WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

IV kartos dujos kvailioja
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=19&t=13316
Puslapis 12

Autorius:  mazas [ Lap 24 2007, 20:58 ]
Pranešimo tema:  IV kartos dujos kvailioja

Prieš mėnesį įdėjo į mano auto IV kartos dujų įrangą. Pirmus 500 km. viskas čiki, o poto pradėjo šalta trukčiot, laisvos apsukos šokinėja (kartais vos kratosi variklis) ir dirba netolygiai. Sąnaudos apie 13 ltr dujų trasoje. Perjungus į bendzą problemų jokių. Variau reguliout- pakrapštė kažką- nu tipo bus gerai... Kompas ir slėgio daviklis- lenkiški, reduktorius ir purkštukai- itališki. Ketinu varyt dar kartą reguliuot. Žvaklaidžiai ir žvakės nauji, dujas pyliau skirtingose kolonėlėse...
Manau, kad bėda reduktoriuje arba slėgio daviklyje, tačiau pats vargiai tai ar benustatysiu. Jie pasijungia kompą ir sako nieko blogo nematau. Aš irgi žiuriu į tą jų ekraną- kripių visokių pilna ir aš ten nieko visiškai nesuprantu, tad man gali aiškint katik nori...
Gal turit kokių minčių?
Nuvažiuota po indėjimo 1300 km.

Autorius:  Saulius [ Lap 24 2007, 21:41 ]
Pranešimo tema: 

na kai man sukvailiojusi buvo ai variau ten kur state pries du metus t.y. BRC vilniuje. Ten zmogus pajunge laptoma ir sedom i masina kad tom salygom, kai gedimas pasireiskia diagnostik adaroma butu.
Aisku kaip tik tada viskas normaliai dirbo :)

bet dujom labai svarbu tvarkingi zvakiu laidai ir pacios zvakes. Vaziuojant benzinu gal ir gerai buna, bet vaziuojant dujomis variklis jautriau reaguoja i visokius pramusimus.

Autorius:  Zeus [ Lap 25 2007, 13:09 ]
Pranešimo tema: 

Trasoje 13 l 1.8 variklis? :shock: Gal lambda zondas jau atsisveikina su šiuo pasauliu? O gal MAP daviklis?
O šiaip tai man buvo tas pats, tai keitė redukorių ir purkštukus. Bet kadangi pas patį nauja įranga, tai čia tik gero reguliavimo klausimas, manau.

Autorius:  mazas [ Lap 25 2007, 19:49 ]
Pranešimo tema: 

Ryte perskaičius temą apie uždegimo žvakių pramušimą, sakau pamėginsiu pasikeist savajai vyšniai.. Susukau senas eN... km. važiavuses (tas kurias dujininkai išmetė), ir ką jūs sau manot... Variklis atgijo.. Ot taip vot buvo.
Rytoi ketinu darbe paduot "naujasias" autoelektrai, kad patikrintų kelios iš jų mirę, nes iš apžiųros nieko nesimato.

Autorius:  chibre [ Lap 25 2007, 20:07 ]
Pranešimo tema: 

esu beveik isitikines ,kad igreze purkstukus ne tuoje vietoje.
Jei gali padaryti nuotrauka igrezimo vietos -siusk man arba nuoroda duok,pasakysiu tiksliau.
Beje,kokie purkstukai stovi (turiu omenyje ne kur pagaminti , o kaip vadinasi,kokia ju varza,koks ju diametras?).
p.s. Slegio daviklis manau nieko detas,nors...
Kompas itariu Stag300 ?

Autorius:  Saulius [ Lap 26 2007, 09:32 ]
Pranešimo tema: 

MAP sensorius, kaip kolega minejo, matuoja oro slegi (tiksliau vakuuma) isiurbimo kolektoriuje, pagal tai kompas reguliuoja ipurskiama kuro kieki.

Duju ipurskimo sistemos slegio daviklis tai itakos gali tureti. Man buvo garantiniu budu perdaromas, nes pora kartu iranga paprasciausiai nustojo dirbti.

Autorius:  Flyner [ Lap 26 2007, 11:36 ]
Pranešimo tema: 

Saulius rašė:
bet dujom labai svarbu tvarkingi zvakiu laidai ir pacios zvakes. Vaziuojant benzinu gal ir gerai buna, bet vaziuojant dujomis variklis jautriau reaguoja i visokius pramusimus.


Drįstu paprieštarauti. Kaip tik dujų mišinys lengviau užsidega, nei benzino ir oro mišinys. O kas dėl laidų, tai sutinku- benzui tas įtakos turi mažiau nei dujoms.

Autorius:  Saulius [ Lap 26 2007, 12:05 ]
Pranešimo tema: 

Zeus rašė:
Saulius rašė:
MAP Sensoriai gali sugesti po suvio.

Na, IV karta, nebeaktualūs tie šūviai...


Na, pas mane kartas nuo karto silpnai pokšteldavo, kai kažkas nusireguliave buvo.

Autorius:  Zeus [ Lap 26 2007, 12:09 ]
Pranešimo tema: 

Saulius rašė:
Na, pas mane kartas nuo karto silpnai pokšteldavo, kai kažkas nusireguliave buvo.

:shock: Na, nėra buvę... Be to, dar specialiai klausiau ne vieno dujininko, ar nešaudo IV kartos įrangos, tai užtikrino, kad tikrai ne. Nes ten tipo nėr kur kauptis tom dujom – stovi reduktorius, purkštukai ir tiek... Jokio maišytuvo... Na, purkštukai nuolatos tyliai klaksi, bet čia pokštelėjimais prie geriausių norų nepavadinsi... :?

Autorius:  Saulius [ Lap 26 2007, 12:24 ]
Pranešimo tema: 

na, man buvo nesamones su zvakem greiciausiai ir su misiniu, tai kartais nuo karto duodavo toki pokstelejima. nestipru.

Bet siaip tai sutinku, kad jis daug labiau tiketinas ir stipresnis buna senesnio tipo duju irangoj. :)

Autorius:  chibre [ Lap 27 2007, 21:10 ]
Pranešimo tema: 

"MAP" sensoriai nauduojami ir duju sistemose ,taip ir variklio valdymo sistemose (skirti beno kompui).
Tiesa sakant dujinis MAP sensrius turi vadintis tiesiog slegio davikliu o ne "MAP'u" ,nes jis matuoja ne tik vakuma variklio isiurbimo kolektoriuje,bet is duju sistemos darbini slegi.
o "MAP" jutiklis kuris nauduojamas grinai variklio valdimo sistemoje taip ir vadinamas MAP'u, MAP sensoriumi ir t.t.
Pas Zeus sajbom ejo dujiniai MAPai,nes jie nera labai geros kokybes..Kazhkur ash jau apie slegio daviklius rasiau -ten rashiau apie ju rusis.
Autmobilinis gi MAP daviklis labai patikimai ilgus metus ,bet kai variklis pradeda "saudyti" jie ilgai neishlaiko.Saudyo metu isiurbimo kolektoriuje atsiranda dideles slegio pulsacijos,kurios gali sugadinti pjezoelementa esanti viduje MAP jutiklio.
Kas liecia duju ipurskimo ir tai kad sprogimu kolektoriuje nebuna-tai nevisai taip.Nors kolektoriuje nera degaus misinio ,kaip I,II kartos irangose,bet visgi kazkoks kiekis duju misinio randasi kolektoriuje prie variklio isiurbimo voztuvu.Jei yra problemossu uzdegimu arba "kreivai" sumontuota /sureguliota iranga tai gali buti nedideli atbuliniai smugiai,kurie kaip taisykle jokios zalos nedaro.

Autorius:  mazas [ Lap 28 2007, 21:13 ]
Pranešimo tema: 

Trys dienos stebiu auto, pakolkas viskas neblogai. Nuotraukas gal įkelsiu savaitgalį. Dabar persijungiant į dujas būna vos toks variklio sudrebėjimas ir tiek. Laisvos neplaukioja ir negęsta kaip prieš žvakių atkeitimą. Tiesa, kai keičiau žvakes tai buvau klemas nuėmęs dėl kompo klaidų (kelis kartus buvo užsidegus diagnostinė lempa).

Autorius:  mazas [ Kov 09 2008, 09:02 ]
Pranešimo tema: 

CHIBRE klausimas tau: ar galėjo statydami dujų įrangą į mano Xantia sumaišyt cilindrų numeraciją ir ar tai neturi esminės reikšmės variklio darbui :?: Esmė tame, kad ant dujų purkštukų laidų yra numeriukai lyg tai cilindrų. Tačiau jie sujungti 1 maitina 4-ą cil., 2-as šeria 3-ą, 3- varo į 2, o 4 pučia pirmam. Suprantu jaigu signalą dujų kompas gauna iš atitinkamai "sumaišytų" bendzininių purkštukų, o gal ne :?: Sunumeravo lyg kokį GOLPĄ... :evil:
Dėl nuotraukų kurias buvau žadėjęs :oops: nemoku įkelt netgi į tuos FOTKI ir t.t.... :oops: Ten tų nuotraukų 1MB, gal tau į paštą atsiūst , tu pažiųrėtai ir pasakytai kas ten kaip. Tiesa man minėjo, kad kolektoriuje įdėti kažkoki trumpi išpurškėjai, sako gal reikia pabandyti susukt ilgus...
Labai laukiu minčių... 8)

Autorius:  Kosmoz [ Kov 09 2008, 10:20 ]
Pranešimo tema: 

sumaisius cilindrus paprasciausiai isviso nedirbtu ;)

Autorius:  mazas [ Kov 09 2008, 11:34 ]
Pranešimo tema: 

Ne apie aukštą ytampą juk rašau. Tiesiog purkštelė dujas į kolektorių prieš vožtuvą ir jos ten stovi iki atsidarys įs. vožt. Paspaudus gazą kažkurie cilindrai dar "nepašerti" kiek reikia tai traukos nėr ir purtosi mataras, o mynus iki dugno nuo 3000 aps. eina kaip špūlė(nes dujas varo visais purkštukais kiek vamzdis praleidžia)...


Dar klausimas: jaigu aš pats pabandyčiau perjungt fiškes ant dujinių vožtuvėlių ar nenugrybaus kompas :?:
8)

Puslapis 12 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/