Kosmoz rašė:
Zeusas, Flyneris su savo trilitriniais ir dujomis kariavo kol susitvarke. Purkstuku reakcijos laikas, kompiuteriai skiriasi, patys reduktoriai.
Pakariavom... Tiesa... Pradžioj įtarimas krito ant λ zondo, bet paaiškėjo, kad jis geras. Tada buvo pakeisti purkštukai ir reduktorius. Ir bėdos baigėsi.
Tik reikalas tas, kad, kaip teisingai sako POWER, nebūna viskas vienos firmos arba būna nevienodo gerumo. Pvz., mano itališkoje EMMEGAS įrangoje yra puikūs kompai, ir taškas. Purkštukai tai apskritai nutylėtini, apie reduktorius nelabai ir žinau, tik tiek, kad reikia dėtis gerą ir brangų, bo antraip MAP sensoriai lėks kas pora mėnesių (kas ir buvo ankstesniam savininkui, o Roman Doval firma "Autodujos" jam juos ir keitė vieną po kito

).
Man asmeniškai užtruko laiko susivokti (pradžioj dar mąsčiau, kad galgi čia viskas gerai, taip turi būti), bo anksčiau nebuvau važinėjęs dujomis ir mašiną pirkau jau gatavai su įranga, ir susirasti Chibrę.

Tada labai gerai supratau, kad turint reikalų su dujomis svarbiausia yra meistras su patirtimi ir supratimu. Drąsiai rekomenduoju
bent jau pasiskambinti Chibrei ir pasikonsultuoti dėl įrangų.
Kitas svarbus reikalas tas, kad citrų varikliai ir ECU, na, švelniai tariant, ne itin mėgsta dujas ir ne ypač geranoriškai su jomis draugauja. Visokios adaptacijos, etc., kaprizingi jie... Tai leidžia preziumuoti, kad vienokių ar kitokių problemų su dujomis tikrai bus.
Taigi tikrai nebūtinai "brangesnis" bus lygu "geresnis". O bet tačiau svarbu ir tai, kiek nori savo įrangai išleisti pinigų. Jei daug, tai galima susidėti tuos nerealius japoniškus purkštukus, kurie patys savaime praktiškai bet kokią įrangą padaro "ledinę".

Tai tiek, ačiū už dėmesį...
