griaucius rašė:
Tiesa pasakius nauja tema cia labai idomu sukurti, nes visvien negausi jokio tiesaus atsakymo, o tik blevyzgas apie belenka

Gerai, kad dar kas ir Peugeot klubo uzsuka ir tiesiai sviesiai ka nors paraso i tema

O ka jus tamsta norite gaut, vaziuojate i duju kontora ir klausiate. Jusu Xantijos motoras bus 2.9 ES9J4, kitokios V6 nebuvo pas xantia. Jei nenori dideliu problemu dedi IV kartos, jei esi sykstus dedi II kartos ir lauki kol bumbtels. Variklio neuzpjausi, nes turesi misinio reguliavima pagal lambda. Tik tiek kad dujininkai apsidraudzia nuo tavo lankymusi pas juos su priekaistais kad issove , sulankste sklendes ir t.t. O jeigu Vytautas ideda tau ir garantuoja kad viskas bus ok su II kartos tai pirmyn pas ji. O mes ne dujininkai ir tau nepadesim, nes turim klube tik viena tokia xantija ir ta be duju.
Reikejo pirkti 2.1 TD arba 2.5 TD su dyzeliniais varikliais, nes Peugeot ir Citroen 2-3 ltr benz ariklai patys neekonomiskiausi is visu (mieste ima 16ltr benzo). Kas mano kitaip? Citroen XM, Xantija perka del minkstos vaziuokles, o ne del ekonomijos. O gauna labai daug gedimu del elektronikos ir hidraulikos sudetingumo.