WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Dujų išėmimas
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=19&t=20051
Puslapis 33

Autorius:  xamas [ Gru 03 2009, 11:48 ]
Pranešimo tema:  Re: Dujų išėmimas

s-igi-s rašė:
xamas rašė:
Del voztuvu, dabar "kabina" lasalines, anksciau buva pusle, dabar jau devaisas sumastytas, kapsina spec skyscio i kolektoriu, ale cia tik japaskem, ir tai da nevisiems varikliams. Ir tikrai dujos delto kaltos....

Pritariu, su japoškėm tikrai taip yra. Bet čia labiau diskutuojama apie prancūzus :)

Tam, kuris pasakys bent viena argumentuota kenksminga ("droziantį variklį") duju kaipo kuro poveiki varikliui, ir tas kenksmingumas visiskai nepriklausytu nuo vairuotojo (jo nenusimanymo technikoje, patirties stokos, nemoksiskumo ir pan.) ir taip pat nepriklausytu nuo zmogaus, montavusio ir priziurejusio viena ar kita duju iranga....Tai va, tokiam duodu prikakot savo svariausia XM'a...:);)
Apie citro variklius konkreciai mineta nebuvo, tad kur savynyks? :)

Autorius:  POWER [ Gru 03 2009, 12:10 ]
Pranešimo tema:  Re: Dujų išėmimas

Cia savynyks, cia.....
Na, panasu, kad teks duot prikakot..... :mrgreen: :mrgreen:
Bet pries tai dar noreciau pasitikslint, nes nieko nesupratau...:
Ka ten kabina, kokios pusles, kokios laselines, del voztuvu...kas del voztuvu..?/??kas jiems darosi...??
Neeee, taip nieko nebus, prasom man paaiskinti issamiau...
Ir dar vienas klausimelis..??? Cia i visas japeskes, ar tik i viena, max du tamtikrus modelius..???
Ir as, per is vieno siuliu dujinko per TV girdejau, kad yra keletas auto (dabar nepamenu, viena su labai mazu varikliu..1,3 gal Focusas gal?? gal Fietsa?? gal Mazda..??), i kurias idejus dujas, taip, jos sugadina varikli...ir sugadina bet kuriuo atveju, neziurint kaip tu jas desi..Kodel sudrozia, as dabar neprisimenu...
Na, nereiketu i mano iskelta pavyzdi traukti vienetiniu atveju, kitaip sakant -isimciu.

Autorius:  s-igi-s [ Gru 03 2009, 12:22 ]
Pranešimo tema:  Re: Dujų išėmimas

Bent jau Toyotos VVT-i varikliams dujos be tos lašelinės kenkia, t.y. sėda vožtuvai ir gana greitai. Po kokių 20000 km turbūt jau būtų problemų. Dėl kitų japaškių nežinau.

Autorius:  s-igi-s [ Gru 03 2009, 12:23 ]
Pranešimo tema:  Re: Dujų išėmimas

Ai, prisiminiau, į Subaru irgi deda papildomas tepalines.

Autorius:  proffanas [ Gru 04 2009, 21:43 ]
Pranešimo tema:  Re: Dujų išėmimas

s-igi-s rašė:
Bet čia labiau diskutuojama apie prancūzus :)

Esminio skirtumo nėra; skirtumas tik variklių konstrukcijose. Bet esmė, kad dujos yra "per sausos" benzinui projektuotam varikliui, palyginus su benzinu, niekur nedingsta. Ir pofig, francūzai variklį kūrė, japoškės ar novozelandcai; dujos benzinui skaičiuotam varikliui visvien yra "per sausos". Bezdalų vartojimo pasekmė- viso labo padidėjęs variklio dilimas ir kaitimas. Jei nevengiama pavažinėti ir benzu, tas pernelyg neišlenda (praktiškai visi dujų montuotojai primygtinai rekomenduoja bent dešimtadalį viso atstumo pravažiuoti benzu; tam padeda ir perjungikliai, neleidžiantys įsijungti dujoms neįšilus varikliui), bet tie kurie važinėja vienomis dujomis su pirmos kartos ("varžtuku valdoma") įranga, turi savą statistiką :) . Kaip taisyklė, tokie taupuoliai mašiną ima damušimui, ir tepravažinėja metus- tris.
Nu mes, kaip supratau, šnekam apie normalią daugiametę eksploataciją, o ne apie damušimą. Ir tokiu atveju galioja ką jau susakiau, ir ką rekomenduoja patys dujininkai. Benzynkai dujos yra per sausos.

Autorius:  Kosmoz [ Gru 04 2009, 23:40 ]
Pranešimo tema:  Re: Dujų išėmimas

normaliu tepalu vartojimas neuzkerta kelio tiem per dideliems dilimams?

Autorius:  naudingas [ Gru 22 2009, 23:19 ]
Pranešimo tema:  Re: Dujų išėmimas

dujines autopliuse turi didesne paklausa,ypac krizes akivaizdoj.jau ne viena bizniuka padariau,bent ant Mazdelku" :) pirkau sau ,bet pasiule brangiau

Autorius:  Ed [ Vas 18 2010, 16:42 ]
Pranešimo tema:  Re: Dujų išėmimas

O geras. O kodel nori isismti? Jei tikrai isimsi priglausciau tai kas liko. Na turiu galvoje purkstukus, elektronika ir pan. Baliono kaip ir nelabai reikia. Pas mane tas pats varikliukas, tik iranga 1 kartos. Tai visai ir nesupykciau priglausti uz atitinkama kaina :) . Kur beje pas tave sugrezioti purkstukai? Galeciau visa ta detale paimti, o tu nauja isidetum?! Cia jei is tikro nuspresi issiimti, bet siaip tai kokia prasme tame isemime? Man ir su 1 karta, automatu gerai vaziuoja... Beje kur dejo dujes man tai meistriukas nebrangininkas ir siaip gerai idejo galeciau rekomenduoti, kad isimtu viska normaliai.

Autorius:  RaValdas [ Lie 04 2010, 14:02 ]
Pranešimo tema:  Re: Dujų išėmimas

Sveiki!
Kaip minėjo Kosmoz, dar kartą šį skyrelį „pramankštinsiu“ :)

Vėlgi, nors POWER komentaras („kas norės, tas įsidės be šių komentarų“) yra pakankamai suprantamas, tačiau, norėdamas bent jau prieš save protingu atrodyti ( :wink: ), ryžausi dar kartą pasiklausinėti kitų nuomonės — kodėl neverta dėti dujinės įrangos į RFV (XU10J4R) variklį (Xantia, 2.0i 16V Auto)?

Šiaip, tai noras montuoti dujinę įrangą yra, ir gana didelis. Tačiau jau beveik mėnesį skaitinėju įvairius forumus (ne tik lietuviškus), ir niekaip negaunu nei rimtų argumentų „už“, nei rimtų — „prieš“.

Iš vienos pusės — ekonomija didelė (kuomet A95/SND kainos: 4,20/1,98 Lt/l), iš kitos — galimos (o gal — būtinos :!: :?: ) išlaidos, susijusios su važinėjimu dujinei įrangai nepritaikytu varikliu.

Dėčiau, žinoma, tik tiesioginio įpurškimo įrangą. Tačiau niekaip negaliu apsispręsti, kokio gamintojo ji būtų tinkamiausia mano varikliui? Kaip suprantu, čia turėtų būti kalbama būtent apie dujinės įrangos kompiuterio suderinamumą su konkretaus automobilio įpurškimo valdymo kompiuteriu :|
Vieni man aiškino, kad šiame variklyje visi purkštukai dirba vienu metu, tad sekvencinė įranga netinka. Kiti — kad nėra jokio skirtumo, nes dujinės įrangos kompiuteris turi galimybę parinkti purkštukų darbo režimus, tinkančius būtent konkrečiam varikliui (jeigu jis sugeba pasinaudoti įpurškimo kompiuterio teikiama informacija). Tad, kas konkrečiai tinka?
Girdėjau, dabar jau yra kažkokia lietuviška programinė įranga (kitaip, dujų kompiuteris). Gal kas nors apie tai žinoma: kuo ji kitokia, nei, pvz., lenkiška (itališka, olandiška)?

Temos autorius taip ir neatsakė rimtai, kodėl sumąstė išmontuoti dujinę įrangą. Argumentas „stengiuosi gyventi gerai“ gal ir buvo tinkamas 2009-aisiais, bet dabar — jau nelabai... :? Bent jau ne visiems.

P.S.: jeigu dalis mano klausimo „ne į temą“, sakykit, — iškelsiu į atskirą šaką.
Dėkoju už patarimus ir pamąstymus.

Autorius:  Kosmoz [ Lie 06 2010, 16:06 ]
Pranešimo tema:  Re: Dujų išėmimas

kompas pas 2,0 16v variklį pakankamai įmantrus, bet važiuoja su dujom normaliai. Va jau beveik 90 tūkstančių kilometrų su dujomis, kaip ir viskas ok. Įdėta OMVL Dream XXI įranga, 2007 metais mokėjau 3100 ADS'uose. Šiai dienai 2000-2500 ribose sumontuotų normalią įrangą, su kuria neturėtum bėdų.

Autorius:  RaValdas [ Lie 06 2010, 20:15 ]
Pranešimo tema:  Re: Dujų išėmimas

Kosmoz rašė:
kompas pas 2,0 16v variklį pakankamai įmantrus, bet važiuoja su dujom normaliai...

Ačiū už padrąsinimą, ketvirtadienį važiuosiu pas „dėjikus“ :)
Na, aš apie Tamstos visus nesklandumus su ta OMVL Dream XXI jau esu skaitęs (dabar nepamenu, — čia, ar kitame forume)...:) Suprantu, kad idealaus nebūna nieko, tad čia viskas normalu. Svarbu, veikia be didesnių rūpesčių.

Pasiskaitinėjęs visokius forumus, nutariau: rengiuosi montuoti STAG-300 (ar panašią), — kol kas dar negalutinai nuspręsta, net jau beveik 90%. Imponuoja lengva galimybė prisijungti kompiuterį diagnostikai ir — reikalui esant — paderinimui.

Autorius:  Kosmoz [ Lie 07 2010, 07:48 ]
Pranešimo tema:  Re: Dujų išėmimas

rašiau apie nesklandumus ir čia, ir kitur, ir pagrinde viskas dėl dujininkų, montavusių įrangą, kompetencijos stokos.

Puslapis 33 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/