WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 25 2024, 10:53

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bir 15 2007, 22:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
Aurimas rašė:
Dar vienas argumentas anti-dujininkams :roll:

tik kad labai jau mazytis... su dvilitrio sanaudomis per du metus (TA kas du metai) vaziuodamas 50000km ant benzino ir duju kainu "zirkliu" sutaupysiu ~7000 lt. O tas 50lt nesiekiantis antkainis uz duju TA istirpsta. O tai jei trilitri vairuociau, tai ir 10000lt susitaupytu nuvaziavus 50000. Duju irangoje matau tris minusus: baliono uzimama vieta, pradine didele kaina, duju pildymas uztrunka ilgiau nei kad benzino :)

P.S prisiminus, kad dujomis vaziuojant tepala keisti reikia 1.5 -2 kartus reciau, tai vien ant tepalo keitimo susitaupo dvi technikines :)

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 18 2007, 07:45 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Tu su tuo tepalo keitimu neprisizaisk, teorija nelygu praktikai.....keiti alyva kaip reikalauja gamintojas, o ne svaigsta duju propaguotojai.....

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 18 2007, 08:55 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2006, 14:49
Pranešimai: 240
Miestas: Kedainiai
True. Juolab, kad musiskos dujos turi daug sieros, tai keitimu neretinu.

_________________
2x XM V6 / parduota
Volvo V70 D5
Zeta 2.1 žoliapjovei i soda


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 18 2007, 17:00 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Kosmoz rašė:
neprisizaisiu :) tevas vazineja dujomis, keicia kas 10000 km, keiciant tepalus tepalai dar buna gan sviesus, iki juodumo toli grazu. Tai ka tai reiskia?

Tepalo juodumas dar nereiškia,kad jis blogas ar jį reikia keisti.Pasiskaityk apie tepalo plaunančiasias savybes.Tepalas turi turėti plaunančių savybių ir jei juoduoja ne jis,tai....pamąstyk,kad gal juoduoja tavo mašinos variklio vidus.

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 18 2007, 17:13 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
tepalas nepigus, 110litu uz 4 litru banke, valvoline, pilna sintetika. Plauna jis viska kaip jam priklauso, bet jei per 10k km jis "nesusidevi", neuzsitersia, savybiu neprarades dar.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 18 2007, 22:07 
grumlinas rašė:
šiaip nesuprantu, kam tuos tepalus keisti... išleidai, prakošei per moteriškas pėdkelnes, prabraukei magnetuku, kad drožles surinkt - ir pilk atgal. o filtrą žibalu praplovei ir suk atgal irgi ;)
rimčiau - važinėjant dujomis, kurios yra žymiai sausenis ir turintis daugiau sieros kuras (ne veltui rekomenduojama kas 10kkm bent 1kkm pravažiuot benzinu) - tepalo priežiūra yra ypač svarbi. o kokias pasakas ten seka dujininkai, mažiau klausytis derėtų.
šiaip netyčia kadaise pravažinėjau 20kkm tepalų nekeitęs (dar be dujų) - na ir tepalas dar buvo šviesus. tik ar geras?


o kokios jo savybes ishskyrus uzterstuma pablogeja?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 18 2007, 22:51 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
gonzikas rašė:
o kokios jo savybes ishskyrus uzterstuma pablogeja?
o ką, mažai? klampumas su laiku kinta, cheminė sudėtis, vanduo atsiranda etc.itd. - neri į Internetą ir randi, jei tikrai domina

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 20 2007, 22:05 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
gonzikas rašė:
as ineres i interneta radau ir tokius agregatus kurie is uztersto tepalo daro vel tinkama naudoti. ir tai nera naujiena.
na ir?...

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 21 2007, 09:52 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
Saulius rašė:
Mano drago magistrinis darbas buvo apie tepalu prikelima antram, treciam..., septintam... gyvenimui. Jei ka labai domina, tai paklausiu kas ten ir kaip.
paklausk. tik įtariu, kad kibiro garaže ir moteriškų pėdkelnių tepalo renovacijai neužteks ;)

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 21 2007, 23:06 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
gonzikas rašė:
na noriu pasakyti tik tai kad tepalas "neprarugsta" , jis tiesiog tik tampa "nesvarus"
o kaip nekreipsim dėmesio į AUKŠTOS temperatūros poveikį?

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 22 2007, 01:20 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
grumlinas rašė:
gonzikas rašė:
paziurejus i tepalo darbine temperatura tai netokia ji jau ir auksta, jei antifrizo dar like truputis ;)
na tai ir sėkmės košiant tepalą per pėdkelnes ir jį naudojant iki mašinos išmetimo :wink:

Žinoma ;) O tai, kad yra krūva susidariusių oksidų (dėl ko dalis alyvos tapo išvis nebeveikli), kad sistemoje jau cirkuliuoja metalo drožlės (tokios smulkios, kad net pėdkelnėmis nepaimsi-bet užtat jas paima kad ir žiedai), kad jau išsieikvoję dauguma alyvos priedų (kurie viekimo principas bemaž kaip katalizatorių, ir jų kiekis skaičiuotas tik konkrečiai ridai)-kam tai rūpi :D
Pamatei išleidęs, kad alyva dar kažkiek permatoma-ir pilk atgal... Nesuprantu-kam dar pėdkelnes gadinti? Juk jas suadžius irgi dar galima nešioti... :roll:
:lol:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 22 2007, 06:58 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
proffanas rašė:
Pamatei išleidęs, kad alyva dar kažkiek permatoma-ir pilk atgal... Nesuprantu-kam dar pėdkelnes gadinti? Juk jas suadžius irgi dar galima nešioti... :roll:
:lol:
va-va... kai žmogus niekaip nenori suprasti, kad tam ir vyksta tepalų keitimas tam tikrais intervalais, kadangi jie praranda dalį savo tepamųjų savybių - sunku tokiam išaiškinti ir gaila pasidaro klaviatūrą dėvėt... ;)

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 22 2007, 13:48 
aisku cia visi viska supranta labai ir kur jau cia su paprastais mirtingaisiais gincytis . tik kazkodel nematau svariu argumentu . aisku viska galima ismesti ir pasikeisti i nauja . kad ir drabuzius jei ishsipurvino tai kam plauti juk gali nusipirkti kitus , o ir po plovimo jie ne tokie nauji atrodo. arba padarei baliuka namie ir kam tvarkyti juk yra tu nauju butu.
o tepala pasaulyje valo ir vargo nemato. kas liecia pedkelnes tai ne su jom valo, o kaip jau minejau su irengimais kurie tam ir sukurti. del tu metalu ir oksidu tai mokslas pazenges zymiai toliau nei jus isivaizduojat todel pasalinti priemaisas nera sunku. o priedai tam ir vadinami priedais kad ju prideti. ir kazi kas pigiau kainuos ar imesti kazkokiu priedu i isvalyta tepala ar pirkti naujai pagamintus.
http://www.treehugger.com/files/2006/08 ... g_used.php


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 22 2007, 14:00 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
gonzikas rašė:
kazi kas pigiau kainuos ar imesti kazkokiu priedu i isvalyta tepala ar pirkti naujai pagamintus.
Žinoma, kad valyti, paskui privedinėti iki kondicijos turtinant visokiais priedais bus brangiau, nei gaminti naują. Bet taip turbūt ateityje bus-bus eilinė auka ekologijai; kaip ir variklio galingumą mažinantys katalizatoriai ar EGR vožtuvai. Ir kuo toliau-tuo brangiau už tai mokėsim. Bet tai visai ne argumentas, kad tepalą variklyje reikia sukti iki jo pajuodavimo :roll:
Cituoti:
http://www.treehugger.com/files/2006/08/recycling_used.php
Lyg ir nesipykstu su anglų kalba, bet neradau, kur parašyta, kad tas "fuel oil" pilamas į variklius? Juo viso labo katilai kūrenami, ir anokia čia naujiena. Mano diedukas, amžiną jam atilsį, jau prieš 40 metų nevengdavo pečiun net nevalytos atrabotkės šliūkštelt :roll:
Kas grynai dėl alyvos ir jos eksploatacinių savybių-forume jau yra prišnekėta, bet gal po švenčių radę laiko Vovka arba xamas tiksliau paaiškins, nes turi su tuo tiesioginių reikalų.

Teisingiausia būtų susirasti mašinos, jau "gimusios" su dujų įranga usermanualą ir pasiskaityti, ką ten rašo apie tepalų keitimą. Gaila, tokio neturiu, bet nujaučiu, kas ten bus parašyta... :roll: Tas pats, kas eilinei benzynkai. Su prierašu, jog po 10kkm, pravažiuotų dujomis, privalu 1kkm pravažiuoti benzinu :)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 22 2007, 16:32 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
gonzikas rašė:
http://www.treehugger.com/files/2006/08/recycling_used.php
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
"When these are emulsified, the result is an alternative fuel for boilers with virtually the same composition as type A fuel oil."
Girdėjau varpus skambant, bet nežinau kur... Aiškiai nesupratai, kad tas perdirbtas tepalas naudojamas vietoje kuro a la soliarka...
Forume yra žmonių, kurie KASDIEN dirba su tepalais ir domisi jais ne mėgėjiškai, o profesionaliai, nes ir ten technologijos kinta. Kaip kad Xamas ar Vovka ;)

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 18 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007