mazas rašė:
CHIBRE klausimas tau: ar galėjo statydami dujų įrangą į mano Xantia sumaišyt cilindrų numeraciją ir ar tai neturi esminės reikšmės variklio darbui
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Esmė tame, kad ant dujų purkštukų laidų yra numeriukai lyg tai cilindrų. Tačiau jie sujungti 1 maitina 4-ą cil., 2-as šeria 3-ą, 3- varo į 2, o 4 pučia pirmam. Suprantu jaigu signalą dujų kompas gauna iš atitinkamai "sumaišytų" bendzininių purkštukų, o gal ne
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Sunumeravo lyg kokį GOLPĄ...
Dėl nuotraukų kurias buvau žadėjęs
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
nemoku įkelt netgi į tuos FOTKI ir t.t....
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Ten tų nuotraukų 1MB, gal tau į paštą atsiūst , tu pažiųrėtai ir pasakytai kas ten kaip. Tiesa man minėjo, kad kolektoriuje įdėti kažkoki trumpi išpurškėjai, sako gal reikia pabandyti susukt ilgus...
Labai laukiu minčių...
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
sveikas,
kadangi pas tave purkstukai maitimami vienu signalu,t.y. visi dirba nuosekliai (taip vadinamas "full group" ipurskiamas),tai nera visishkai jokio skirtumo numeracija.
Tavo variante yra keli nijuansai-reikia zinuoti kur igrezhti vamzdukus i cilindrus.Igrezus ne ten ,kur reikia, gali buri visokiausiu anomaliju.
Manau ,kad pas tave vienas is tu variantu,kai igrezhta ne ten ,kur reikia.
Tingiu pasakoti kaip turi buti o kaip ne.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)