WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Dujų įpurskimo subtilybes
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=19&t=12903
Puslapis 13

Autorius:  POWER [ Spa 21 2007, 14:15 ]
Pranešimo tema:  Dujų įpurskimo subtilybes

desiu, jauciu, i XM 2.0turbo tiesioginio įp. dujas. pats 4 xm apturejau su paprasciausia dujine iranga. ten klausimu, kaip ir nera. Įpurskimas-kazkas nauja. norejau paklausti, kokie siu sistemu trukumai ir niuansai, kurie paprastai paaiskeja tik isidejus pastarasias dujas. noretusi iskart neuzsiraut ant tokiu bajeriu..
taip pat domina atsiliepimai apie kompus, purkstukus, reduktorius, kurie ch..vi, kurie geresni?
ir dar viena:) kokie siuo metu einamiausi dujininku itikinejimo pirkti s... metodai?

Autorius:  chibre [ Spa 21 2007, 17:42 ]
Pranešimo tema: 

Sveikas,na pakomentuosiu ,kai buves dujininkas ir aplamai mazdaug ismanantis ta reikala.
Duju sistemu yra visa gama-nuo olandishku iki lietuvishku.Vienos geresnes ,kitos prastesnes.Bandysiu paaiskunti kas ir kuom skiraisi.
Kompiuteris,purkstukai,reduktorius ir ..slegio daviklis-visa tai sudaro duju ipurskimo komplekta.
Kompai dega retai ,bet kartais kokia nors partija pakliuna,tai iseiles 100 vnt perdega ar kitaip streikuoja.Na ,tiesa sakant tas jau senai pamirsta-zino kompu gamintojai visas bedas ir stengiasi viska daryti kokybiskai.
Purkstukai: buna skirtingu rusiu.Tai vienas is svarbiausiu elementu ,nes jis turi precizishkai dozuoti duju kieki.Is pagrindiniu parametru -greitaveika.Greitas ir tikslus purkstukas -tai beabejo "Keihin"(japonija).Seip jis labai brangus ,del to galima sakyti nera populiarus.Is populiariu -visutines kokybes yra purkstukai Valtek (turi daug analogu "rail" "fema" ir t.t.)Bet jie kai kuriems varikliams gan lietoki.Is greitesniu gan neblogi yra Planijet ,bet jie Lietuvoje tik atsirado ,taigi surastunebus lengva.Kol kas,mano manymu tai optimaliausias purkstukas-greitas ir turi gan dideli pralaiduma.Pvz puikiai prisotina Subaru WRX varikli.Minusas jo ,kad garsiau klaksi nei kiti.Na sia tema galima daug sneketi ,bet pradziau to uzteks.
Reduktoriai:Monstrai "OMVL" "Tartarini" -gali maitinti ne labai galingus variklius iki 300 ag ir net daugiau.bet kainuoja jie brangokai.Is pigesniu reduktoriu gan neblogi Tomasetto ("Alaska"),"Zavoli",Dirba gan neblogai.Yra ir visai prastu kaip "OMNI"(turkishkas) ir kai kuriu kitu gamintoju.
Slegio davikliai yra silpniausia vieta visose irangose,bet pvz lenku davikliai ,kurie komplektuojami su Stag 300 komplektu ypac problematishki.Italishki AEB,su kuriais komplektuoja praktishkai visi italai(omvl,tartarini,romano ris ir kiti) irgi nepasizymi savo patikimumu.Geri Bosch davikliai,bet jie komplektuojami tik su olandishku "Prins" ir lenku "Sec" komplkektais.
Taigi ,viska sudejus galima ir is sh***o padaryti gera komplekta.
Svarbu zinuoti i koki varikli su kokia valdymo sistema bus montnuojama ta iranga.Seip dauguma dujinonku apelioja i tai ,kad vat ta ar ana iranga tikrai tinka ir su ja problemu nebus.Tai aishku tik pasakos,nes niekas negali garatnoti uz mechanika ir elektronika visu 100%.
Ish italsihku man asmenishkai patinka OMVL,Tartarini ,Romano bei BRC Sequent ,kuris ejo su Keihin purkstukais(paskutiniu metu ju i Letuva nebaveza o deda savo g-bos) ipurskimai,o is lenkishku "kokteilis" : "Sec"(Lietuvoje turi pavadinima "Tornado") kompiuteris su Bosch davikliu.Tomasetto reduktorius,na ir Valtek paprastam varikliui,varikliui su turbo -"Planijet" purkstukais.Taipat neblogas lenku kompas Stag300 ,tik kad neturi tiek reguliavimo galimybiu ,kiek "Sec".
ish olandu geriausias "Prins".
Nezinau ka cia dar pridurti,tai jei nori kazhka dar suzinuoti -klausk.

Autorius:  ramuniuks [ Sau 26 2008, 17:39 ]
Pranešimo tema: 

chibre, gal gali softa ROMANO RIS duju ipurskimo irangai suveikti?

Autorius:  chibre [ Sau 29 2008, 09:30 ]
Pranešimo tema: 

duok maila, numesiu
o ka tu su juo darysi?
kabeliuka turi?

Autorius:  ramuniuks [ Vas 01 2008, 08:57 ]
Pranešimo tema: 

C5 V6 sumontuota ROMANO RIS duju ipurskimo sistema,viskas kaip ir gerai butu jai ne:1.saltu metu laiku manau per greitai persijungia is benzino i dujas,ko pasekoje ismeta klaida apie sistemos gedima.rankiniu budu perjungiant kai variklis susiles viskas ok.2.ilgiau vazinejant su dujomis ismeta klaida,kaskas tipo krenta sistemos slegis ar panasiai,manau tai surista su pastoviai veikianciu kuro siurbliu ir kuro sistemos angliniu filtru.gal turit kokiu minciu sia tema

Autorius:  as [ Vas 01 2008, 10:30 ]
Pranešimo tema: 

persijugiant ant duju mano 2.0i 16V variklis (ir kolegos masina su tokiu pat varikliu) irgi meta klaida (trumpam uzsidega diagnostikos (K) lempute), bedos tame nera. isimeta paprasciausia laikina misinio riebumo reguliavimo (Richnes regulation) klaida, kuri jokios itakos variklio darbui neturi. Bande dujininkai reguliuot, bet nepavyko jiem panaikint sito reiskinio. Ipurskimo kompai jautrus uztai ir sureaguoja i misinio pasikeitima.
Del slegiu klaidos tai reiktu ziuret tiksliau kas ten per klaida. kolkas su tokia nesusiduriau.

Autorius:  ramuniuks [ Vas 01 2008, 18:51 ]
Pranešimo tema: 

klaidos kodas P0174
sitas gedimas suristas tiktai su dujine iranga.,vazinejant su benzu po poros dienu jisai dingsta ir atsiranda vel vaziuojant dujomis po kokiu 200km,nors buna ir dazniau

Autorius:  as [ Vas 01 2008, 19:43 ]
Pranešimo tema: 

nu tai cia ta pati per lieso misinio klaida. jei tai neikiek neatsiliepia vaziavimui tai nesuk galvos. jei kyla kazkokia problema, galima pasizhiuret prie kokiu salygu ji isimeta ir atitinkamai pareguliuot duju kompo MAP'a.
http://www.obd-codes.com/trouble_codes/ ... sensor.php

Autorius:  ramuniuks [ Vas 01 2008, 20:33 ]
Pranešimo tema: 

rodo gedima ir tai nervina.,kai montavo iranga, postringavo viskas adaptuojasi jokiu problemu nebus,nesuprasi ar vaziuoji su benzu ar dujomis.o kai babkes gauna ir nuvaziuoji tai jau sako,kad cia nieko tokio gali vazineti tai neturi jokios itakos auto sistemoms.su visais sitais teiginiais kategoriskai nenoriu sutikti.,todel ir noriu issiaiskinti:1.duju iranga romano skaitosi adaptyvine,tipo prisitaiko prie auto gamintojo kuro padavimo sistemos,tik medeliuoja pastarosios darba ir pritaiko dujiniam kurui.2.tai gal duju montuotojai neturi pakankamai ziniu ir praktikos,kad suderinti tokia sistema.3. o gal ta ROMANO ssssss paskutinis,o kaina 4000??????.Viso sito reziume butu tokia,jai sistema sukurta veikti su naujausios kartos varikliais,tai jinai ir turi veikti be jokiu pranesimu apie gedima/pastaba...turiu mintyje sistemingai arba pastoviai.....

Autorius:  Kosmoz [ Lie 29 2008, 01:13 ]
Pranešimo tema:  Re: Dujų įpurskimo subtilybes

"Trumpai" pasisakysiu apie vieno gamintojo duju iranga.
Jei kas desites autodujose (ADS) OMVL dream (XXI ar XXI-N) dujas, tai kas 10000km turesite lankytis ju servise duju purkstuku gumyciu keitimui ir duju filtro keitimui. Po tiek km duju filtras dar buna geras, gumytes nebelabai, reik keist. Gumytes keicia neva nemokamai, o pats filtras kainuoja pas juos 70Lt, aisku su didziuliu antkainiu. Nekeiciant filtro kiek kainuotu gumyciu keitimas - nezinau, o keisti reikia, nes suesit purkstukus, buvo man jau taip (italai nepagalvojo kad lietuvoj tokios prastos dujos ir taip eda gumytes, del to gamyklines gumytes labai silpnos ir pilant lietuviskas dujas greit susieda, del to gali uzklyninti purkstukai. man uzklynino viena purkstuka pilnumoj, ir viena is dalies, zodziu vienas purkstukas neveike visai, kitas veike ant juoko, vaziavimo nebuvo, keite visus purkstukus, nemokamai, garantija)
Ka as noriu pasakyti, jei kas sugalvosite detis Autodujose OMVL Dream (XXI ar XXI-N) tai turekit omenyje, kad kas 10k km reikes vaziuot pas meistrus ir uz 70lt atlikti procedura (filtro ir gumyciu keitimas). Pati procedura greita, islieka garantija duju irangai
(garantija yra 5m arba 100000km) , paciai irangai nusiskundimu neturiu, labai patenkintas, antra karta irgi deciausi.

Autorius:  POWER [ Lie 29 2008, 05:39 ]
Pranešimo tema:  Re: Dujų įpurskimo subtilybes

o tai paciam tu gumyciu pasikeist neina, jei procedura greita? ir nereiketu filtro uz semdesiat keist..:) ar po gumyciu keitimo purkstukus kalibruot reik? kazka girdejau is dujininku apie tai....

Autorius:  as [ Lie 29 2008, 08:05 ]
Pranešimo tema:  Re: Dujų įpurskimo subtilybes

gumytes gali ir pats pasikeist. procedura elementari, jokio kalibravimo nereikia.
bet norint, kad garantija galiotu 5 m, reikia pas juos keistis filtra kas 10k km.

Autorius:  POWER [ Lie 29 2008, 09:34 ]
Pranešimo tema:  Re: Dujų įpurskimo subtilybes

aaa, sabakos, ant filtro atsiima...:)

Autorius:  Kosmoz [ Lie 29 2008, 11:14 ]
Pranešimo tema:  Re: Dujų įpurskimo subtilybes

jop, ant filtro atsiima. bet garantija 5metai arba 100000 km, mane tenkina.

Autorius:  Abuolys [ Lie 29 2008, 20:11 ]
Pranešimo tema:  Re: Dujų įpurskimo subtilybes

Sveiki :labas: Prie to pačio gal galit kas patarti, kokios dujos geresnės: lietuviškos(Mažeikių) ar rusiškos(importuojamos Lukoil). Jei kas turit ilgalaikės patirties važinėdami dujomis. Įsidėjau prieš mėnesį IV kartos įrangą "Tomasetto"+lenkų sudedamosios dalys.

Puslapis 13 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/