WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Naudojant dujas, tepalus keisti reikia reciau
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=19&t=11701
Puslapis 12

Autorius:  Kosmoz [ Bir 15 2007, 22:44 ]
Pranešimo tema:  Naudojant dujas, tepalus keisti reikia reciau

Aurimas rašė:
Dar vienas argumentas anti-dujininkams :roll:

tik kad labai jau mazytis... su dvilitrio sanaudomis per du metus (TA kas du metai) vaziuodamas 50000km ant benzino ir duju kainu "zirkliu" sutaupysiu ~7000 lt. O tas 50lt nesiekiantis antkainis uz duju TA istirpsta. O tai jei trilitri vairuociau, tai ir 10000lt susitaupytu nuvaziavus 50000. Duju irangoje matau tris minusus: baliono uzimama vieta, pradine didele kaina, duju pildymas uztrunka ilgiau nei kad benzino :)

P.S prisiminus, kad dujomis vaziuojant tepala keisti reikia 1.5 -2 kartus reciau, tai vien ant tepalo keitimo susitaupo dvi technikines :)

Autorius:  xamas [ Bir 18 2007, 07:45 ]
Pranešimo tema: 

Tu su tuo tepalo keitimu neprisizaisk, teorija nelygu praktikai.....keiti alyva kaip reikalauja gamintojas, o ne svaigsta duju propaguotojai.....

Autorius:  Limited [ Bir 18 2007, 08:55 ]
Pranešimo tema: 

True. Juolab, kad musiskos dujos turi daug sieros, tai keitimu neretinu.

Autorius:  deimantukas [ Bir 18 2007, 17:00 ]
Pranešimo tema: 

Kosmoz rašė:
neprisizaisiu :) tevas vazineja dujomis, keicia kas 10000 km, keiciant tepalus tepalai dar buna gan sviesus, iki juodumo toli grazu. Tai ka tai reiskia?

Tepalo juodumas dar nereiškia,kad jis blogas ar jį reikia keisti.Pasiskaityk apie tepalo plaunančiasias savybes.Tepalas turi turėti plaunančių savybių ir jei juoduoja ne jis,tai....pamąstyk,kad gal juoduoja tavo mašinos variklio vidus.

Autorius:  Kosmoz [ Bir 18 2007, 17:13 ]
Pranešimo tema: 

tepalas nepigus, 110litu uz 4 litru banke, valvoline, pilna sintetika. Plauna jis viska kaip jam priklauso, bet jei per 10k km jis "nesusidevi", neuzsitersia, savybiu neprarades dar.

Autorius:  gonzikas [ Bir 18 2007, 22:07 ]
Pranešimo tema: 

grumlinas rašė:
šiaip nesuprantu, kam tuos tepalus keisti... išleidai, prakošei per moteriškas pėdkelnes, prabraukei magnetuku, kad drožles surinkt - ir pilk atgal. o filtrą žibalu praplovei ir suk atgal irgi ;)
rimčiau - važinėjant dujomis, kurios yra žymiai sausenis ir turintis daugiau sieros kuras (ne veltui rekomenduojama kas 10kkm bent 1kkm pravažiuot benzinu) - tepalo priežiūra yra ypač svarbi. o kokias pasakas ten seka dujininkai, mažiau klausytis derėtų.
šiaip netyčia kadaise pravažinėjau 20kkm tepalų nekeitęs (dar be dujų) - na ir tepalas dar buvo šviesus. tik ar geras?


o kokios jo savybes ishskyrus uzterstuma pablogeja?

Autorius:  grumlinas [ Bir 18 2007, 22:51 ]
Pranešimo tema: 

gonzikas rašė:
o kokios jo savybes ishskyrus uzterstuma pablogeja?
o ką, mažai? klampumas su laiku kinta, cheminė sudėtis, vanduo atsiranda etc.itd. - neri į Internetą ir randi, jei tikrai domina

Autorius:  grumlinas [ Bir 20 2007, 22:05 ]
Pranešimo tema: 

gonzikas rašė:
as ineres i interneta radau ir tokius agregatus kurie is uztersto tepalo daro vel tinkama naudoti. ir tai nera naujiena.
na ir?...

Autorius:  grumlinas [ Bir 21 2007, 09:52 ]
Pranešimo tema: 

Saulius rašė:
Mano drago magistrinis darbas buvo apie tepalu prikelima antram, treciam..., septintam... gyvenimui. Jei ka labai domina, tai paklausiu kas ten ir kaip.
paklausk. tik įtariu, kad kibiro garaže ir moteriškų pėdkelnių tepalo renovacijai neužteks ;)

Autorius:  grumlinas [ Bir 21 2007, 23:06 ]
Pranešimo tema: 

gonzikas rašė:
na noriu pasakyti tik tai kad tepalas "neprarugsta" , jis tiesiog tik tampa "nesvarus"
o kaip nekreipsim dėmesio į AUKŠTOS temperatūros poveikį?

Autorius:  proffanas [ Bir 22 2007, 01:20 ]
Pranešimo tema: 

grumlinas rašė:
gonzikas rašė:
paziurejus i tepalo darbine temperatura tai netokia ji jau ir auksta, jei antifrizo dar like truputis ;)
na tai ir sėkmės košiant tepalą per pėdkelnes ir jį naudojant iki mašinos išmetimo :wink:

Žinoma ;) O tai, kad yra krūva susidariusių oksidų (dėl ko dalis alyvos tapo išvis nebeveikli), kad sistemoje jau cirkuliuoja metalo drožlės (tokios smulkios, kad net pėdkelnėmis nepaimsi-bet užtat jas paima kad ir žiedai), kad jau išsieikvoję dauguma alyvos priedų (kurie viekimo principas bemaž kaip katalizatorių, ir jų kiekis skaičiuotas tik konkrečiai ridai)-kam tai rūpi :D
Pamatei išleidęs, kad alyva dar kažkiek permatoma-ir pilk atgal... Nesuprantu-kam dar pėdkelnes gadinti? Juk jas suadžius irgi dar galima nešioti... :roll:
:lol:

Autorius:  grumlinas [ Bir 22 2007, 06:58 ]
Pranešimo tema: 

proffanas rašė:
Pamatei išleidęs, kad alyva dar kažkiek permatoma-ir pilk atgal... Nesuprantu-kam dar pėdkelnes gadinti? Juk jas suadžius irgi dar galima nešioti... :roll:
:lol:
va-va... kai žmogus niekaip nenori suprasti, kad tam ir vyksta tepalų keitimas tam tikrais intervalais, kadangi jie praranda dalį savo tepamųjų savybių - sunku tokiam išaiškinti ir gaila pasidaro klaviatūrą dėvėt... ;)

Autorius:  gonzikas [ Bir 22 2007, 13:48 ]
Pranešimo tema: 

aisku cia visi viska supranta labai ir kur jau cia su paprastais mirtingaisiais gincytis . tik kazkodel nematau svariu argumentu . aisku viska galima ismesti ir pasikeisti i nauja . kad ir drabuzius jei ishsipurvino tai kam plauti juk gali nusipirkti kitus , o ir po plovimo jie ne tokie nauji atrodo. arba padarei baliuka namie ir kam tvarkyti juk yra tu nauju butu.
o tepala pasaulyje valo ir vargo nemato. kas liecia pedkelnes tai ne su jom valo, o kaip jau minejau su irengimais kurie tam ir sukurti. del tu metalu ir oksidu tai mokslas pazenges zymiai toliau nei jus isivaizduojat todel pasalinti priemaisas nera sunku. o priedai tam ir vadinami priedais kad ju prideti. ir kazi kas pigiau kainuos ar imesti kazkokiu priedu i isvalyta tepala ar pirkti naujai pagamintus.
http://www.treehugger.com/files/2006/08 ... g_used.php

Autorius:  proffanas [ Bir 22 2007, 14:00 ]
Pranešimo tema: 

gonzikas rašė:
kazi kas pigiau kainuos ar imesti kazkokiu priedu i isvalyta tepala ar pirkti naujai pagamintus.
Žinoma, kad valyti, paskui privedinėti iki kondicijos turtinant visokiais priedais bus brangiau, nei gaminti naują. Bet taip turbūt ateityje bus-bus eilinė auka ekologijai; kaip ir variklio galingumą mažinantys katalizatoriai ar EGR vožtuvai. Ir kuo toliau-tuo brangiau už tai mokėsim. Bet tai visai ne argumentas, kad tepalą variklyje reikia sukti iki jo pajuodavimo :roll:
Cituoti:
http://www.treehugger.com/files/2006/08/recycling_used.php
Lyg ir nesipykstu su anglų kalba, bet neradau, kur parašyta, kad tas "fuel oil" pilamas į variklius? Juo viso labo katilai kūrenami, ir anokia čia naujiena. Mano diedukas, amžiną jam atilsį, jau prieš 40 metų nevengdavo pečiun net nevalytos atrabotkės šliūkštelt :roll:
Kas grynai dėl alyvos ir jos eksploatacinių savybių-forume jau yra prišnekėta, bet gal po švenčių radę laiko Vovka arba xamas tiksliau paaiškins, nes turi su tuo tiesioginių reikalų.

Teisingiausia būtų susirasti mašinos, jau "gimusios" su dujų įranga usermanualą ir pasiskaityti, ką ten rašo apie tepalų keitimą. Gaila, tokio neturiu, bet nujaučiu, kas ten bus parašyta... :roll: Tas pats, kas eilinei benzynkai. Su prierašu, jog po 10kkm, pravažiuotų dujomis, privalu 1kkm pravažiuoti benzinu :)

Autorius:  grumlinas [ Bir 22 2007, 16:32 ]
Pranešimo tema: 

gonzikas rašė:
http://www.treehugger.com/files/2006/08/recycling_used.php
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
"When these are emulsified, the result is an alternative fuel for boilers with virtually the same composition as type A fuel oil."
Girdėjau varpus skambant, bet nežinau kur... Aiškiai nesupratai, kad tas perdirbtas tepalas naudojamas vietoje kuro a la soliarka...
Forume yra žmonių, kurie KASDIEN dirba su tepalais ir domisi jais ne mėgėjiškai, o profesionaliai, nes ir ten technologijos kinta. Kaip kad Xamas ar Vovka ;)

Puslapis 12 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/