gonzikas rašė:
kazi kas pigiau kainuos ar imesti kazkokiu priedu i isvalyta tepala ar pirkti naujai pagamintus.
Žinoma, kad valyti, paskui privedinėti iki kondicijos turtinant visokiais priedais bus brangiau, nei gaminti naują. Bet taip turbūt ateityje bus-bus eilinė auka ekologijai; kaip ir variklio galingumą mažinantys katalizatoriai ar EGR vožtuvai. Ir kuo toliau-tuo brangiau už tai mokėsim. Bet tai visai ne argumentas, kad tepalą variklyje reikia sukti iki jo pajuodavimo
Cituoti:
http://www.treehugger.com/files/2006/08/recycling_used.php
Lyg ir nesipykstu su anglų kalba, bet neradau, kur parašyta, kad tas "fuel oil" pilamas į variklius? Juo viso labo katilai kūrenami, ir anokia čia naujiena. Mano diedukas, amžiną jam atilsį, jau prieš 40 metų nevengdavo pečiun net nevalytos atrabotkės šliūkštelt
Kas grynai dėl alyvos ir jos eksploatacinių savybių-forume jau yra prišnekėta, bet gal po švenčių radę laiko
Vovka arba
xamas tiksliau paaiškins, nes turi su tuo tiesioginių reikalų.
Teisingiausia būtų susirasti mašinos, jau "gimusios" su dujų įranga usermanualą ir pasiskaityti, ką ten rašo apie tepalų keitimą. Gaila, tokio neturiu, bet nujaučiu, kas ten bus parašyta...

Tas pats, kas eilinei benzynkai. Su prierašu, jog po 10kkm, pravažiuotų dujomis, privalu 1kkm pravažiuoti benzinu
