WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 19 2024, 17:23

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Geg 21 2007, 14:10 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 12 2006, 13:55
Pranešimai: 59
Miestas: vilnius
Kilo klausimas po keletos pastebėjimų: važiuojant dujomis esant šaltam varikliui, trauka žymiai geresnė nei varikliui įkaitus, kame šaknys ir ar įmanoma išvengti traukos pablogėjimo? + įšilus varikliui atsiranda traukos "duobes" t.y. staigiai užgazavus ir pan tuo tarpu saltu varikliu iki 3500-4000rpm puikiausiai vaziuoja, problema nebaisi ir gyvent nemaišo - bet gal galima to išvengti?
BX 1,9mono ipurskimas su I-os kartos įranga.

_________________
www.vobleris.lt
+370 603 83 777


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 21 2007, 14:29 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 12 2006, 13:55
Pranešimai: 59
Miestas: vilnius
deimantukas rašė:
Jei pastebėjai,tai vakare atšalus orui traukia geriau,negu vidurdieny,kai pleškina saulė ir temperatūra aukščiausia.Taip yra dėl oro,patenkančio į cilindrus temperatūros:kuo šaltesnis oras,tuo geriau traukia.


jop sita visa dali as zinau - bet nemaniau kad gali buti toks zymus skirtumas...pastebiu pagal tai- i darba vaziuoji su vejeliu - bet jei ilendi i miesta ir pasuki 25-30km centre per kamscius tai isvaziaves i trasa jauti zymu variklio bukuma...jei problema tame teks intercooleri deti :D

_________________
www.vobleris.lt
+370 603 83 777


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 21 2007, 16:07 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Gali aišku ir dėl kitų priežasčių taip būti:reduktorius-antifryzas,kada pakaista,pakeičia jame kokios nors membranos padėti(nesu ardęs nei olandiško,nei itališko reduktoriaus,tai nežinau jų konstrukcijos-tik iš bendro supratimo kalbu).Bet ,kad aplinkos oro temperatūra turi įtakos-kartą net pats nustebau.Maniau,kad vasaros vidurdieny kažkas atsitiko varikliui :cry: .Beje,čia ir benzinu važiuojant ta pati priklausomybė.

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 21 2007, 20:10 
deimantukas

Taip, kolega, traukai dujomis visokie fintai su membranomis itakos daro kur kas didesne, nei oro temperarura.
Ypac - I-os kartos irangoms. Kartais iranga ir kaip barometras veikia: pav., pries lietu, kai stipriai nukrenta slegis, as XM - o daugiau 140 neiginu! :) Palyja, pasirodo Saule - 170. :) Ir nieko nekeiciant!
Ir tai, kad salta masina traukia geriau uz pasilusia - irgi esu pastebejes.

vycia

Kazi ar ka pakeisi - vistik I- karta. :(
Ir, nors as didelis jos paprastumo gerbejas (ir galimybes pasireguliuot :), jau po biski misliju Eko i XM-a iskiepyt...
Jau nemazai metu dujom vazineju, galiu visai pusetinai pats susireguliot, bet niekur nepabegsi nuo jos igimto trukumu - savireguliavimo nebuvimo.
Jau pasistengi, sugaisti pusdieni, padarai neblogai, atrodo; bet tai slegis pasikeite, tai dujos kitokios pakliuvo, ar membrana pasedo - kad nori, vel is naujo...

Ne nezinau, ka paciam patart.
Gal reduktoriaus membranos jau senstelejusios, ir perrinkt megint?
Ypac, jeigu anksciau taip nedare - gal ir padetu.
Kitas variantas - Eko dakonstruot. Pati elektronika jau ne 300 lt nekainuoja, idet nesunku; tiktai liambda zondas turi but veikiantis...


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 22 2007, 07:33 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 18 2006, 11:21
Pranešimai: 726
Miestas: Klaipėda-Kėdainiai-Krakės
Aš galiu klysti, tačiau manyčiau kad čia reduktorius kaltas. Turėjau Jettą, su paprasta dujų įranga, tai nei man blogiau traukdavo nei ką. Įranga buvo pirkta naudota ir iškart reduktorių pasikeičiau į naują, kadangi buvo lygiai tokie patys simptomai, kaip tavo išvardinti, plius rijo daug dujų ir nėjo sureguliuoti, o perkant man buvo pasakyta, kad tik ką perrinktas reduktorius. Pakeičiau reduktorių, jokių rem komplektų, jokių būrimų... Ir... JOKIŲ PROBLEMŲ :D Visada kurdavau tik ant benzino ir įšilus varikliui tik perjungdavau ant dujų. Tokiu būdu mažiau drožiamos reduktoriaus membranos, kurios, esant šaltam varikliui yra neelastingos ir kūrinėjant dujomis šaltą variklį gali suplyšti, įplyšti ir pan...

_________________
05' Toyota Avensis (darbinis)
ISUZU TROOPER TR3 bolidas
Dar vienas PROTO TR3 bolidas
96' Volvo 850 TDI universalas (šeimai)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 23 2007, 11:05 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 04 2007, 12:29
Pranešimai: 61
Miestas: Vln.
daznai problema buna cia:
tavo autobobilio oro padavimo sistema padalinta i dvi dalis.viena teikia varikliui karsta ora,kai variklis nera susiles,kita-kai varilis isilo i varikli patenka saltas oras.Siata sistema valdoma specialia sklande.nepamenu kaip pas tave ji valdoma, taciau buna vakumu ,o buna termoziruokle ta sklende atidaro/uzdaro.Vienu zodziu.Tau reikia padaryti ,akd eitu i varikli tik saltas oras.Reikia atjungti ar kitaip perdaryti sklende ,kad ju nejudetu.
tik svarbu paskui perregulioti oro-duju misini ,nes jis tikriausiai pasikes.
kai patenka karstas oras-jame mazai deguones ir misinys kaip taisykle buna uzrebntas.del to ir traukia gerai.Saltam ore daugiau deguones-misinys liesesnis..Na supratai turbut?....


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 23 2007, 22:24 
taip , bent Xantioj prie laisvu apsuku motoriuko yra tokios dvi slangos , viena ateina berods is anglies kanistro o kita paduoda silta ora is variklio. kol variklis saltas tai ir oras is ten saltas, kai isyla paduodamas siltas . kaip zinia salto oro padavimas , padeda sudegti didesniam kiekiui degalu tuo paciu tas atsiliepia ir variklio traukai. prasitestuok nusiemes ta slangele


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 24 2007, 08:05 
Chebra, nepykit, bet su tuo saltu oru tai biskeli nusisvaigstat, ir dar zmogu klaidinat! :rimtas:

Taip, grynai teoriskai tai taip yra, sutinku.
Bet, pameginkit paskaiciuot, kiek gi tas oras sutankeja per kelis, na, tegu keliolika laipsniu, ir kiek to kuro daugiau gales sudegt? Jei gausis pora % (labai abejoju), traukos pagerejimo tikrai praktiskai nepastebesi...
Kita medalio puse - kad isiurbiamo temperatura ivertina tik benzino ipurskimo sistemos, ir tai tik naujesnes!
O I-os kartos pilnai mechaninam duju reduktoriui tai visiskai vienodai sviecia!
Kaip tik pasilus varikliui, duju slegis jame turetu sukilt (teoriskai).
Taip, kad siuo atveju net kalbet apie kazkokia oro temperatura beprasmiska, mano galva. :wink:
Tikrai juntama traukos pokyti gali sukelti tik zymus misinio sudeties (riebumo) pasikeitimas, kuris (velgi teoriskai) kaip tik dideja, jei dujos paduodamos vienodai, o isurbiamas oras silteja!

gonzikas

Is "anglies kanistro" slangele neateina, o nueina i ji; ir joj stovi voztuvas, kuris atsidaro tik uzgesinus varikli, kad kolektoriuj esantus benzino garai issivedinto per ta filtra (kanistra).

Ot, taip, va!


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 24 2007, 11:53 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 04 2007, 12:29
Pranešimai: 61
Miestas: Vln.
na siaip as dujininku jau 9 metus dirbu,tai vargu ar galiu klysti del tokiu nesamoniu ,ane?
visu pirma paziurek koks angos diametras karsto oro ir koks silto?Karsto buna labai siaurias+ oras karstas ,tai kiek reikia duju kad tai visa sugedinti?aplamai maisytuvines dujos yra labai jautrios deguones kiekiui.Pvz kas buna kai kazkiek uzsitersia oro filtras?duju sanaudos dideja nes sistemoje isauga isretejimas ir variklis istraukia daugiau duju...
pvz Volvo ar VW su mono jei neperdarysi tos sistemos ,tai variklis kartsas visai nedirbs.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 24 2007, 13:12 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Kitas niuansas. Esant neikaitusiam varikliui Liambda-zondas neveikia. O kai ikaista - pradeda veikti ir prasideda "ekologija"

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 24 2007, 13:14 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
old cat rašė:
gonzikas

Is "anglies kanistro" slangele neateina, o nueina i ji; ir joj stovi voztuvas, kuris atsidaro tik uzgesinus varikli, kad kolektoriuj esantus benzino garai issivedinto per ta filtra (kanistra).

Ot, taip, va!


O as galvojau kad i tas anglies kanistras surenka garus is benzino bako, o ikaitus varikliui voztuvas atidaromas ir tie garai isiurbiami ir sudeginami. Vel gi "Ekologija"

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 24 2007, 13:28 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
Saulius rašė:
O as galvojau kad i tas anglies kanistras surenka garus is benzino bako, o ikaitus varikliui voztuvas atidaromas ir tie garai isiurbiami ir sudeginami. Vel gi "Ekologija"


Gerai galvoji, taip ir yra ne vienoj vietoj skaiciau. Variantas apie sutraukima is kolektoriaus neteisingas...

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 24 2007, 20:37 
chibre

Mielas kolega, klysti gali ir 19, ir 29 ir bile kiek metu isdirbes!
Ir dar labiau - su dideliu stazu atbunki, darai automatiskai, bet esi labai uztikrintas savo teisumu! :D

Siaip tai, tamstos variantas del skirtingu skyliu diametru gan logiskas. Bet is kur isitikinimas, kad beda butent ten? Ar manai kad iranga montave to negalejo dagalvot? :)
O, kad jau kalba taip isejo, tai pasakyk: kodel mano abi masinos saltos zymiai geriau traukia, Passat'as net siurbiasi ( laisva eiga nepadirba - reguliatoriaus ten ner, karbiuratoriaus automatika padusus), nors ne vienoj ner silto oro sklendes (Passat'e isimta); kaip cia dabar, a?
O isilusios irgi eina be jokiu traukos "duobiu", kas ne visiems dujininkams pavyksta su pirma karta padaryt, bet cia jau kita istorija...

Saulius

O, kas bendro tarp liamda zondo ir I-os kartos duju? :drunk:

Evil

Iseitu: garai patys kondensuojasi ir tiesiai i baka grizta? :D

O, aplamai tai mes jau vien tarp saves gincijames. Temos autorius seniausiai kazkur prapuoles...


Paskutinį kartą redagavo 1 old cat. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 24 2007, 21:17 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 04 2007, 12:29
Pranešimai: 61
Miestas: Vln.
Cituoti:
Mielas kolega, klysti gali ir 19, ir 29 ir bile kiek metu isdirbes!
Ir dar labiau - su dideliu stazu atbunki, darai automatiskai, bet esi labai uztikrintas savo teisumu!

as niekad neklystu -tiesiog kai kanors nezinau-nutyliu arba pasidomiu. :)
didejant stazui-dideja patirtis.Tai man netrukdo mastyti blaiviai ir daryti teisingus sprendimus.

Cituoti:

Siaip tai, tamstos variantas del skirtingu skyliu diametru gan logiskas. Bet is kur isitikinimas, kad beda butent ten? Ar manai kad iranga montave to negalejo dagalvot? .
Nesakau kad butent ten-sakau
VIENAS IS VARIANTU.O kad dujininkai neperdare tai cia nieko nuostabaus>labai daug kas apie tai net nezinio arba pamirshta



Cituoti:
O, kad jau kalba taip isejo, tai pasakyk: kodel mano abi masinos saltos zymiai geriau traukia, Passat'as net siurbiasi ( laisva eiga nepadirba - reguliatoriaus ten ner, karbiuratoriaus automatika padusus), nors ne vienoj ner silto oro sklendes (Passat'e isimta); kaip cia dabar, a

zinok,as ne kaspirovskis!tam kad suzinoti kodel prastai vaziuoja reikia bent jau misini esant saltam o veliau karstam varikliui patikrinti.Tada jau aisku bus.


Paskutinį kartą redagavo 1 chibre. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 24 2007, 21:22 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 04 2007, 12:29
Pranešimai: 61
Miestas: Vln.
Evil rašė:
Gerai galvoji, taip ir yra ne vienoj vietoj skaiciau. Variantas apie sutraukima is kolektoriaus neteisingas...

teisingai,neteisingas.Tas voztuvas isijungia prei tam tikru salygu(priklauso nuo RPM,variklio temperaturos) ir sudegina kuro bake esancius garus.
kokie ten garai kolektoriuje gali buti?tai gi ten slegio nera,kaip garai is kolektoriaus gali i adsorberi papulti? :)


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007