Sveiki kolegos.

Nors šiek tiek panašių temų forume yra norėčiau išskirti savo Xantijos su LPG bėdą.
Taigi variklis dujomis dirba laisva eiga pulsuodamas, kartais ir užgęsta. Dujų įranga IV kartos Tomasseto. Įpurškimo sistema - Magneti Mareli. Jei ilgiau dujomis pavažinėju pradeda pulsuoti ir dirbant benzinu. Laisvos eigos reguliavimo varikliuko atjungimas mažai padeda nes jį atjungus pradeda lėtai šokinėti apsisukimai nuo 1000 iki 1500. Kompiuterio nuresetinimas padeda tik iki pasivažinėjimo dujomis. Po velesnio apsisukimų reguliavimo varikliuko pajungimo variklis visai nebedirba tuščia eiga. Reikia vėl atjungti kompą.
Dabar baisiausia: dujininkas, kuris sumontavo prieš du metus įrangą nesugeba rasti gedimo ir verčia viską ant Citroen markės. Dar pasiūlė žvakes pasikeisti, bet ir tai nepadėjo. Jei per diagnostinį kompą sureguliuoja, kad nebepulsuotų tai CO išauga iki 10

. Tuo pačiu dirbant benzinu CO būna 0,14. Jei kam buvo iškilusi panaši bėda prašau atsiliepti. Labai nenorėčiau iš savo mažo tolimo kaimo varyti savo auto į didmiestį remontuoti tai meldžiu bent kokio patarimo.
