Atsakau pats i savo klausima, nes pries savaite isidejau tiesiogines dujas i Xm 2.0turbo. Dujos pirktos devetos: italiskas reduktorius, valtek purkstukai, lenkiskas slegio daviklis PS-01, atrodo;na ir balionas. Visi vamzdeliai nuo -iki, gumines zarnos ir kitos detales buvo keiciamos naujomis. iranga buvo po avarijos, tad buvo nulauzta reduktoriaus viena plastamsine antifryzo alkune, ir skilimas korpuse(alkune ir tarpine pakeite, o skilimas, atrodo, hermetiskumui nepakenke).
tai va, idejo. Pradziai pasikonsultavau su chibre aplamai del sios irangos, ir dar konkreciai del purkstuku montavimo vietos. chibre mielai sutiko padeti, ir nurode purkstuku montavimo vietas. dujininkas norejo grezti kitoje vietoje, toliau nuo variklio, ant plastmasinio kolektoriaus, as uzprotestavau, atejo kitas dujininkas ir pasake, kad as teisus. priesingu atveju dujos maisosi ne savo kolektoriuje. Idejo. Ideje pajunge kompa kalibravimui. pareguliavo reduktoriu. po sios proceduros sedau as uz vairo, reguliuotojas su pajungtu laptopu salia manes ir i trasa. pagainiojom ivairiais rezimais, jis stebejo parametrus savo laptope, ir sako-OK.
Dejima priziurejau, kiek galima, bet visko nepriziuresi. Buvo ispeti, kad artsargiai su kebulu.-"ne, nu ka, mes specialiai nelankstom....!" ziuriu, ciuvakas per sparna persisveres ir iki puses po kapotu sulindes...poniatno, galvoju..akurat, isvarau i sviesa, sparne trys duobutes..
apie esme: vakare po idejimo gryzau be nuotykiu. ryte uzkuriau, pradejo purtytis ant salto. perjungiau ant benzo ok. uzkaito variklis, vistiek ant duju purtosi. po keliu valandu nustojo. ir jau kokia savaite vaziuoja gerai.
kiek spejau suprast ,duju sanaudos mieste su reguliavimas ir gazavimais gavosi 13ltr., trasoje 10,5. bet dar netikslios. po 500km vaziuosiu reguliuot dar karta, kaip jie sake, ir duot velniu uz duobutes sparne...

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..

; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...