WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Brudo salinimas is duju sistemos
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=19&t=13676
Puslapis 11

Autorius:  Kosmoz [ Sau 02 2008, 14:13 ]
Pranešimo tema:  Brudo salinimas is duju sistemos

beda su Toyota Carina E, duju iranga 2os kartos, su Eko sistema, Lovato gamintojas, balionas turoidinis. Vakar brolis vilniuje uzsipyle duju uz 70lt ir po poros km uzgeso ant duju, visiskai nebeveikia variklis ant duju, ant bezo veikia. Kadangi brolis buvo gatavas, nuo technikos atsokes, o uz vairo toks pat tik trezvas draugas, tai nedasilo jiem, kad dujos kaltos, mane sugedo.
O noreciau suzinoti, kaip isleisti tas sudinas dujas is baliono. Is reduktoriaus suda isleisti mokeciau. Ar teisingai manau, kad isleidus ta suda ir uzpylus normaliu duju turetu susitvarkyti viskas, ar reikalingas pilnas sistemos valymas?

Autorius:  Zeus [ Sau 02 2008, 14:24 ]
Pranešimo tema: 

O tai čia taip jau akivaizdu, kad pačios dujos kaltos? Aš tai pradėčiau ieškot galų nuo įrangos, o ne nuo pačių dujų.

Autorius:  Kosmoz [ Sau 02 2008, 15:11 ]
Pranešimo tema: 

nu zinai, kai treti metai su iranga viskas tvarkoje, atvaziuoji i degaline savo chodu su keliais litrais duju bake, uzpili duju puspilni baliona ir uz kilometro ar panasiai masina bevaziuodama sustoja, kokia isvada logiskiausia?

Autorius:  Zeus [ Sau 02 2008, 16:31 ]
Pranešimo tema: 

O vėliau irgi nebevažiavo dujomis? Šiaip jo, pernelyg daug sutapimų...

Autorius:  DasI [ Sau 02 2008, 16:34 ]
Pranešimo tema: 

Sheip variantu N kodel taip gali nutikti, ir buti 100% tikram, kad kaltos dujos vien tik del to kad 3 metus buvo viskas gerai, reikia jau ekstrasenso sugebejimu. Tame visas ydomumas ir yra, kad sugenda kas nors dazhniausiai netiketai. Visu pirma bent vizualiai geletum ivertinti visas aplinkybes, pvz. atsidaryti kapota ir pazhiureti ar reduktorius neapledejes. Arba paklausyti ar tikrai klapsi duju vozhtuvas. Gali ir filtriukas "suakmeneti" ir sheip reduktorius kondensatu gali paspringti jei niekad nebuvo nuleista ir t.t.

Autorius:  Kosmoz [ Sau 02 2008, 23:53 ]
Pranešimo tema: 

reduktorius neapledejes, po kapotu viskas grazu. Perjungiant ant duju voztuvas suklapsi ir apsukos krenta iki nulio. Arba filtriukas uzsikiso, arba reduktorius pagavo sudo arba, realiausias variantas, duju prastu uzpyle. Ne vienam yra buve, tame tarpe ir vienam mano pazistamam, kai uzpila beveik vandens, o ne duju.

Autorius:  proffanas [ Sau 03 2008, 00:09 ]
Pranešimo tema: 

Ardyti reikia; ir pradėt nuo reduktoriaus.
Yra juk deimantuko pasakojimas apie "gėrybes" savajame reduktoriuje; įkvėpimo galima pasisemti ir iš jo. :) Dujos balione gal ir niekuo dėtos; paprasčiausiai teršalų koncentracija kažkuriame taške pagaliau pasiekė tokią ribą, kad izoliavo tiekimą.

Autorius:  Flyner [ Sau 07 2008, 21:53 ]
Pranešimo tema: 

Viens prie vieno situaciją tokią apturėjau ir aš su buvusia auto. Viskas buvo čiki piki, važinėjau sau linksmai ir užsipyliau pilną balioną dujų. Po 5 km mašina užgeso ir toliau nė krust. Rezultatas- reikėjo keisti reduktorių, kadangi membrana buvo kaip skuduras. Dėl to nekaltos dujos, paprasčiausiai atėjo laikas. Tuo labiau, kad pačio automobilis jau tris metus be jokių problemų važiuoja. O juk membraną bent patikrinti reikia kartą metuose. :roll:

Autorius:  Kosmoz [ Sau 08 2008, 01:11 ]
Pranešimo tema: 

rida nera labai didele per tuos 3 metus, apie 50k km.

Autorius:  DasI [ Sau 08 2008, 10:11 ]
Pranešimo tema: 

Bet ir nera mazha, jei pvz. megsti jungtis ant duju mazhai pashildes varikly, ypach per shalchius - tai reduktoriaus membranai tas gerokai trumpina gyvenima.

Autorius:  Raimis.P [ Vas 08 2008, 17:10 ]
Pranešimo tema: 

Membrana paprastai ne tikrinama kas metus, o keiciama kas 2 arba kas 60000km. Priklauso nuo to kas greiciau pasiekiama 8)

Autorius:  Kosmoz [ Vas 08 2008, 18:43 ]
Pranešimo tema: 

o kaltas buvo nutrukes arba uzsioksidaves laidas, kuris atidaro multivoztuva. ot tai sutapo :)

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/