mazas rašė:
CHIBRE klausimas tau: ar galėjo statydami dujų įrangą į mano Xantia sumaišyt cilindrų numeraciją ir ar tai neturi esminės reikšmės variklio darbui

Esmė tame, kad ant dujų purkštukų laidų yra numeriukai lyg tai cilindrų. Tačiau jie sujungti 1 maitina 4-ą cil., 2-as šeria 3-ą, 3- varo į 2, o 4 pučia pirmam. Suprantu jaigu signalą dujų kompas gauna iš atitinkamai "sumaišytų" bendzininių purkštukų, o gal ne

Sunumeravo lyg kokį GOLPĄ...
Dėl nuotraukų kurias buvau žadėjęs

nemoku įkelt netgi į tuos FOTKI ir t.t....

Ten tų nuotraukų 1MB, gal tau į paštą atsiūst , tu pažiųrėtai ir pasakytai kas ten kaip. Tiesa man minėjo, kad kolektoriuje įdėti kažkoki trumpi išpurškėjai, sako gal reikia pabandyti susukt ilgus...
Labai laukiu minčių...

sveikas,
kadangi pas tave purkstukai maitimami vienu signalu,t.y. visi dirba nuosekliai (taip vadinamas "full group" ipurskiamas),tai nera visishkai jokio skirtumo numeracija.
Tavo variante yra keli nijuansai-reikia zinuoti kur igrezhti vamzdukus i cilindrus.Igrezus ne ten ,kur reikia, gali buri visokiausiu anomaliju.
Manau ,kad pas tave vienas is tu variantu,kai igrezhta ne ten ,kur reikia.
Tingiu pasakoti kaip turi buti o kaip ne.
