Sioks toks tesinys su tom olandiskom dujom ir variklio trukciojimu.
Neapsikentes to trukciojimo, netgi nusipirkau nauja aukstos itampos riciu bloka virs zvakiu (Valeo 400 lt). Nepadejo
Tada skambtelejau
Laisviui. Isgirdes kelis patarimus, patikrinau duju reduktoriaus sandaruma. Numoviau vakumo slangute nuo reduktoriaus, ja uzkimsau varztu, o ant reduktoriaus uzmoviau kita slangute ir imerkiau i inda su vandeniu. Uzkuriau varikli ir stebejau ar dirbant dujomis neburbuliuoja is reduktoriaus. Deja jokio burbuliavimo nebuvo, kaip ir isvada, kad reduktorius nekiauras.
Bet tada pastebejau kita dalyka. Kad tą numautą vakumo slangutę uzkimsus varztu variklio darbas laisvom apsukom kazkaip pagerejo, pradejo graziau dirbti. As taip iskart i trasa tada. Ir mano nuostabai variklio darbas buvo kuo puikiausias, jokio trukciojimo vazinejejant. Su tokia modifikacija savaitgali buvo suvazineta iki Vilniaus ir atgal ir jokio variklio trukciojimo nepasitaike, kaip kad seniau.
Apsilankius pas
Laisvi ir pratestavus duju iranga buvo aptiktas duju slegio pulsavimas is duju reduktoriaus (buvo pajungtas manometras). Nusprendem, kad reiketu perinkti reduktoriu ir pakeisti membrana.
http://www.setaltas.lt gavau nusipirkti AG SGI reduktoriaus rem. komplekta (60 lt.). Dabar tik belieka perinkti reduktoriu. O kol kas ant tolimu vaziavimu atjungiu as ta vakumo slangute nuo reduktoriaus ir uzkemsu varztu. Tik visgi taip padarius kartais salone pasijaucia duju kvapas stovint pvz ant sankrizu. Tikriausiai visgi is reduktoriaus per atvira vamzdeli yra sioks toks nuotekis duju.