WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Springsta pradedant važiuoti http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=19&t=1297 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | Svečias [ Lie 28 2004, 22:38 ] |
Pranešimo tema: | Springsta pradedant važiuoti |
sveiki.as cia naujokelis.isigijau xantia 1.8,93 m.sudejau i ja kaip "priklauso"-beveik 2000lt,bet dar yra tokia problemyte.yra olandiska LPG,kompas ja valdo.siaip gal ir viskas butu normaliai,bet kai variklis karstas ir reikia pajudeti,staigiai paspaudus akseleratoriu-"uzspringsta"-variklis,kai jungi antra pavara kazkaip uzdusta ir vos nesustoji.dabar,kai zinau,tai is leto spaudi akseleratoriu ir normaliau vaziuoju,bet jei reikia startuoti greiciau,mazdaug puse pedalo uzmini ir gaunasi tokia duobe.ir siaip vaziuojant,jauciasi kais staigiau paspaudi pedala-atrodo lyg kazkas stabdytu varikli,o po to kaip ir normaliai.kai saltas variklis-jokiu problemu,vaziuoja kuo puikiausiai.gal galit patarti,gal kam teko panasiu bedu tureti.aciu |
Autorius: | Lukas [ Lie 28 2004, 23:36 ] |
Pranešimo tema: | |
manau kampas tame kad per tirshta misini paduoda...nes kaip zinome kad viskas veiktu tvarkingai turi buti tam tikras kuro ir oro santykis.ar dareisi diagnostika gal koks oro stauto daviklis numires..ar pan. ![]() |
Autorius: | Senis [ Lie 29 2004, 08:08 ] |
Pranešimo tema: | |
Jei tikrai ten stovi kompas, kuris pats reguliuoja dujų padavimą, tai nieko ten neprireguliuosi. Kitas varijantas, kad prieš nusiperkant koks garažinis kažką ten tvarkė ir keitė detales. Buna kad dujų padavimą į maišytuvą paduoda per 90 laipsnių alkūnę ir su kai kuriais reduktoriais trūksta padavimo akseleruojantis. Pajungus ją tiesiai, tas dlykas prapuola ( išbandyta ant 3,0 V6). Dar vienas varijantas- neatitinka maišytuvo vidinis skersmuo. O jei ten stovi tik kompo pavadinimas, tai nuvažiuok, normaliai susireguliuok ir praeis. |
Autorius: | Anonymous [ Lie 31 2004, 06:19 ] |
Pranešimo tema: | |
diagnostika dariausi-meharyje.meistriukas sake kad su varikliu kaip ir viskas gerai,tipo nebent paskirstymo dirzelis neatitaikytas arba voztuvus reikia reguliuoti.taciau po to ir dirzeli keiciau ir voztuvus reguliavau-jokio efekto.kas del duju padavimo i reduktoriu kampo,tai slanga ieina i maisytuva 90 laipsniu kampu.bet turbut bus geriausia nuvaryti pas dujininkus.gal kas galit patarti kur kaune galima gerai sureguliuoti dujas? pas pazystama dujininka buvau-sake varyk i firmas kur kompais reguliuoja.taciau gal zinot kur protingi zmones dirba,o ne sarlatanai kazkokie.aciu |
Autorius: | auksinis [ Rgp 02 2004, 17:27 ] |
Pranešimo tema: | |
Labas, Pas mane buvo iskilus panasi problema ir butent po duju pastatymo (irgi su kompu, LPG padavimas per maisytuva). Uzgazavus springdavo ir labai nenoriai judedavo, o jei atsargiai - norma. Priezasti radom tokia: atsikabino oro sklendes daviklio jungtis. Matomai del dujas staciusiu meistru kaltes (nors siaip visus darbus atliko kokybiskai). Taigi, kompas nesuprasdavo sklendes padeties ir nustatydavo neteisinga misini/degima. Dabar viskas ok. Tikrink visas jungtis ir laidus prie isiurbimo kolektoriaus. Tiesa, 1.8 ir 2.0 (8 voztuvu) isiurbimo dizainas kiek skiriasi, bet esme turetu buti ta pati. |
Autorius: | Anonymous [ Rgp 02 2004, 22:27 ] |
Pranešimo tema: | |
su benzu vaziuoja normaliai atrodo.reiketu pabandyt su kita masina 1.8 varikliu,tada galeciau pasakyt ar gerai traukia .teks matomai vaziuoti i propana.bet aciu visiems bandziusiems padeti.vistiek citroenas-tai masiniukas kuris mane VEZA ![]() |
Autorius: | Anonymous [ Rgp 09 2004, 06:11 ] |
Pranešimo tema: | problema rasta |
beveik isprende problema propano vyriokas.pasirodo kad duju padavima reguliuoja lembda zondas.naturoje jis nedave jokio impulso duju padavimo varikliukui.ispresta lietuviskai-atjungti laidai prie reduktoriaus,atsuktuvo pagalba padarytas tarpelis duju isejimui ir pastatytas varztas duju padavimo reguliavimui.kolkas atrodo viskas o.k. valanda krapstinejimo ir 10 lt ![]() |
Autorius: | Anonymous [ Rgp 10 2004, 14:53 ] |
Pranešimo tema: | |
tuiu ta pacia problema (ir ko gero tokia pacia xantia). kas juokingiausia - vaziuojant benzinu - viskas tvarkingai, netgi prie mazo greicio ijungus per auksta pavara. su dujom - ijungus kiek per auksta - suciaudi koki karta-du-tris, bet jei is naujo paspaudi gaza - susilygina ir neoriai vaziuoja. zodziu - vaziuojant dujom ir perjugniant pavaras reikia daugiau gazo duoti - gerokai nervina. kur kaune tas propanas yra? (ir kaip su jo darbo laiku sestadieniais) arba kas vilniuje ta dalyka ir man galetu patvarkyti? |
Autorius: | Anonymous [ Rgp 10 2004, 18:01 ] |
Pranešimo tema: | |
kaune propanas randasi drobes g,prie kauno baldu |
Autorius: | Senis [ Rgp 11 2004, 13:53 ] |
Pranešimo tema: | |
BRC Moletu plente buves kalakutynas |
Autorius: | Anonymous [ Rgp 12 2004, 16:54 ] |
Pranešimo tema: | |
aciu. tik niekaip nerandu laiko nuvaziuoti. beje - tiems kam reguliavo - klausimas - man lygtai veike visai normaliai, tik po to kai pamatavo CO kiki ismetamose dujose, tai jis virsijo gal 5 kartus. sureguliavo. kiekis - normalus, bet uztai kartais (kazkodel tik sausu oru) springineja |
Autorius: | Anonymous [ Rgp 13 2004, 05:55 ] |
Pranešimo tema: | |
na,nezinau del CO kaip is tikruju,bet kai jie man reguliavo,sake kad ir CO telpa i normas.faktas tas ,kad man vaziuoja geriau,duju irgi valgo kaip seniau |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |