WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 29 2024, 09:44

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 52 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 25 2007, 22:02 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 12 2005, 12:11
Pranešimai: 77
Miestas: Vilnius
Pasakysiu visiems zinoma priezasti, kuri visiems zinoma (man, pvz. dar nuo Moskviciaus laiku), bet apie kuria visi pamirsta. Juk propano-butano misinis = bekvapis, todel duju gamintojai nuotekoms pastebeti specialiai primaiso spec. kvapus tam, kad tas nuotekas pastebeti. Butent sitas brudas + visokios metalo drozles kaupiasi filtruose, voztuvose ir reduktoriuje.Butent kvapus jus ir ispilinejate reguliariai. Todel manau, kad tik sekmes reikalas, is pilnos backos degalineje tau ipils duju, ar pripumpuos 1/2 duju + 1/2 kvapu, pakeltu nuo backos dugno. Is to ir kyla problemos su variklio trauka, nes skundziamasi duju kokybe. Jus ka, manote, kad filtrai ar reduktorius kondensuoja 100 proc. tu kvapu?! Nifiga! Didele dalis eina i cilindrus! Taip kad degalineje domekites, kada dujovezis paskutini karta lankesi!

_________________
Citroen Xsara 1.8i 66kw (negrynaveislė žalia varlė) ...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 26 2007, 00:35 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 27 2006, 23:31
Pranešimai: 95
Miestas: Vilnius
Aromatiniai priedai neseda kiek man yra zinoma. Seda vanduo ir visos kitos minetos priemaisos

_________________
Citroen C3 Exclusive, 2004m., 1.4i (+IV k. LPG)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 26 2007, 07:37 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
nerimka rašė:
siaip jau propano butano misinys yra cng, o lpg yra ne tas pats produktas. jis artimas benzinui ir tiesiog yra kita frakcija ir tiek.


Ne velnio - LPG ir yra propanas/butanas, o CNG - metanas.

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 26 2007, 07:39 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
nerimka rašė:
siaip jau propano butano misinys yra cng, o lpg yra ne tas pats produktas. jis artimas benzinui ir tiesiog yra kita frakcija ir tiek.

Kas artimas benzinui? CNG yra suspaustos gamtines dujos, LPG yra suskystintos naftos dujos, kas ir yra propanas+butanas+kokteilis, kurio sudeti tezino naftos perdirbejas ar degalines operatorius.

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 26 2007, 10:20 
kaltas, paskubejau rasyt. visgi pagrindiniai komponentai yra butanas propanas. nors buvau isitikines kad jie sudaro ne tokia zenklia dali tos miksturos.


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Rgp 18 2007, 11:11 
deimantukas rašė:
Vakar baigėsi dujos,BX-as jau nebevažiavo jomis ir,kadangi paskutinį kartą pildant balioną nesuveikė apsauginis vožtuvas,užsukau jį rankom ir vakar nusprendžiau jį išsukti ir patikrinti,tačiau truputį atsukęs išgirdau šniokštimą pro sriegį-suspaustas oras su kažkokiu kvapu(ne dujų) gal 20 min.išeidinėjo iš baliono.Kvapas kažkos aitrus,bet ne dujų.Taigi mašina jau nebevažiavo,o slėgis balione sakyčiau nemažas buvo.Baliono neardžiau gal 4 metus.Tas slėgis,kaip suprantu užima vietą balione ir sudaro nefektyvų slėgį.Kas tai?


kas ten dar gali buti jei ne dujos, na nebent uzsipylei kokio velnio . o dujos tai nanau tikrai neisivezina iki vakumo balione, kazkoks slegis vistiek dar pasilieka.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 29 2007, 08:27 
deimantukas

Stebuklu neturetu but. Kai masina jau nevaziuoja dujomis, reiskia jog baigesi skystoji faze - skysta duju dalis, kuri tokioj busenoj laikosi del virs jos esancios dujines fazes (garu) slegio. Butent skysta dalis keliauja vamzdeliu i reduktoriaus garintuva, kitaip balionas tuoj apledetu. Kai ji baigiasi, slegis balione krinta, ir variklis nedirba (pries tai ima gesinet daugiau "gazo" paspaudus).
Taigi, kas liko balione - prareteje duju garai. Astrus kvapas del i dujas pridedamu aromatiniu priedu, kurie nuseda ir su kondensatu kaupiasi baliono dugne.
Kad jau tuscias, galima but visa ta geri ispilt; tik gerai pamascius kur, nes toj vietoj dujom stipriai dvoks kokia pora menesiu. :)


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Rgp 29 2007, 08:31 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Nusprendžiau išsiimti dujas iš BX-o :roll: .

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 29 2007, 08:49 
Tamstos valia. As tai to nedaryciau - vazinetis vistiek zyyymiai pigiau. :wink:

Neretai pasitaiko isteriskai-kategorisku pareiskimu: "Oi, tos dujos, s... paskutinis, sprogineja; varilkli eda; nesamone, nedesiu, oi, oi...." - sakytum, uz vazinejima be duju kankinio veida nutaisius, medali duoda. :)

Zodziu, galima isterikuot; o galima prie ju prisitaikyt ir vazinetis pigiau, kaip didele dalis svieto daro. Paciam rinktis...


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Rgp 29 2007, 08:58 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Išėmiau ilgai mąstęs ir apsisprendęs.Atvažinėjau su jom apie 9 metus.Tvarkingai naudojant-variklio tikrai "neėda".Kadangi daugiausiai trinuosi po miestą-dujomis man gaudavosi tik truputį pigiau.Be to baigėsi baliono galiojimo laikotarpis.Be to jis man pradėjo trukdyt bagažinėj.O dabar benzu,nors ir kuras brangesnis už dujas,važinėju atsipalaidavęs ir išsišiepęs.Atsibodo reguliuot tą senovinę gudišką įrangą.Nesu prieš dujas tokiame automobilyje su tokiu varikliu.Dabar turiu dyzeliuką,kurį tvarkysiuos ir važinėsiu juo,o 19GT bus atsargai.

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 16 2012, 14:51 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 19 2011, 15:39
Pranešimai: 26
Miestas: Vilnius
Prikelsiu seną temą, nes, kylant kainoms, manau, kad dujų kokybė vis aktualesnė. Prieš keletą dienų teko kalbėti su ilgamečiu dujų pramonės/prekybos atstovu. Jis tvirtino, kad per jį dujas perka keletas degalinių tinklų, o jo parduodamos dujos tikrai aukštos kokybės. Vieni iš pirkėjų- Lukoil, bet jie iš jo perka tik apie 1/2 - 2/3 parduodamų dujų kiekių, o jas maišo su "kažkokiom pigesnėm". "Grynas", aukštos kokybės dujas parduoda Vakoil degalinė. Aš pats dar neišbandžiau, bet gal kas naudojasi jos paslaugom? Kai pravažiuosiu kelis bakus su minėtom dujom, parašysiu atsiliepimus.

_________________
Xantia 2.0i 1994 m. automatas


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 19 2012, 09:06 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 18 2008, 16:10
Pranešimai: 76
Miestas: Kaunas
Nu nežinau dėl Lukoil.. kai pakeičiau gyvenamąją vietą pradėjau piltis dujas Lukoile, ir po 2 užsipylimų gavau "antipolution fault" į ekraną, ankščiau tokio užrašo nebuvau matęs. Nustojau piltis Lukoile, to užrašo daugiau nematau.
Bendrai dėl lietuviškų dujų, mano pirmąją reduktoriaus membraną "suėdė" per nepilnus metus :shock:
Po to pakeitė į spec. "mūsų kraštam pritaikytą", nu jau 2 metai kaip laiko. Kolegai kur dėjo kartu su manim originali išlaikė 2,5 metų.
Kaip sakė, viskas nuo per didelio sieros kiekio mūsų dujose.

_________________
Citroen Xantia 2.0i 1993m. LPG. Parduota
Citroen C5 Break 2.0i 2005m. LPG
Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 04 2012, 13:12 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 02 2006, 20:25
Pranešimai: 62
Miestas: Trakai-Vilnius
"Rezultatai
Atvirai pasakius, jau prieš pradedant sukti antą ratą po degalines maždaug įsivaizdavau mūsų testo rezultatus, kurie beveik pasitvirtino. Taigi mūsų testo nugalėtoju tapo bendrovė �Gazimpeksas�, kurios dujų sudėtyje buvo net 83,46 procentai propano, o jų sumaišyto propano butano kokteilio oktaninis skaičius siekė 95. Tai vienintelis mėginys, kuriame esančio propano kiekis atitinka keliamus žieminiams dujų mišiniams reikalavimus. Sveikiname �Gazimpekso� vadovus. Antrąją vietą užėmė kompanija �Lukoil�. Čia paimto mėginio rezultatai � 62,53 procentai propano ir 94,7 oktaninis skaičius. Trečia liko įmonė �Suskystintos dujos�. Jų mėginio atlikta analizė parodė 55,91 procento kiekį propano ir 94,0 oktaninį skaičių. Bendrovės �Gazolita� degalinėje mėginyje aptikome 53,94 procentų propano ir 94,1 oktaninį skaičių. Ir pagaliau įmonės �Statoil� degalinėje parduodamų lietuviškų dujų sudėtyje analizė parodė 47,53 procentų propano ir 93,8 oktaninį skaičių. "
šaltinis: http://www.hondaklubas.com/forum/viewto ... 6b8691f52c

_________________
Autodujų sistemų Bigas, Koltec Necam, AG, Prins remontas
tel: 861464006

CX Pallas 2.4 automatic
Xsara Picasso 1.8 LPG


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 04 2012, 13:32 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 01 2012, 14:34
Pranešimai: 970
Miestas: Kaunas
Labai aktuali naujiena
"2005-03-14 19:02"


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 04 2012, 15:00 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 19 2011, 15:39
Pranešimai: 26
Miestas: Vilnius
Žadėjau parašyti apie Vakoil - po dviejų mėnesių naudojimosi jų dujomis (vedu labai tikslią apskaitą kiek užpilu kiek nuvažiuoju) jokio skirtumo nepastebėjau (prieš tai beveik du metus naudojau tik EMSI dujas). Taip kad grynumo teorija nepasitvirtino :(

_________________
Xantia 2.0i 1994 m. automatas


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 52 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 10 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007