WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

dujų perjungiklis/daviklis
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=19&t=14983
Puslapis 12

Autorius:  GhostDog [ Bal 14 2008, 07:25 ]
Pranešimo tema:  dujų perjungiklis/daviklis

Sveiki,

atsitiko toks dalykas. Užsidegė variklio diagnostinė (užsidega, užgesta, nepriklausomai ką darai). Važiavimo sutrikimų nėra nei benzinu nei dujom.
Nuvaraiau diagnostiką, pajungė kompą, pasakė, kad lambda zondas dvesia.
Kadangi dujos I kartos AG (tipo gamyklinės), tai nusprendžiau nekeist.

Bet va išvažiavus išvažiavus iš serviso, žiūriu nebepersijungia ant dujų - daviklis nereaguoja - t.y. nerodo dujų kiekio ir šiaip lyg neveikiantis būtų.
Servisistai dievagojos kad apart kompo pajungimo diagnostikai, nieko nedarė daugiau.

Tai va klausimas, teisinigiau :
ar tikrai lamba zondas Ik dujų įrangai įtakos neturi?

Kas gali būti su davikliu? Kontaktai kažkur? Kaip ieškoti?
Nuvariau į garažiuką, sako daviklį galim pakeist, bet gyliau nelysim į "olandišką šedevrą". Sako varyk į ADS - na o apie juos čia pakankamai prirašyta, ir šiaip ne kaip atsiliepia žmonės.

Ką daryt pasiūlysit?
Ačiū

Autorius:  POWER [ Bal 14 2008, 13:19 ]
Pranešimo tema: 

Gal ne i tema, bet.....
pravazinejau 4m. su xm 2.0i +dujos II kartos, t.y. paprastos, jokiu emuliatoriu, jokios EKO sistemos. visus tuos 4 metus variklio diagnostikos lempute ant duju dege tolkio pesnia, o vaziavo be problemu. Dabar kelinti metai vazineju su Xm V6 +II kartos dujos, velgi jokiu emuliatoriu, jokios EKO sistemos. Ir vel ant duju diagnostika dega net issisiepus, o auto vaziuoja be problemu. Kazkaip paklausiau dujininko vienu metu, kaip cia yra? Da neimk tu sako i galva, jei variklis uzsiveda ir dirba ant duju normaliai, tegu 100 metu dega ta diagnostika.
As kaip suprantu, tai ta diagnostika dega ant duju todel, kad yra analizuojama ismetamu duju sudetis. Gamykloje kompui yra suvesta, kad masina dirbs ant benzo. Na ir, kai insimeti dujas, kompas nesupranta, kokia cia velniava darosi su tom ismetamom dujom (ne tokia, kokios jis tikejosi), tad ir meta diagnostika, tipo, tu akreipk demesi, kazkas negerai. bet as tai zinau kame saknys, ir jei man vaziuoja ant duju OK, dedu skersa as ant tos kompo diagnostikos.
Tavo atveju, nemanau, kad ir nudveses liambda zondas tures itakos. Juk dujos pas tave pacios paprasciausios: dujos puciamos i varikli, uzdegamos ir jos ten sau dega, ir dpz tas l. zondas ir pan. Pas tave, itarciau, meistrai beziuredami tiesiok maitinima i pulteli kazkur nutrauke, arba duju irangos mase(-) atsijunge. pasiziurek laidus duju irangos.

Autorius:  Saulius [ Bal 14 2008, 14:05 ]
Pranešimo tema: 

Jei anksciau nedege diagnostine lepute, o dabar pradejo degti, tai kazkas ne taip varikliui ir jis persijungia i avarini rezima. Reiketu klaidas nuskaityti.
Gali pradziai pamegint akumuliatoriu atjungti pusvalandziui. Tada kompas susigrazins gamyklinius parametrus. Variklis kuri laika gali blogai veikti, kol ivyks adaptacija prie esamu salygu. Patikrink duju saugiklius. Taip pat jungtis kur tas daviklis jungiasi.

Autorius:  GhostDog [ Bal 14 2008, 14:09 ]
Pranešimo tema: 

Na klaidas diagnostikoj nuresetino, tik sakė paskui išmetė lambdos klaidą, ir tuo pačiu metu užsidegė lempikė, tai gal būt ir aišku.

O dėl dujų, tai laidus kiek prieinu, tai pražiūrėjau visur, rodos sujungta viskas.
O kur tie dujų saugikliai būna? Ar toj pačioj panelėj kažkur?

Autorius:  Kosmoz [ Bal 14 2008, 14:09 ]
Pranešimo tema: 

POWER rašė:
Gal ne i tema, bet.....
dujos II kartos, t.y. paprastos, jokiu emuliatoriu, jokios EKO sistemos.
II kartos dujos, velgi jokiu emuliatoriu, jokios EKO sistemos.


Nu baik meluot. jei antra karta, tai eko sistema yra privaloma, nes EKo sistema ir yra tas pagrindinis skirtumas tarp 1 ir 2 kartu. Turejai susimetes pirmos kartos dujas su varztu ir psio.

Autorius:  POWER [ Bal 14 2008, 15:46 ]
Pranešimo tema: 

taip, tu teisus, I karta. bet tai dar labiau viskas aisku. esant tokiai irangai, kaip rasiau auksciau, ten tas l. zondas ir pan. giliai dpz tai duju irangai. nematau rysio tarp l. zondo ir I kartos duju irangos. ten juk degima ijungi, atsidaro elektromagnet. voztuvas, dujos pradeda eiti iejimo kolektorium in varikli, kibirkstis uzdega duju/oro misini, ir variklis veikia. ir veikia jis tol kol, tu raktelio pagalba neisjungi variklio. juk I kartos irangoje jokiu kompu nera. ten taip paprasta, kaip duju virykle virtuveje. ten gali tu masinos kompa visai isdraskyt, bile kad kibirksti tik i zvakes skeltu, vis tiek vaziuos...

Autorius:  GhostDog [ Bal 14 2008, 18:05 ]
Pranešimo tema: 

ta va, pabandžiau paieškoti - laidų gyva galybė, kelios dėžutės (kompai ar pan), bet nieko panašaus į saugiklius.

Įranga AG, kaip kažkada aiškino meistrai, kažkada buvo II ar net IV kartos dujos, bet kol iki LT atkeliavo, neliko nieko.
Tai va toj raizgalynėj nieko ir neradau.

Gal žinot kas tokią įrangą apsimtų patikrinti?

Autorius:  POWER [ Bal 14 2008, 19:18 ]
Pranešimo tema: 

Pasiduodu....
Skambink Chibrei...:) tik aisku, nemegink telefonu problemos isprest. susitarsi laika, atvaziuosi, gal paziures, jei laiko tures...

Autorius:  gonzikas [ Bal 19 2008, 16:11 ]
Pranešimo tema: 

GhostDog rašė:
ta va, pabandžiau paieškoti - laidų gyva galybė, kelios dėžutės (kompai ar pan), bet nieko panašaus į saugiklius.

Įranga AG, kaip kažkada aiškino meistrai, kažkada buvo II ar net IV kartos dujos, bet kol iki LT atkeliavo, neliko nieko.
Tai va toj raizgalynėj nieko ir neradau.

Gal žinot kas tokią įrangą apsimtų patikrinti?


pasiziurek su testeriu ar ant duju voztuvelio yra kazkokia itampa. greiciausiai tai bejunginedami klaidu skaitymo skaneri nuklibino laida kuris uzmaitina dujas.nezinau nuo kur paimta itampa pas tave, bet pirmiausiai siulyciai pasidairyti del kontaktu kokybes ant akumo klemu. o jei ten viskas tvarkoj tai sek pagal laidus

Autorius:  GhostDog [ Geg 12 2008, 09:39 ]
Pranešimo tema:  Re: dujų perjungiklis/daviklis

tai va, visdėlto dujų saugiklis, tik kad jis užkištas buvo belekur, ne prie dujų įrangos, o kitam variklio gale, jokiose dėžutėse, o ant laido užkabintas, prie laidų kušio pririštas, paslėptas..
Pakeitus stebuklingai ir variklio diagnostinė lemputė (aka lembo zondas) pradėjo nebemirksėt.

Ačiū visiems už pagalbą

Autorius:  cit xsara picassa [ Kov 23 2014, 15:19 ]
Pranešimo tema:  Re: dujų perjungiklis/daviklis

Sveiki man panasios problemos su AG firmos dujomis. Ant bendzino dirba graziausiai, o dujas galiu ijunkti tik kartais nedega jokios lemputes ant jungiklio, o kai uzeina, kad galiu perjunkti ant duju tai dega kuro padalos ir apzcioja raudona lempute kur turetu degti zalia lempute kai persijungia ant duju, laidai viskas tvarkoj pliusas ateina i jungikli. Gal kas galit patarti?

Autorius:  Laisvis [ Kov 25 2014, 11:57 ]
Pranešimo tema:  Re: dujų perjungiklis/daviklis

Galimas daiktas kompiuteris rodo klaidą ir jos neištrynus nepersijungs.

Autorius:  cit xsara picassa [ Kov 25 2014, 12:36 ]
Pranešimo tema:  Re: dujų perjungiklis/daviklis

O jungtukas negali buti kaltas nes matau, kad jungtukad yra buves klijuotas?

Autorius:  Laisvis [ Kov 25 2014, 13:18 ]
Pranešimo tema:  Re: dujų perjungiklis/daviklis

gali

Autorius:  cit xsara picassa [ Kov 25 2014, 13:31 ]
Pranešimo tema:  Re: dujų perjungiklis/daviklis

O gal zinot is kur gauti toki jungikli AG 6 laidai su fiske?

Puslapis 12 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/