WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

kas vazineja su XM turbo C.T. + dujos??
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=19&t=11553
Puslapis 15

Autorius:  POWER [ Bir 05 2007, 12:09 ]
Pranešimo tema:  kas vazineja su XM turbo C.T. + dujos??

domina atsiliepimai tiek su tisioginiu ip., tiek su paprasta d. iranga.

Autorius:  Alex [ Bir 05 2007, 12:32 ]
Pranešimo tema: 

Važinėju su tiesioginiu dujų įpurškimu ir visai patenkintas :) . Kiek man sakė į Turbo C.T. paprastų dujų labai nerekomenduoja . Aš nesiaiškinau kodėl.

Autorius:  nerimka [ Bir 05 2007, 13:29 ]
Pranešimo tema: 

o as su paprastom vazineju. nieko ypatingo negaliu pasakyt

Autorius:  POWER [ Bir 05 2007, 14:09 ]
Pranešimo tema: 

vo, matai kaip...nerimka, kur dejai tas dujas? kiek laiko vazineji su paprastom dujom? negi ne karto nesaude? kaip vazineji-ramiai, ar nevengi gazo iki dugno staigiau spustelt? klausiu, nes savaitgali palaksciau su turbina, tai ka as zinau, ispudis geresnis nei V6 12V paliko, dinamikos daugiau. pastebejau, prisiveji kokia apynauja toyta, buvo netgi ir 4akis mersas pasitaikes, anie gazo irgi dameta, bet kur ten, ketvirta saiba iki galo uzmyni, chebra gale lieka labai nustebe.."koks cia citroenas mane aplenke..:)" vienzu turbinoje reikalingi tik 1, 3 ir 5 begiai:) o vat isidejus paprastas dujas turbut taip nepalakstysi?

Autorius:  nerimka [ Bir 05 2007, 16:31 ]
Pranešimo tema: 

pas mane avto, todel nelyginkit. vaziavimo specifika skiriasi. pirkau ja su dujom, apie dejima negaliu nieko pasakyti. apie sanaudas mazai galiu pasakyti, necekinu labai jau as ju, be to tai mieste pamalu, tai trasoj. ir paprastai ne visa baliona vienodom salygom. todel nieko tikro neteigsiu. siaip zinomas dalykas kad sanaudos beveik kaip v6, tiesa pensininko rezime sako galima sutaupyti. del sovimo tai nesove, bet irgi lygiai tas pats, tai ne pagrindine mano masina, per mazai naudoju kad manes galetumet klausyti. smagu, bet jei lyginti su v6 man atrodo kad as v6 pirmenybe duociau.

Autorius:  Kosmoz [ Bir 06 2007, 07:34 ]
Pranešimo tema: 

su paprastomis dujomis kris dinamika, kitas dalykas del duju - jos linijini galinguma turi gera, gali pastoviai laikyti 250 (jei tiek eina) ir duju srauto uzteks, bet staigiai akseleracijai su galingesniais varikliais buna nespeja duju paduoti ar kazkas panasaus. Jei jau 2.0 turbo tai reikia deti duju ipurskima. Realu, kad geriau traukti prades, nes duju oktaninis skaicius didesnis, gali turbina daugiau uzpusti ir nedetonuos.

Autorius:  Kosmoz [ Bir 06 2007, 08:51 ]
Pranešimo tema: 

xminde rašė:
Teko ir man patestuoti Turbo C.T. su tiesioginiu įpurškimu ir galiu labai atsakingai pareikšti, kad pastebimo skirtumo ar dujom ar bendzinu važiuoji tikrai nepajutau :).

gali kad ir mano 2.0 16V kada pratestuot, nepajusi skirtumo :)

Autorius:  POWER [ Bir 06 2007, 10:51 ]
Pranešimo tema: 

tai kiek supratau, cia tik 1 Nerimka su turbina ir paprastomis dujomis vazineja, ir tai tik savaitgaliais?:) na bet esme supratau, ivertinus visus + ir - , pliusu tiesiogines dujos i turbo gauna daugiau...

Autorius:  nerimka [ Bir 06 2007, 11:17 ]
Pranešimo tema: 

manau yra ir daugiau bet jie nedeziuruoja forume matyt. o siaip jei yra paprastos ir nepaprastos, t.y. tiesioginio ipurskimo, tai pas mane paprastos nes purkstuku tikrai nematau. o siaip as net nezinau kokios jos. kad nepaprastos yra geriau, irodymo nereikalaujantis faktas. bet tada jau gaunasi ir kad nauja masina geriau uz musiskes, kam mes jas pirkom? :) tikslingumo kriterijus dar yra. mazai tokiu kas del senos masinos geresnio traukimo ismes 1,5kLt ant irangu skirtumo.

Autorius:  Alex [ Bir 07 2007, 08:00 ]
Pranešimo tema: 

Cituoti:
supratau,rinksiu info toliau..

Pakalbėk su dujininkais . Aš savo ėmiau jau su dujom, bet žiūrėjau ir kitus variantus ir konsultavausi su keliom firmom, tai visi dujininkai vieningai sakė, kad į turbo C.T. tik įpurškimas. Lygiai tą patį sakė ir << meistrai Panevėžyje ( aš pas juos žiūrėjau vieną turbo C.T. ) . Jų ( kaip nesuinteresuotų asmenų dujų klausimais ) nuomonė pasirodė visai įtikinama, nes jie tiesioginio įpurškimo būtinybę įvertino kaip trūkumą ( nes mašina buvo nesenai parvaryta ir aišku be dujų ). Tai tiek informacijos, kurią susirinkau, imdamas savo << .

Autorius:  Citrusas [ Bir 07 2007, 10:21 ]
Pranešimo tema: 

Pas mane duju ipurskimas. Dejau utenoje BRC dujas (2900 lt). Vaziuoju ir tuo patenkintas, nesiskundziu. Sanaudos vidutines gaunasi gal apie 12 ltr, kadangi man beveik netenka vien mieste ar vien visa baka uzmiestyje suvazinet, kadangi darbas keli km uz miesto, todel kiekviena diena (2 kart per diena, o kartais ir biski dazniau) tenka ir 5 begiu 100-110 paspausti.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Cituoti:
su paprastomis dujomis kris dinamika, kitas dalykas del duju - jos linijini galinguma turi gera, gali pastoviai laikyti 250 (jei tiek eina) ir duju srauto uzteks, bet staigiai akseleracijai su galingesniais varikliais buna nespeja duju paduoti ar kazkas panasaus


Situo klausimu pas mane kita nuomone, problema ne duju padavime, o oro padavime ir sudegusiu duju ismetime. PVZ.: kai turejau Xantia (paprasta duju iranga) pradzioj labai prasta dinamika buvo, turedavau laikyt ant tam tikros ribos ir neperspausti gazo, kitaip variklis dusdavo nuo duju (mazas oro padavimas per standartini oro filtra ir ilgus ortakius). Furas budavo labai sunku aplenkti, nes is vietos visai neimdavo ant greicio, todel reikedavo isibegeti is toliau.
Uzsidejau sportini oro filtra ( "KingDragon" pirkau Autostiliuje - 200 lt), perdariau duslintuva (patapo laisvesnis) - Xantia pavirto zveriuku :shock: Vaziuoji 110 km/h uzmygi gaza, masina sauna i prieki (vaziuojant ant duju)

Planuoju po kiek laiko ta pati fokusa ir su savo XM'u. Idomu koks is jo zvierius pasidarys :xwrc:[/img]

Autorius:  Kosmoz [ Bir 07 2007, 15:13 ]
Pranešimo tema: 

nedaryk nesamoniu :) idejus paprastas dujas tau susimazino oro paemimo angos skersmuo, idejes sportini filtra atstatei i gamykline vieta. O sport ismetimas xsarai gerai, XMui jau ne prestizas vaziuoti baubianciam :)

Autorius:  chibre [ Bir 09 2007, 06:27 ]
Pranešimo tema: 

paprastos dujos i sita varikli NETINKA!!! jau 100 kart bandyta (ir pas mus ir italijoi)ir nieko doro neisejo.Taip ,vaziuot automobilis tai vaziuots,bet> Pagrindine problema sitam variklije yra super didziule dinamine duobe prie 1000-2000 rpm.Variklis beveik dusta,ir nieko padaryti neimanoma.Kazkiek ta duobe sumazeja kai stipriai uzriebini misini,bet apie ekonomija tada kalbos nera.
gal su automatu tai nelabai pasijaucia ,kaip pas Nerimka,bet su mechanine deze tai pakikek.
O su duju ipurskimu dirbs gerai.Svarbu kad meistrai nepatingetu sureguloitu kokybishkai-butinai reikia pravaziuoti ant max apkrovos,nes kitaip nieko nesureguoisi.

Autorius:  POWER [ Bal 22 2008, 12:26 ]
Pranešimo tema: 

Atsakau pats i savo klausima, nes pries savaite isidejau tiesiogines dujas i Xm 2.0turbo. Dujos pirktos devetos: italiskas reduktorius, valtek purkstukai, lenkiskas slegio daviklis PS-01, atrodo;na ir balionas. Visi vamzdeliai nuo -iki, gumines zarnos ir kitos detales buvo keiciamos naujomis. iranga buvo po avarijos, tad buvo nulauzta reduktoriaus viena plastamsine antifryzo alkune, ir skilimas korpuse(alkune ir tarpine pakeite, o skilimas, atrodo, hermetiskumui nepakenke).
tai va, idejo. Pradziai pasikonsultavau su chibre aplamai del sios irangos, ir dar konkreciai del purkstuku montavimo vietos. chibre mielai sutiko padeti, ir nurode purkstuku montavimo vietas. dujininkas norejo grezti kitoje vietoje, toliau nuo variklio, ant plastmasinio kolektoriaus, as uzprotestavau, atejo kitas dujininkas ir pasake, kad as teisus. priesingu atveju dujos maisosi ne savo kolektoriuje. Idejo. Ideje pajunge kompa kalibravimui. pareguliavo reduktoriu. po sios proceduros sedau as uz vairo, reguliuotojas su pajungtu laptopu salia manes ir i trasa. pagainiojom ivairiais rezimais, jis stebejo parametrus savo laptope, ir sako-OK.
Dejima priziurejau, kiek galima, bet visko nepriziuresi. Buvo ispeti, kad artsargiai su kebulu.-"ne, nu ka, mes specialiai nelankstom....!" ziuriu, ciuvakas per sparna persisveres ir iki puses po kapotu sulindes...poniatno, galvoju..akurat, isvarau i sviesa, sparne trys duobutes.. :evil:
apie esme: vakare po idejimo gryzau be nuotykiu. ryte uzkuriau, pradejo purtytis ant salto. perjungiau ant benzo ok. uzkaito variklis, vistiek ant duju purtosi. po keliu valandu nustojo. ir jau kokia savaite vaziuoja gerai.
kiek spejau suprast ,duju sanaudos mieste su reguliavimas ir gazavimais gavosi 13ltr., trasoje 10,5. bet dar netikslios. po 500km vaziuosiu reguliuot dar karta, kaip jie sake, ir duot velniu uz duobutes sparne...:)

Autorius:  Flyner [ Bal 22 2008, 16:01 ]
Pranešimo tema: 

Reguliuoti reikėtų po kokio 1000km min. Bent jau kai dėjausi BRC dujas taip sakė :roll: O purtytis tai ir pas mane purtėsi dviem atvejais: kai buvo per galingi purkštukai ir kai buvo nusprogęs vienas purkštukas.

Puslapis 15 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/