WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 29 2024, 15:08

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Sau 02 2008, 14:13 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
beda su Toyota Carina E, duju iranga 2os kartos, su Eko sistema, Lovato gamintojas, balionas turoidinis. Vakar brolis vilniuje uzsipyle duju uz 70lt ir po poros km uzgeso ant duju, visiskai nebeveikia variklis ant duju, ant bezo veikia. Kadangi brolis buvo gatavas, nuo technikos atsokes, o uz vairo toks pat tik trezvas draugas, tai nedasilo jiem, kad dujos kaltos, mane sugedo.
O noreciau suzinoti, kaip isleisti tas sudinas dujas is baliono. Is reduktoriaus suda isleisti mokeciau. Ar teisingai manau, kad isleidus ta suda ir uzpylus normaliu duju turetu susitvarkyti viskas, ar reikalingas pilnas sistemos valymas?

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 02 2008, 14:24 
O tai čia taip jau akivaizdu, kad pačios dujos kaltos? Aš tai pradėčiau ieškot galų nuo įrangos, o ne nuo pačių dujų.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 02 2008, 15:11 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
nu zinai, kai treti metai su iranga viskas tvarkoje, atvaziuoji i degaline savo chodu su keliais litrais duju bake, uzpili duju puspilni baliona ir uz kilometro ar panasiai masina bevaziuodama sustoja, kokia isvada logiskiausia?

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 02 2008, 16:31 
O vėliau irgi nebevažiavo dujomis? Šiaip jo, pernelyg daug sutapimų...


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 02 2008, 16:34 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Spa 09 2007, 08:06
Pranešimai: 356
Miestas: Kaunas
Sheip variantu N kodel taip gali nutikti, ir buti 100% tikram, kad kaltos dujos vien tik del to kad 3 metus buvo viskas gerai, reikia jau ekstrasenso sugebejimu. Tame visas ydomumas ir yra, kad sugenda kas nors dazhniausiai netiketai. Visu pirma bent vizualiai geletum ivertinti visas aplinkybes, pvz. atsidaryti kapota ir pazhiureti ar reduktorius neapledejes. Arba paklausyti ar tikrai klapsi duju vozhtuvas. Gali ir filtriukas "suakmeneti" ir sheip reduktorius kondensatu gali paspringti jei niekad nebuvo nuleista ir t.t.

_________________
C5'02 2.2 HDI exclusive automatas, vis dar ieshkau problemu.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 02 2008, 23:53 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
reduktorius neapledejes, po kapotu viskas grazu. Perjungiant ant duju voztuvas suklapsi ir apsukos krenta iki nulio. Arba filtriukas uzsikiso, arba reduktorius pagavo sudo arba, realiausias variantas, duju prastu uzpyle. Ne vienam yra buve, tame tarpe ir vienam mano pazistamam, kai uzpila beveik vandens, o ne duju.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 03 2008, 00:09 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Ardyti reikia; ir pradėt nuo reduktoriaus.
Yra juk deimantuko pasakojimas apie "gėrybes" savajame reduktoriuje; įkvėpimo galima pasisemti ir iš jo. :) Dujos balione gal ir niekuo dėtos; paprasčiausiai teršalų koncentracija kažkuriame taške pagaliau pasiekė tokią ribą, kad izoliavo tiekimą.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 07 2008, 21:53 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 18 2006, 11:21
Pranešimai: 726
Miestas: Klaipėda-Kėdainiai-Krakės
Viens prie vieno situaciją tokią apturėjau ir aš su buvusia auto. Viskas buvo čiki piki, važinėjau sau linksmai ir užsipyliau pilną balioną dujų. Po 5 km mašina užgeso ir toliau nė krust. Rezultatas- reikėjo keisti reduktorių, kadangi membrana buvo kaip skuduras. Dėl to nekaltos dujos, paprasčiausiai atėjo laikas. Tuo labiau, kad pačio automobilis jau tris metus be jokių problemų važiuoja. O juk membraną bent patikrinti reikia kartą metuose. :roll:

_________________
05' Toyota Avensis (darbinis)
ISUZU TROOPER TR3 bolidas
Dar vienas PROTO TR3 bolidas
96' Volvo 850 TDI universalas (šeimai)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 08 2008, 01:11 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
rida nera labai didele per tuos 3 metus, apie 50k km.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 08 2008, 10:11 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Spa 09 2007, 08:06
Pranešimai: 356
Miestas: Kaunas
Bet ir nera mazha, jei pvz. megsti jungtis ant duju mazhai pashildes varikly, ypach per shalchius - tai reduktoriaus membranai tas gerokai trumpina gyvenima.

_________________
C5'02 2.2 HDI exclusive automatas, vis dar ieshkau problemu.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 08 2008, 17:10 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 06 2006, 22:28
Pranešimai: 425
Miestas: Kaunas
Membrana paprastai ne tikrinama kas metus, o keiciama kas 2 arba kas 60000km. Priklauso nuo to kas greiciau pasiekiama 8)

_________________
Volvo XC70 - Mano
Citroen C5 2.0 HDI - Zmonos
Xantia Break 2.0 HDI Exclusive - Parduota :(


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 08 2008, 18:43 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
o kaltas buvo nutrukes arba uzsioksidaves laidas, kuris atidaro multivoztuva. ot tai sutapo :)

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007