vietą. Kiek čia teisybės sunku pasakyti.

_________________
Klaipėda-Liepoja


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 11 2004, 09:58 
Praeita savaitgali "issigydziau" panasia problema.
Kol vazinejau vandeniu, viskas buvo OK. Bet pakeitus i antifriza parejo iskart vandens pompa, o ja pakeitus pradejo must antifriza lauk per issipletimo bakeli, aisku ir dinginet. buvo prgnozes: labanakt tarpinei, ruoskis remontui ir t. t. tri ti ti.
Pasirodo problemike buvo duju irangoj, nedaverzta diafragma, pro kuria vare antifriza i sistema. Suverziojau, isvalinejau ir vaziuoju, linguoju.
Cia gali tikti tiems kas turi dujas ir panasius simtomus.

Issikalbejau


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 11 2004, 11:29 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 13:01
Pranešimai: 200
Miestas: Marijampole
Dar vienas scenarijus:
Atsidarai bakely uzkurtam varikliui ir ziurai ar antifrezas nelinguoja. Jei linguoja, tai vadinas variklis pucia ishmetimo dujas y antfryza, otas slegio yra shvaromas per nuleidimo shlangeles. Balu niekad nebuna, tepalas be majonezo, peciukas neleidziai. Bet kai vaziuodamas spusteli gazo antifryzas kliurkt ir varo ant zemes.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 11 2004, 20:01 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:35
Pranešimai: 997
Miestas: Kaunas
msxm rašė:
neprisimenu kur skaiciau, bet buvo teigiama, kad negalima pilti gryno koncentrato, nes jis uzsala prie aukstesnes temperaturos, negu siek tiek atskiestas. Todel buvo rekomenduojama ji minimaliai praskiesti, bet nei detalaus isaiskinimo, nei poziciju pateikta nebuvo.


Vat cia nelabai supratau ka norejai pasakyti :? Siaip dar koncentratas koncentratui nelygu. Gali buti 60 laipsniu koncentratas gali buti 75. Tik cia nereikia skaiciuoti, kad puse vandens ipilsi ir padalinsi laipsnius. :lol:

_________________
Vovka
C4 Grand Picasso exclusive +
Troleibusas 4x4


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 19 2004, 12:21 
Susilus automobiliui ji pavaikyk truputi (tam, kad atsidarytu termostatas ir radijatorius ikaitu, spaudimas pakiltu) atsidares kapota paziurek ar radijatorius negaruoja, nedreksta. Jei truputi garuoja bedu kaip ir nera. ateina vasara ipili vandens, pavazineji vasara ziemai antifriza supili ir pamirsai beda (cia tik tuoatveju jei vos dreksta) buvo taip pas teva, o dabar 1.5 metu ok. Tik nepatariu pilti priedu nuo radijatoriaus rasojimo sako citru peciukai (salone) ju nemyli ir uzsikisa.

Sekmes :wink:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 26 2004, 12:17 
db_xm rašė:
Dar vienas scenarijus:
Atsidarai bakely uzkurtam varikliui ir ziurai ar antifrezas nelinguoja. Jei linguoja, tai vadinas variklis pucia ishmetimo dujas y antfryza, otas slegio yra shvaromas per nuleidimo shlangeles. Balu niekad nebuna, tepalas be majonezo, peciukas neleidziai. Bet kai vaziuodamas spusteli gazo antifryzas kliurkt ir varo ant zemes.


Na tarkim jei taip yra...o kas del to kaltas?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 26 2004, 13:06 
Lyncas rašė:
Kiaura galvos tarpine. Aisku gali buti kad pati galva arba blokas skiles. Bet cia retesni atvejai.


Visa beda tame, kad galvos tarpine ka tik pakeista ir galva patikrinta bei nuslifuota :x

Any ideas???


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 26 2004, 13:11 
blogai atliktas darbas.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 26 2004, 13:16 
galejo tai daug ka blogai padaryt - reikia vezh tiem ar kitiem meistram ir tegul zhiuri. i-netu daug neprispeliosi. Na o elemntariausias atvejas kad ir neteisingai priverzhta galva. Sorry jei nusishnekejau, nes visos temos neskaichiau, tik paskutienes kelias zhinutes...


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Spa 04 2010, 20:54 
Gal kas zinot kiek litru reikia naujo antifrizo, jei senaji isleidiu iki dugno?


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 37 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007