WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 19:52

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: dujos ir oro filtras
StandartinėParašytas: Lie 04 2008, 18:00 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
Kaip jau nevienas turbut zinote, vairuoju XM'a 2.0 16V varikliu ir esu isidejes tiesioginio ipurskimo duju iranga OMVL DREAM XXI, deta ADS firmoje. Paskutini pusmeti kazkaip ant duju vis virpejimas buvo, vibracija, ir akseleruojant jausdavosi netolygumas, ir ant laisvu kunu jauciau, ant benzino viskas buvo ok, akseleracija gerai, vibracijos nera. pradejau itarineti auksta itampa, nu bet zvakes keistos 20k km atgal, detos nepigios, triju kontaktu, nudegti neturejo, pramusineti irgi lyg neturetu, tada itarimus meciau ant tu pirstu, ant pacios babynos, bet kaina mane biski atbaide situ daliu, palikau kaip yra, pamaniau geras dujininkas pades, toks kaip chibre, nes maniskiai man ant laisvu daugmaz sureguliavo, darbiniu sukiu neliete, gal nereikia, o gal tingejo. Sanaudos paskutiniu metu paaugusios, sugalvojau dar max greiti isbandyti, anksciau virs 200 eidavo, 210 esu karta mates, dabar 200 kaip ikalta lygiam kelyje, gal priesinis vejas... tuo pat keliu griztant tie patys 200... Nu ir man toptelejo mintis oro filtra paziuret, nu ir ka, atrodo taip kaip po 30k km lietuvoj, tada paskutini kart keiciau, nebebaltas, pilkas visas. Pakeiciau filtra, lygiau, maloniau vaziuot pradejo, kaip benzinu, galvoju placebo efektas, bet sustojus prie sviesoforo apsukas laiko graziai, be vibraciju, akseleracija irgi be vibraciju, max greiti reikes kuria nakti pabandyti tam pat kelyje, sanaudas stebesiu...
Zodziu, as aisku kvailas, kad taip retai filtra keiciu, bet man visviena neaisku, kodel benzinu darbas tolygus buvo o dujomis netolygus su uznestu filtru.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: dujos ir oro filtras
StandartinėParašytas: Lie 04 2008, 22:44 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Spa 09 2007, 08:06
Pranešimai: 356
Miestas: Kaunas
Kosmoz rašė:
...Zodziu, as aisku kvailas, kad taip retai filtra keiciu, bet man visviena neaisku, kodel benzinu darbas tolygus buvo o dujomis netolygus su uznestu filtru.
Anokia chia paslaptis, jog dujos yra jautrios oro filtro pralaidumui, o ypach senesnes kartos(neypurshkimas) - dujom vazhinejant primygtinai rekomenduojama filtra keisti kartu su tepalais(10kKm), o jei visokiais zhvirkeliais vazhineji, tai ir dazhniau.

_________________
C5'02 2.2 HDI exclusive automatas, vis dar ieshkau problemu.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: dujos ir oro filtras
StandartinėParašytas: Lie 04 2008, 23:30 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
oj tos dujos kokios jautrios viskam :) beje pas mane 4tos kartos, siaip zvyrais nesivezinu, bet dulkiu kaune pakankamai :) keisiu filtra kartu su tepalais, kas 15k km.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: dujos ir oro filtras
StandartinėParašytas: Rgs 11 2008, 20:56 
o man labai panasiai, tik kad reiks vargt su itampa... nes oro filtras keistas ir net originaliu. Babina jau klijavau, o siaip itariu tuos pirstus kaip kosmoz sake, nes aplink zvakiu valcavima darosi ruda http://www.globaldenso.com/PLUG/basic_k ... index.html
beje cia buvo vienoj temoj viewtopic.php?f=19&t=11890 kalbama apie zvakes kuriu keramika be bangu ir kad jos vel atsiradineja, pasirodo tikrai - naujuose mersuose tokios ir dedamos :)


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: dujos ir oro filtras
StandartinėParašytas: Rgs 13 2008, 02:23 
Kosmoz rašė:
keisiu filtra kartu su tepalais, kas 15k km.

Hmm, o kodėl kas 15 000 km? Kiba ne kas 10 000 km reikia?
Apskritai, čia jau dėsnis, galiojantis turbūt visoms mašinoms: oro filtras keičiamas kartu su tepalais, ne kažin ką jis ir kainuoja. :roll:


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: dujos ir oro filtras
StandartinėParašytas: Rgs 13 2008, 12:19 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
Zeusai, as kazkodel pasitikiu situ puslapiu. http://lubricantadvisor.valvolineeurope.com/
Mano masina 1997 Xm 2.0 16V. Kaip matai, pataria isvis kas 20k km keisti, as tiek nelauksiu, keiciu kas 15, apytiksliai, nes biski lakstau.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: dujos ir oro filtras
StandartinėParašytas: Rgs 13 2008, 13:14 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
Zeus rašė:
Kosmoz rašė:
keisiu filtra kartu su tepalais, kas 15k km.

Hmm, o kodėl kas 15 000 km? Kiba ne kas 10 000 km reikia?
Apskritai, čia jau dėsnis, galiojantis turbūt visoms mašinoms: oro filtras keičiamas kartu su tepalais, ne kažin ką jis ir kainuoja. :roll:


kad turbut ne visoms masinoms galioja: Xantijai tepalai keiciami kas 15kkm, oro filtras kas 60kkm, tai keisti 4-6 kart dazniau nei reikia - biski pereboras. Realiai tai ir bukle reikia ziuret, pas mane po 15kkm atrode beveik kaip naujas, nekilo ranka keisti.

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: dujos ir oro filtras
StandartinėParašytas: Rgs 13 2008, 13:43 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Kauno sąlygomis, oro filtrą matau reikalą keisti kas ~30-40kkm. Žinant, kuo kvėpuoja Vilnius, gal ten yra prasmės ir jį keisti kas 10kkm? :roll:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: dujos ir oro filtras
StandartinėParašytas: Rgs 14 2008, 13:55 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
per 30k km maniskis filtras buvo baisus o jo pakeitimas dave jauciama rezultata. Dvacatke kainuoja, galima ir kas 15-20 keist.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: dujos ir oro filtras
StandartinėParašytas: Vas 25 2009, 16:18 
Nu vat siaip vakar buvau pas dujininkus del LPG sanaudu... pareguliavo ir paziurejo filtriuka tai nu jo... :taip: tokio dar nebuvau mates nors keiciau pries 20k km ... Bet tai be filtro bandziau ten trauka kai pareguliavo tai nekart sulaukiau sankryzoje pypsinimu nes uzgesdavau,bet ofo filtro idejimas (naujo) kazkaip mano xm`ui nelabai ka ir pakeite... :bum:


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: dujos ir oro filtras
StandartinėParašytas: Vas 25 2009, 19:08 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 04 2007, 12:29
Pranešimai: 61
Miestas: Vln.
koks duju irangos pavadinimas?

_________________
Duju iranga
862042797
Garazo vieta Pakrascio 10.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: dujos ir oro filtras
StandartinėParašytas: Vas 27 2009, 19:47 
chibre rašė:
koks duju irangos pavadinimas?

Kai paziuresiu pranesiu,nes nelabai domejausi... Kai pirkau jau ji buvo ideta tai kazkaip net i galva neatejo pasidometi. :|


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 7 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007