WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 20 2024, 03:31

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: pramuša žvakes
StandartinėParašytas: Lie 04 2007, 08:00 
sveiki,

turiu tokia situacija, Xantia Exclusive 2.0i 16V variklis LPG (UAB "Vilokta"):

pradejo valgyt kuro ~20litru, nuveziau i servisa, nustate kad pramustos visos keturios zvakes, pakeite i originalias, taip pat del visa ko paeite ir guminius gaubtelius (babina keista pries metus i nauja). tik isvaziavus is kiemo pradejo trukcioti. patikrinus, dvi zvakes (trecia ir ketvirta) buvo pramustos (itrukus sone keramika), pakeite dar karta ir vel pramuse. Turiu kvaila itarima, kad pramusa ijungus dujas, nors dujininkai sako kad tai neimanoma. Dabar vazineju tik ant benzino (po vakarykscio eilinio zvakiu pakeitimo), kolkas lygtai netrukcioje, bet zvakiu dar netikrinau. Gal kas yra susidures su panasia problema?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 04 2007, 21:45 
gal jau dedamas kaip nors tas zvakes sugadini?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 04 2007, 22:34 
hm, ideja gera :) ryt pabandysiu isimti ir bus aisku.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 05 2007, 08:56 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
O tos "originalios zvakes" tai kokios firmos? Pacios dujos zvakiu niekaip pramust negali. Tegul nestumia dviracio, o sudeda geras zvakes. Matyt tau sudejo ka turejo, galvojo kad << vaziuos ir su tokiom pramustom.....Kuriu metu tavo xantija?

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 05 2007, 15:37 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 29 2007, 11:24
Pranešimai: 28
Miestas: Vilnius
mz rašė:
na gamintojo nezinau, bet ant zvakes parasyta La France, ir deda man jas CP service. Beje, siandien nuemiau babina, viena zvake vel pramusta :( vazinejau tik ant benzino. taigi tikrai, dujos ne prie ko. dabar laikinai uzdejau babina nuo kitos masinos, ziuresim (pramustos zvakes vel pakeisto i naujas)


bus prancuziskos NGK greiciausiai... jos LIEVOS :) Jei jau NGK tai tik made in Japan, o prancuziskos kazkokios brokuotos labai daznai pasitaiko. Ne pirmas kartas :)

_________________
[H] Accord '97 2.0 Aerodeck
[H] Civic Coupe '01 1,7 Aut


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 05 2007, 17:54 
zvakes: EYQUEM RFN58LZ
taip atrodo zvake po 100km:
http://www.simplit.lt/photos/IMG_2004.JPG

siandien vaiznejau visa diena su skolinta babina, skolintais gaubteliais ir naujom zvakem, prakale vel dvi zvakes, viso jau sugadinau 10 zvakiu. ima neviltis.[/img]


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 06 2007, 07:31 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 04 2007, 12:29
Pranešimai: 61
Miestas: Vln.
sveikas,zvakiu pramusimas tai paskutiniu metu vis populiarejanti problema.Nes naujos uzdegimo sistemos turi labai galinga kibirksti,kuri prasiskvervia tan ,kur jai "lengviau".Jei ant zvakes keramikos virsutines dalies matosi juodi bruksneliai,tai gali reiksti tik viena-bloai uzmautos pypkes(abra pagamintos ir nekokybishkom gumos).Elektra lengvai nuteka per keramika i mase.
Patarciau:perkate zvakes kuriu keramika nera "banguota"(t.y. prktishkai visos zvakes virsutine keramika turi 3-4 "bangas".o kai kurios jos neturi-tai tokiu ir reikia)
Paveikslėlis
antra -yra speciali pasta kuria reikia sutepti is vydaus zvakiu "pypkes".Ta pasta -puikus izoliatorius.
Praktishkai po visa to beveik garantuotai tos problemos nebeliks.
Tiesa,gali buti kad misinys prie didesniu apkrovimu yra liesokas,kas dar labiau "provokuoja" zvakiu pramusima(lieso misinio varza didesne).Reikia kad pajungus kompa padaryti "TEST DRIVE".


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 07 2007, 08:13 
chibre

Cituoti:
perkate zvakes kuriu keramika nera "banguota"(t.y. prktishkai visos zvakes virsutine keramika turi 3-4 "bangas".o kai kurios jos neturi-tai tokiu ir reikia)


Idomu pasidare, kodel cia butent taip?

Juk, siaip tas banguotumas daromas, kad pailgint kelia srovei nuteket galimai nesvariu (tepalai, dulkes, dregme) izoliatoriaus pavirsiumi.
Ir kazin siai dienai aplamai ar berasi nebanguotu, rusiskos ir tos banguotos, kiek maciau...

Beje, kad pramusti izoliatoriu i "pypke" baisiai keista, teoriskai ten juk itampos skirtumu ner... :roll:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 08 2007, 01:02 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 04 2007, 12:29
Pranešimai: 61
Miestas: Vln.
pagal ideja tai tu teisus,bet kaip man paaiskino tai guine "pypke" aptempia daugiau keramikos,t.y. ilgesni kelia grubiai tariant.
Tokiu zvakiu yra ir kaip tik dabar pradejo (atnaujino gamyba) gaminti nes benzininiai varikliai turi ta pacia beda.As kita savaite tiksliau suzinuosiu kokiu firmu yra ,nes pats ziurejau bet pavadinimas iskrito is galvos.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 17 2007, 15:15 
chibre rašė:
sveikas,zvakiu pramusimas tai paskutiniu metu vis populiarejanti problema.Nes naujos uzdegimo sistemos turi labai galinga kibirksti,kuri prasiskvervia tan ,kur jai "lengviau".Jei ant zvakes keramikos virsutines dalies matosi juodi bruksneliai,tai gali reiksti tik viena-bloai uzmautos pypkes(abra pagamintos ir nekokybishkom gumos).Elektra lengvai nuteka per keramika i mase.
Patarciau:perkate zvakes kuriu keramika nera "banguota"(t.y. prktishkai visos zvakes virsutine keramika turi 3-4 "bangas".o kai kurios jos neturi-tai tokiu ir reikia)
antra -yra speciali pasta kuria reikia sutepti is vydaus zvakiu "pypkes".Ta pasta -puikus izoliatorius.
Praktishkai po visa to beveik garantuotai tos problemos nebeliks.
Tiesa,gali buti kad misinys prie didesniu apkrovimu yra liesokas,kas dar labiau "provokuoja" zvakiu pramusima(lieso misinio varza didesne).Reikia kad pajungus kompa padaryti "TEST DRIVE".


1. kuo daugiau "bangeliu" tuo geriau (aukstesne itampa atlaiko)
2. nezinau kokiu tepalu tu ten siulai tept, bet jei kokiu tai izoliaciniu, tai didele tikimybe yra, jog patekus jo ant kontakto, turesi dideliu bedu.
Siaip paprastai yra naudojamas kontaktinis tepalas, kad butu geras kontaktas tarp srovelaidziu.

O siaip manau reiktu pabandyt naujas zvakes bet kitos firmos, kad ir NGK.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 18 2007, 00:06 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 04 2007, 12:29
Pranešimai: 61
Miestas: Vln.
NGK simtais bandyta.Ir Denso simtais...Ir Equiem....
ko las pasiteisino tik "be bangu".Ir yra nauja tendencija,kad automobiliu gamyntojai pradejo komplektuoti variklius butent su nebenguotom zvakem ;)
siulau tepti tuom ,kas buvo sukurta sitam reikalui.Specialus izoliatorius,skirtas antgaliams sutempi-originalus produktas,kuris beje veikia efektiviai.Ji nauduoja daugelis meistru kurie kazka tai supranrta el. itampoje ir dujose.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 18 2007, 13:55 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Pas sita varikli a.i laidu nera.

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 10 2007, 12:01 
zodziu panasu kad viskas issipprende labai paprastai tiesiog pakeitus i kito gamintojo zvakes, o as jau galvojau niekada nerasasiu spredimo :)


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 11 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007