WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 24 2024, 00:04

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lie 28 2004, 22:38 
sveiki.as cia naujokelis.isigijau xantia 1.8,93 m.sudejau i ja kaip "priklauso"-beveik 2000lt,bet dar yra tokia problemyte.yra olandiska LPG,kompas ja valdo.siaip gal ir viskas butu normaliai,bet kai variklis karstas ir reikia pajudeti,staigiai paspaudus akseleratoriu-"uzspringsta"-variklis,kai jungi antra pavara kazkaip uzdusta ir vos nesustoji.dabar,kai zinau,tai is leto spaudi akseleratoriu ir normaliau vaziuoju,bet jei reikia startuoti greiciau,mazdaug puse pedalo uzmini ir gaunasi tokia duobe.ir siaip vaziuojant,jauciasi kais staigiau paspaudi pedala-atrodo lyg kazkas stabdytu varikli,o po to kaip ir normaliai.kai saltas variklis-jokiu problemu,vaziuoja kuo puikiausiai.gal galit patarti,gal kam teko panasiu bedu tureti.aciu


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 28 2004, 23:36 
manau kampas tame kad per tirshta misini paduoda...nes kaip zinome kad viskas veiktu tvarkingai turi buti tam tikras kuro ir oro santykis.ar dareisi diagnostika gal koks oro stauto daviklis numires..ar pan. :roll:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 29 2004, 08:08 
Jei tikrai ten stovi kompas, kuris pats reguliuoja dujų padavimą, tai nieko ten neprireguliuosi.
Kitas varijantas, kad prieš nusiperkant koks garažinis kažką ten tvarkė ir keitė detales. Buna kad dujų padavimą į maišytuvą paduoda per 90 laipsnių alkūnę ir su kai kuriais reduktoriais trūksta padavimo akseleruojantis. Pajungus ją tiesiai, tas dlykas prapuola ( išbandyta ant 3,0 V6).
Dar vienas varijantas- neatitinka maišytuvo vidinis skersmuo.
O jei ten stovi tik kompo pavadinimas, tai nuvažiuok, normaliai susireguliuok ir praeis.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 31 2004, 06:19 
diagnostika dariausi-meharyje.meistriukas sake kad su varikliu kaip ir viskas gerai,tipo nebent paskirstymo dirzelis neatitaikytas arba voztuvus reikia reguliuoti.taciau po to ir dirzeli keiciau ir voztuvus reguliavau-jokio efekto.kas del duju padavimo i reduktoriu kampo,tai slanga ieina i maisytuva 90 laipsniu kampu.bet turbut bus geriausia nuvaryti pas dujininkus.gal kas galit patarti kur kaune galima gerai sureguliuoti dujas? pas pazystama dujininka buvau-sake varyk i firmas kur kompais reguliuoja.taciau gal zinot kur protingi zmones dirba,o ne sarlatanai kazkokie.aciu


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 02 2004, 17:27 
Labas,

Pas mane buvo iskilus panasi problema ir butent po duju pastatymo (irgi su kompu, LPG padavimas per maisytuva). Uzgazavus springdavo ir labai nenoriai judedavo, o jei atsargiai - norma. Priezasti radom tokia: atsikabino oro sklendes daviklio jungtis. Matomai del dujas staciusiu meistru kaltes (nors siaip visus darbus atliko kokybiskai).
Taigi, kompas nesuprasdavo sklendes padeties ir nustatydavo neteisinga misini/degima. Dabar viskas ok. Tikrink visas jungtis ir laidus prie isiurbimo kolektoriaus.
Tiesa, 1.8 ir 2.0 (8 voztuvu) isiurbimo dizainas kiek skiriasi, bet esme turetu buti ta pati.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 02 2004, 22:27 
su benzu vaziuoja normaliai atrodo.reiketu pabandyt su kita masina 1.8 varikliu,tada galeciau pasakyt ar gerai traukia .teks matomai vaziuoti i propana.bet aciu visiems bandziusiems padeti.vistiek citroenas-tai masiniukas kuris mane VEZA :D


Į viršų
   
 Pranešimo tema: problema rasta
StandartinėParašytas: Rgp 09 2004, 06:11 
beveik isprende problema propano vyriokas.pasirodo kad duju padavima reguliuoja lembda zondas.naturoje jis nedave jokio impulso duju padavimo varikliukui.ispresta lietuviskai-atjungti laidai prie reduktoriaus,atsuktuvo pagalba padarytas tarpelis duju isejimui ir pastatytas varztas duju padavimo reguliavimui.kolkas atrodo viskas o.k. valanda krapstinejimo ir 10 lt :D


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 10 2004, 14:53 
tuiu ta pacia problema (ir ko gero tokia pacia xantia).
kas juokingiausia - vaziuojant benzinu - viskas tvarkingai, netgi prie mazo greicio ijungus per auksta pavara.
su dujom - ijungus kiek per auksta - suciaudi koki karta-du-tris, bet jei is naujo paspaudi gaza - susilygina ir neoriai vaziuoja.
zodziu - vaziuojant dujom ir perjugniant pavaras reikia daugiau gazo duoti - gerokai nervina.

kur kaune tas propanas yra? (ir kaip su jo darbo laiku sestadieniais) arba kas vilniuje ta dalyka ir man galetu patvarkyti?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 10 2004, 18:01 
kaune propanas randasi drobes g,prie kauno baldu


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 11 2004, 13:53 
BRC Moletu plente buves kalakutynas


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 12 2004, 16:54 
aciu. tik niekaip nerandu laiko nuvaziuoti.

beje - tiems kam reguliavo - klausimas - man lygtai veike visai normaliai, tik po to kai pamatavo CO kiki ismetamose dujose, tai jis virsijo gal 5 kartus.

sureguliavo.

kiekis - normalus, bet uztai kartais (kazkodel tik sausu oru) springineja


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 13 2004, 05:55 
na,nezinau del CO kaip is tikruju,bet kai jie man reguliavo,sake kad ir CO telpa i normas.faktas tas ,kad man vaziuoja geriau,duju irgi valgo kaip seniau


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007