WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 19 2024, 03:46

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 24 2007, 22:36 
chibre rašė:
zinok,as ne kaspirovskis!tam kad suzinoti kodel prastai vaziuoja reikia bent jau misini esant saltam o veliau karstam varikliui patikrinti.Tada jau aisku bus.

Ir as ne Kaspirovskis. Bet nesunku nuspet, kad esant saltam varikliui misinys riebesnis.

O, tamsta, kaip specialista, labai prasyciau pakomentuot: kodel taip yr, ir kaip su tuo reiketu kovot?

Del tos dezes jau nesigincysiu - kazkuomet prabegoms uzmeciau aki i schema, maciau, kad is bako ir kolektoriaus slangeles sueina, daug nesigilinau (tas visai neidomu :) ), ir visad maniau, kad per ja abieju ventiliacija vyksta... Juk kolektoriuj irgi garu kazkiek lieka varikli uzgesinus? :roll:

Bet, mat ja bala, jinai "na skorostj nevlijajet". :)

Ka norejau pasakyt: su I-os kartos duju iranga pastebimi traukos pakitimai ir "duobes" kur kas labiau priklauso nuo neoptimalios misinio sudeties, ir jos kitimo; o ne nuo isiurbiamo oro temperaturos, kurios si iranga niekaip neivertina. Ar cia kas nors netaip?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 25 2007, 22:00 
keistai tu cia kalbi "na skorostj nevlijajet" , atrodytu kad ten puse sudetu rakandu nereikalinga. del to oro tai kam tose masinose deda salto oro paemima jei ten nulinis skirtumas. pasiziurek gal googlej kazka apie CAI (Cold Air Intake) ir neprabegomis kaip su anglies kanistru, o idemiau


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 26 2007, 08:10 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 04 2007, 12:29
Pranešimai: 61
Miestas: Vln.
Cituoti:
Ir as ne Kaspirovskis. Bet nesunku nuspet, kad esant saltam varikliui misinys riebesnis.

kodel taip manai?Otai gal atvirksciai -prie salto varilkio misinys geras, o esant karstam-labai riebus?Taip orgo buna ir masina laba iprastai vaziuoja ,nes misinys yra perriebus.
Aplamai cia ne vienas variantas yra-galima tik spelioti,bet viskas paaiskeja ,kai ismatuoji ismetima.
Sakai sitam passate nuimtas karstas oras?O vakumo slangute usglushinta?Kiri sklende atidaro/uzdaro?



Cituoti:
Ka norejau pasakyt: su I-os kartos duju iranga pastebimi traukos pakitimai ir "duobes" kur kas labiau priklauso nuo neoptimalios misinio sudeties, ir jos kitimo; o ne nuo isiurbiamo oro temperaturos, kurios si iranga niekaip neivertina. Ar cia kas nors netaip?


Kas yra neoptimalus misinys?Aplamai -idealus oro/duju misinys yra mazdaug: 1kg duju/15 kg oro. Tokio misinio lambda koeficentas lygus mazdaug ~1 paprastai tariant idealus sticheometrinis misinys.
Toks misinys beabejo negali net teorishkai buti vienodas esant skirtingom variklio saligom,nes keiciantis oro temperaturai oras turi maziau deguones(tai jau rasiau) o tai reiskia kad misinys bus siek tiek riebesnis.Esant saltam orui deguones kiekis bus didesnis-atitinkamai ir misinys pasikeis.
Maisytuvines duju misinys yra jautrus viskas:oro filtro uzterstumui,oro temperatutai,nepatinka kai pucia oras i oro isiurbimo vamzdi ir t.t.
Ta va,tam kad misinys butu mazdaug stabilus varikli reikia regulioti ikaitusi iki 80 laipsniu,atjungti visas sklendes(kad oras butu paduodamas per kazkoki viena vamzdi),turi buti perdarytas oro padavimo vamzdis ,kuris ima ora tiesiai is priekio automobilio, kai automobili vaziuoja tas oras ipuciamas didesniu slegiu-misinys nuo to lieseja...
Tada galima tiketis daugmaz normaliu rezultatu(dinamikos ir sanaudu atzvilgiu).


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 26 2007, 10:23 
gonzikas

Nemaisykim lenktynem skirtu dalyku, katrie eiliniams user'iams brukami vien marketingo sumetimais, su eiliniu auto, kuriame I-os kartos dujos! :wink:

Viena - is vietos startuojantis drageris, kurio varikliui tiekiams ne is ikaitusios jo aplinkos oras dadeda simtasias sekundes; ir visai kita - ramiai keliu vaziojantis auto, kurio varikliu skyrius pastoviai prapuciamas, ir isiurbiamo oro temperatura nuo aplinkos skiriasi gal keletu laipsniu...

chibre rašė:
kodel taip manai?

Nemanau, esu isitikines! :) Laisva eiga labai blogai dirbancio (beveik gestancio) variklio pagal jo garsa galima atskirt, ar misinys per liesas, ar per riebus.
Jei tai neatrodo rimta, galiu pridurt, kad prisukant duktoriaus varzta (liesinant), galima sureguliot daugmaz normaliam darbui, bat tada prastai dirba (dusta) siltas... :?
Vakumas, aisku uzglusintas, "pasdsoso" sklende uzfiksuota adaroj padety.
Cituoti:
keiciantis oro temperaturai oras turi maziau deguones(tai jau rasiau) o tai reiskia kad misinys bus siek tiek riebesnis.Esant saltam orui deguones kiekis bus didesnis-atitinkamai ir misinys pasikeis.

Kaip is teorijos knygos! :)
Teisybe, neginciju. Tik, nepamirskim, apie ka mes kalbam: apie prastai dirbancia I-os kartos iranga, kuri isiurbiamos oro temperaturos niekaip neivertina!
Beje, jos neivertina ne karbiuratoriai, ne pirmieji ipurskimai; bet nepaisant to, jie uztikrina pakenciama misinio tiekima; bent jau tikrai nesijaucia jokiu traukos duobiu, kaip pirmam post'e buvo mineta!

Tai kokio bieso iskelt oro temperatura kaip pagrindini, lemiama faktoriu siuo atveju - visai man nesuprantama! :?
Juolab, kad net ir ji ivertinanciuose ipurskimo sistemose, misinys formuojams pagal isiurbiamo oro kieki pagrinde, pagal temperatura tik siek tiek pakoreguojamas!

Cituoti:
Maisytuvines duju misinys yra jautrus viskas:oro filtro uzterstumui,oro temperatutai,nepatinka kai pucia oras i oro isiurbimo vamzdi ir t.t.
Ta va,tam kad misinys butu mazdaug stabilus varikli reikia regulioti ikaitusi iki 80 laipsniu,atjungti visas sklendes(kad oras butu paduodamas per kazkoki viena vamzdi),turi buti perdarytas oro padavimo vamzdis ,kuris ima ora tiesiai is priekio automobilio, kai automobili vaziuoja tas oras ipuciamas didesniu slegiu-misinys nuo to lieseja...
Tada galima tiketis daugmaz normaliu rezultatu(dinamikos ir sanaudu atzvilgiu)..

Cia pilnai pritariu.
Galeciau pridurt, kad variklis duju/oro misiniu veikia (neuzgesta) esant jam platesnese riebumo ribose, nei benzino/oro, bet cia ir jo beda - galima misini iskreipt iki tokiu ribu, kad variklis veiks, bet degimas bus labai neoptimalus, su visom pasekmems.
O, uztikrint ji optimalu visais rezimais su i-os kartos iranga kazin aplamai ar kam yr pavyke (kad ir lyginant su karbiuratoriumi), gal, nebent, kokia gamykloj montojama, ir butent tam varikliui konstruota iranga ta sugeba...
Visos kitos - kaip pasiseks, kaip reduktorius "susidainuos" su varikliu. Buna, kad veikia tik ideta pakenciamai, ir taip, kad niekaip nesureguliuosi, prisieina reduktoriu kitokiu pakeist (cia dujininkai pasakojo).


Aplamai manu, kad ka nors svarstant, pirmiausiai visgi reiketu faktoriu prioritetus pagal itakos dydi pasidaryt.
Kitaip gali iseit, kad maiste prieskoniai svarbiausi. :)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 28 2007, 23:38 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 12 2006, 13:55
Pranešimai: 59
Miestas: vilnius
Dekoju visiems uz pasiskaymus- diskusija gan nemaza kilo :) rezultate - i klausima ka daryti atsakymo neradau :roll: isvada...reiks ir toliau taip vazinet - arba reduktoriu keisti...

_________________
www.vobleris.lt
+370 603 83 777


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 29 2007, 08:24 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 04 2007, 12:29
Pranešimai: 61
Miestas: Vln.
neradai?tai jauciu net naskatei :D del tavo klausimo ir prasidejo diskusijos...bandau dar karta:
Cituoti:
daznai problema buna cia:
tavo autobobilio oro padavimo sistema padalinta i dvi dalis.viena teikia varikliui karsta ora,kai variklis nera susiles,kita-kai varilis isilo i varikli patenka saltas oras.Siata sistema valdoma specialia sklande.nepamenu kaip pas tave ji valdoma, taciau buna vakumu ,o buna termoziruokle ta sklende atidaro/uzdaro.Vienu zodziu.Tau reikia padaryti ,akd eitu i varikli tik saltas oras.Reikia atjungti ar kitaip perdaryti sklende ,kad ju nejudetu.
tik svarbu paskui perregulioti oro-duju misini ,nes jis tikriausiai pasikes.
kai patenka karstas oras-jame mazai deguones ir misinys kaip taisykle buna uzrebntas.del to ir traukia gerai.Saltam ore daugiau deguones-misinys liesesnis..Na supratai turbut?....

old cat,pradedam? :lol: .........


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 29 2007, 08:40 
chibre

Manau: neverta. Pats matai, kad tos placios diskusijos tik mums patiems teidomios. Niekas nenor i teorija gilintis. :(

Tik lengva, greita, universalu visu problemu sprendima koznam ant lekstutes "padavaj". :)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 29 2007, 10:56 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 12 2006, 13:55
Pranešimai: 59
Miestas: vilnius
chibre rašė:
neradai?tai jauciu net naskatei :D del tavo klausimo ir prasidejo diskusijos...bandau dar karta:
Cituoti:
daznai problema buna cia:
tavo autobobilio oro padavimo sistema padalinta i dvi dalis.viena teikia varikliui karsta ora,kai variklis nera susiles,kita-kai varilis isilo i varikli patenka saltas oras.Siata sistema valdoma specialia sklande.nepamenu kaip pas tave ji valdoma, taciau buna vakumu ,o buna termoziruokle ta sklende atidaro/uzdaro.Vienu zodziu.Tau reikia padaryti ,akd eitu i varikli tik saltas oras.Reikia atjungti ar kitaip perdaryti sklende ,kad ju nejudetu.
tik svarbu paskui perregulioti oro-duju misini ,nes jis tikriausiai pasikes.
kai patenka karstas oras-jame mazai deguones ir misinys kaip taisykle buna uzrebntas.del to ir traukia gerai.Saltam ore daugiau deguones-misinys liesesnis..Na supratai turbut?....

old cat,pradedam? :lol: .........



Skaiciau viska ir netgi idemiai - :) bet neesu teoretikas kad man tai padetu kas parasyta - man paprasciau kad pasakytum kas tai padarys kur ir uz kiek, kai abi rankos kreivos i auto nesiruosiu lysti ir ardyti to ko veliau nesurinksiu - todel jusu apmastymai nors man ir suprantami bet praktikoje nenaudingi :oops:

_________________
www.vobleris.lt
+370 603 83 777


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 29 2007, 10:59 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 12 2006, 13:55
Pranešimai: 59
Miestas: vilnius
old cat rašė:
chibre

Manau: neverta. Pats matai, kad tos placios diskusijos tik mums patiems teidomios. Niekas nenor i teorija gilintis. :(

Tik lengva, greita, universalu visu problemu sprendima koznam ant lekstutes "padavaj". :)


o tai nepaprasciau - jei zmogus neturi laiko nei pernelyg didelio noro daryti pats - tai maybe paprasciau tiesiog nupirkti ta darba ar paslauga- tiesiog zinios pries tai darant butinos kad galetum ivertinti rezultata - man idomu tik tai kad gera trauka islitktu ir esant karstam motorui - nedidinant zymiai kuro sanaudu ir t.t. taigi dabar suvokiu kas ir del ko - tereik surast kur tai galima padaryti... ir kiek tai kainuotu

_________________
www.vobleris.lt
+370 603 83 777


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 31 2007, 11:31 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 12 2006, 13:55
Pranešimai: 59
Miestas: vilnius
old cat rašė:
Butent! Juk nesimokai pav., plauku kirpt, ar dantu taisytis, jeigu is to duonos nevalgai, ar nera tavo hobis!

Del suradimo ir kainos tai nieko negaleciau pasakyt.
Manrods, turesi dziaugtis, jeigu kas isvis apsiims toki reikala tvarkyt - bent jau pas mus tai dujininkai siuntineja pas motoristus, o sie pas dujininkus su tokiais nekonkreciais gedimais. :)
Nes laiko su juo gali sugaist tiek, per kiek visa iranga sumontuotum, o rezultatas - sunkiai nuspejamas. Va kokia cia matematika...


va va nauda bent jau issaiskejo del ko taip yra - bandysim ieskot kas tai padarytu

_________________
www.vobleris.lt
+370 603 83 777


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 11 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007