WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 25 2024, 14:19

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: IV kartos dujos kvailioja
StandartinėParašytas: Lap 24 2007, 20:58 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 30 2005, 20:54
Pranešimai: 95
Miestas: Marijampolė
Prieš mėnesį įdėjo į mano auto IV kartos dujų įrangą. Pirmus 500 km. viskas čiki, o poto pradėjo šalta trukčiot, laisvos apsukos šokinėja (kartais vos kratosi variklis) ir dirba netolygiai. Sąnaudos apie 13 ltr dujų trasoje. Perjungus į bendzą problemų jokių. Variau reguliout- pakrapštė kažką- nu tipo bus gerai... Kompas ir slėgio daviklis- lenkiški, reduktorius ir purkštukai- itališki. Ketinu varyt dar kartą reguliuot. Žvaklaidžiai ir žvakės nauji, dujas pyliau skirtingose kolonėlėse...
Manau, kad bėda reduktoriuje arba slėgio daviklyje, tačiau pats vargiai tai ar benustatysiu. Jie pasijungia kompą ir sako nieko blogo nematau. Aš irgi žiuriu į tą jų ekraną- kripių visokių pilna ir aš ten nieko visiškai nesuprantu, tad man gali aiškint katik nori...
Gal turit kokių minčių?
Nuvažiuota po indėjimo 1300 km.

_________________
Evasion 99m. 2.0 HDI Exclusive
Xantia 93m. 1.8i 8v SUSIDEVEJO...
Veža netik nuo taško A iki taško B, bet ir C, D, E....
Ir apskritai CITROEN veža....


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 24 2007, 21:41 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
na kai man sukvailiojusi buvo ai variau ten kur state pries du metus t.y. BRC vilniuje. Ten zmogus pajunge laptoma ir sedom i masina kad tom salygom, kai gedimas pasireiskia diagnostik adaroma butu.
Aisku kaip tik tada viskas normaliai dirbo :)

bet dujom labai svarbu tvarkingi zvakiu laidai ir pacios zvakes. Vaziuojant benzinu gal ir gerai buna, bet vaziuojant dujomis variklis jautriau reaguoja i visokius pramusimus.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 25 2007, 13:09 
Trasoje 13 l 1.8 variklis? :shock: Gal lambda zondas jau atsisveikina su šiuo pasauliu? O gal MAP daviklis?
O šiaip tai man buvo tas pats, tai keitė redukorių ir purkštukus. Bet kadangi pas patį nauja įranga, tai čia tik gero reguliavimo klausimas, manau.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 25 2007, 19:49 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 30 2005, 20:54
Pranešimai: 95
Miestas: Marijampolė
Ryte perskaičius temą apie uždegimo žvakių pramušimą, sakau pamėginsiu pasikeist savajai vyšniai.. Susukau senas eN... km. važiavuses (tas kurias dujininkai išmetė), ir ką jūs sau manot... Variklis atgijo.. Ot taip vot buvo.
Rytoi ketinu darbe paduot "naujasias" autoelektrai, kad patikrintų kelios iš jų mirę, nes iš apžiųros nieko nesimato.

_________________
Evasion 99m. 2.0 HDI Exclusive
Xantia 93m. 1.8i 8v SUSIDEVEJO...
Veža netik nuo taško A iki taško B, bet ir C, D, E....
Ir apskritai CITROEN veža....


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 25 2007, 20:07 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 04 2007, 12:29
Pranešimai: 61
Miestas: Vln.
esu beveik isitikines ,kad igreze purkstukus ne tuoje vietoje.
Jei gali padaryti nuotrauka igrezimo vietos -siusk man arba nuoroda duok,pasakysiu tiksliau.
Beje,kokie purkstukai stovi (turiu omenyje ne kur pagaminti , o kaip vadinasi,kokia ju varza,koks ju diametras?).
p.s. Slegio daviklis manau nieko detas,nors...
Kompas itariu Stag300 ?

_________________
Duju iranga
862042797
Garazo vieta Pakrascio 10.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 26 2007, 09:32 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
MAP sensorius, kaip kolega minejo, matuoja oro slegi (tiksliau vakuuma) isiurbimo kolektoriuje, pagal tai kompas reguliuoja ipurskiama kuro kieki.

Duju ipurskimo sistemos slegio daviklis tai itakos gali tureti. Man buvo garantiniu budu perdaromas, nes pora kartu iranga paprasciausiai nustojo dirbti.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 26 2007, 11:36 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 18 2006, 11:21
Pranešimai: 726
Miestas: Klaipėda-Kėdainiai-Krakės
Saulius rašė:
bet dujom labai svarbu tvarkingi zvakiu laidai ir pacios zvakes. Vaziuojant benzinu gal ir gerai buna, bet vaziuojant dujomis variklis jautriau reaguoja i visokius pramusimus.


Drįstu paprieštarauti. Kaip tik dujų mišinys lengviau užsidega, nei benzino ir oro mišinys. O kas dėl laidų, tai sutinku- benzui tas įtakos turi mažiau nei dujoms.

_________________
05' Toyota Avensis (darbinis)
ISUZU TROOPER TR3 bolidas
Dar vienas PROTO TR3 bolidas
96' Volvo 850 TDI universalas (šeimai)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 26 2007, 12:05 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Zeus rašė:
Saulius rašė:
MAP Sensoriai gali sugesti po suvio.

Na, IV karta, nebeaktualūs tie šūviai...


Na, pas mane kartas nuo karto silpnai pokšteldavo, kai kažkas nusireguliave buvo.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 26 2007, 12:09 
Saulius rašė:
Na, pas mane kartas nuo karto silpnai pokšteldavo, kai kažkas nusireguliave buvo.

:shock: Na, nėra buvę... Be to, dar specialiai klausiau ne vieno dujininko, ar nešaudo IV kartos įrangos, tai užtikrino, kad tikrai ne. Nes ten tipo nėr kur kauptis tom dujom – stovi reduktorius, purkštukai ir tiek... Jokio maišytuvo... Na, purkštukai nuolatos tyliai klaksi, bet čia pokštelėjimais prie geriausių norų nepavadinsi... :?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 26 2007, 12:24 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
na, man buvo nesamones su zvakem greiciausiai ir su misiniu, tai kartais nuo karto duodavo toki pokstelejima. nestipru.

Bet siaip tai sutinku, kad jis daug labiau tiketinas ir stipresnis buna senesnio tipo duju irangoj. :)

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 27 2007, 21:10 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 04 2007, 12:29
Pranešimai: 61
Miestas: Vln.
"MAP" sensoriai nauduojami ir duju sistemose ,taip ir variklio valdymo sistemose (skirti beno kompui).
Tiesa sakant dujinis MAP sensrius turi vadintis tiesiog slegio davikliu o ne "MAP'u" ,nes jis matuoja ne tik vakuma variklio isiurbimo kolektoriuje,bet is duju sistemos darbini slegi.
o "MAP" jutiklis kuris nauduojamas grinai variklio valdimo sistemoje taip ir vadinamas MAP'u, MAP sensoriumi ir t.t.
Pas Zeus sajbom ejo dujiniai MAPai,nes jie nera labai geros kokybes..Kazhkur ash jau apie slegio daviklius rasiau -ten rashiau apie ju rusis.
Autmobilinis gi MAP daviklis labai patikimai ilgus metus ,bet kai variklis pradeda "saudyti" jie ilgai neishlaiko.Saudyo metu isiurbimo kolektoriuje atsiranda dideles slegio pulsacijos,kurios gali sugadinti pjezoelementa esanti viduje MAP jutiklio.
Kas liecia duju ipurskimo ir tai kad sprogimu kolektoriuje nebuna-tai nevisai taip.Nors kolektoriuje nera degaus misinio ,kaip I,II kartos irangose,bet visgi kazkoks kiekis duju misinio randasi kolektoriuje prie variklio isiurbimo voztuvu.Jei yra problemossu uzdegimu arba "kreivai" sumontuota /sureguliota iranga tai gali buti nedideli atbuliniai smugiai,kurie kaip taisykle jokios zalos nedaro.

_________________
Duju iranga
862042797
Garazo vieta Pakrascio 10.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 28 2007, 21:13 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 30 2005, 20:54
Pranešimai: 95
Miestas: Marijampolė
Trys dienos stebiu auto, pakolkas viskas neblogai. Nuotraukas gal įkelsiu savaitgalį. Dabar persijungiant į dujas būna vos toks variklio sudrebėjimas ir tiek. Laisvos neplaukioja ir negęsta kaip prieš žvakių atkeitimą. Tiesa, kai keičiau žvakes tai buvau klemas nuėmęs dėl kompo klaidų (kelis kartus buvo užsidegus diagnostinė lempa).

_________________
Evasion 99m. 2.0 HDI Exclusive
Xantia 93m. 1.8i 8v SUSIDEVEJO...
Veža netik nuo taško A iki taško B, bet ir C, D, E....
Ir apskritai CITROEN veža....


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 09 2008, 09:02 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 30 2005, 20:54
Pranešimai: 95
Miestas: Marijampolė
CHIBRE klausimas tau: ar galėjo statydami dujų įrangą į mano Xantia sumaišyt cilindrų numeraciją ir ar tai neturi esminės reikšmės variklio darbui :?: Esmė tame, kad ant dujų purkštukų laidų yra numeriukai lyg tai cilindrų. Tačiau jie sujungti 1 maitina 4-ą cil., 2-as šeria 3-ą, 3- varo į 2, o 4 pučia pirmam. Suprantu jaigu signalą dujų kompas gauna iš atitinkamai "sumaišytų" bendzininių purkštukų, o gal ne :?: Sunumeravo lyg kokį GOLPĄ... :evil:
Dėl nuotraukų kurias buvau žadėjęs :oops: nemoku įkelt netgi į tuos FOTKI ir t.t.... :oops: Ten tų nuotraukų 1MB, gal tau į paštą atsiūst , tu pažiųrėtai ir pasakytai kas ten kaip. Tiesa man minėjo, kad kolektoriuje įdėti kažkoki trumpi išpurškėjai, sako gal reikia pabandyti susukt ilgus...
Labai laukiu minčių... 8)

_________________
Evasion 99m. 2.0 HDI Exclusive
Xantia 93m. 1.8i 8v SUSIDEVEJO...
Veža netik nuo taško A iki taško B, bet ir C, D, E....
Ir apskritai CITROEN veža....


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 09 2008, 10:20 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
sumaisius cilindrus paprasciausiai isviso nedirbtu ;)

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 09 2008, 11:34 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 30 2005, 20:54
Pranešimai: 95
Miestas: Marijampolė
Ne apie aukštą ytampą juk rašau. Tiesiog purkštelė dujas į kolektorių prieš vožtuvą ir jos ten stovi iki atsidarys įs. vožt. Paspaudus gazą kažkurie cilindrai dar "nepašerti" kiek reikia tai traukos nėr ir purtosi mataras, o mynus iki dugno nuo 3000 aps. eina kaip špūlė(nes dujas varo visais purkštukais kiek vamzdis praleidžia)...


Dar klausimas: jaigu aš pats pabandyčiau perjungt fiškes ant dujinių vožtuvėlių ar nenugrybaus kompas :?:
8)

_________________
Evasion 99m. 2.0 HDI Exclusive
Xantia 93m. 1.8i 8v SUSIDEVEJO...
Veža netik nuo taško A iki taško B, bet ir C, D, E....
Ir apskritai CITROEN veža....


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 11 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007