gonzikas
Nemaisykim lenktynem skirtu dalyku, katrie eiliniams user'iams brukami vien marketingo sumetimais, su eiliniu auto, kuriame I-os kartos dujos!
Viena - is vietos startuojantis drageris, kurio varikliui tiekiams ne is ikaitusios jo aplinkos oras dadeda simtasias sekundes; ir visai kita - ramiai keliu vaziojantis auto, kurio varikliu skyrius pastoviai prapuciamas, ir isiurbiamo oro temperatura nuo aplinkos skiriasi gal keletu laipsniu...
chibre rašė:
kodel taip manai?
Nemanau, esu isitikines!

Laisva eiga labai blogai dirbancio (beveik gestancio) variklio pagal jo garsa galima atskirt, ar misinys per liesas, ar per riebus.
Jei tai neatrodo rimta, galiu pridurt, kad prisukant duktoriaus varzta (liesinant), galima sureguliot daugmaz normaliam darbui, bat tada prastai dirba (dusta) siltas...
Vakumas, aisku uzglusintas, "pasdsoso" sklende uzfiksuota adaroj padety.
Cituoti:
keiciantis oro temperaturai oras turi maziau deguones(tai jau rasiau) o tai reiskia kad misinys bus siek tiek riebesnis.Esant saltam orui deguones kiekis bus didesnis-atitinkamai ir misinys pasikeis.
Kaip is teorijos knygos!
Teisybe, neginciju. Tik, nepamirskim, apie ka mes kalbam: apie prastai dirbancia I-os kartos iranga, kuri isiurbiamos oro temperaturos niekaip neivertina!
Beje, jos neivertina ne karbiuratoriai, ne pirmieji ipurskimai; bet nepaisant to, jie uztikrina pakenciama misinio tiekima; bent jau tikrai nesijaucia jokiu traukos duobiu, kaip pirmam post'e buvo mineta!
Tai kokio bieso iskelt oro temperatura kaip pagrindini, lemiama faktoriu siuo atveju - visai man nesuprantama!
Juolab, kad net ir ji ivertinanciuose ipurskimo sistemose, misinys formuojams pagal isiurbiamo oro kieki pagrinde, pagal temperatura tik siek tiek pakoreguojamas!
Cituoti:
Maisytuvines duju misinys yra jautrus viskas:oro filtro uzterstumui,oro temperatutai,nepatinka kai pucia oras i oro isiurbimo vamzdi ir t.t.
Ta va,tam kad misinys butu mazdaug stabilus varikli reikia regulioti ikaitusi iki 80 laipsniu,atjungti visas sklendes(kad oras butu paduodamas per kazkoki viena vamzdi),turi buti perdarytas oro padavimo vamzdis ,kuris ima ora tiesiai is priekio automobilio, kai automobili vaziuoja tas oras ipuciamas didesniu slegiu-misinys nuo to lieseja...
Tada galima tiketis daugmaz normaliu rezultatu(dinamikos ir sanaudu atzvilgiu)..
Cia pilnai pritariu.
Galeciau pridurt, kad variklis duju/oro misiniu veikia (neuzgesta) esant jam platesnese riebumo ribose, nei benzino/oro, bet cia ir jo beda - galima misini iskreipt iki tokiu ribu, kad variklis veiks, bet degimas bus labai neoptimalus, su visom pasekmems.
O, uztikrint ji optimalu visais rezimais su i-os kartos iranga kazin aplamai ar kam yr pavyke (kad ir lyginant su karbiuratoriumi), gal, nebent, kokia gamykloj montojama, ir butent tam varikliui konstruota iranga ta sugeba...
Visos kitos - kaip pasiseks, kaip reduktorius "susidainuos" su varikliu. Buna, kad veikia tik ideta pakenciamai, ir taip, kad niekaip nesureguliuosi, prisieina reduktoriu kitokiu pakeist (cia dujininkai pasakojo).
Aplamai manu, kad ka nors svarstant, pirmiausiai visgi reiketu faktoriu prioritetus pagal itakos dydi pasidaryt.
Kitaip gali iseit, kad maiste prieskoniai svarbiausi.
