WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 25 2024, 16:24

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Geg 30 2010, 19:34 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 08 2007, 19:19
Pranešimai: 150
Miestas: Anykščiai
Sveiki kolegos. :labas: Nors šiek tiek panašių temų forume yra norėčiau išskirti savo Xantijos su LPG bėdą.
Taigi variklis dujomis dirba laisva eiga pulsuodamas, kartais ir užgęsta. Dujų įranga IV kartos Tomasseto. Įpurškimo sistema - Magneti Mareli. Jei ilgiau dujomis pavažinėju pradeda pulsuoti ir dirbant benzinu. Laisvos eigos reguliavimo varikliuko atjungimas mažai padeda nes jį atjungus pradeda lėtai šokinėti apsisukimai nuo 1000 iki 1500. Kompiuterio nuresetinimas padeda tik iki pasivažinėjimo dujomis. Po velesnio apsisukimų reguliavimo varikliuko pajungimo variklis visai nebedirba tuščia eiga. Reikia vėl atjungti kompą.
Dabar baisiausia: dujininkas, kuris sumontavo prieš du metus įrangą nesugeba rasti gedimo ir verčia viską ant Citroen markės. Dar pasiūlė žvakes pasikeisti, bet ir tai nepadėjo. Jei per diagnostinį kompą sureguliuoja, kad nebepulsuotų tai CO išauga iki 10 :shock: . Tuo pačiu dirbant benzinu CO būna 0,14. Jei kam buvo iškilusi panaši bėda prašau atsiliepti. Labai nenorėčiau iš savo mažo tolimo kaimo varyti savo auto į didmiestį remontuoti tai meldžiu bent kokio patarimo. :cry:

_________________
Audi A6 Avant 2,5 tdi '99
Audi A3 1.6; LPG '98
BMW 320i '03


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 08 2010, 20:32 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Kov 13 2010, 17:46
Pranešimai: 73
Kaži kaip liambda zondas. Jei jis pūliuoja tai tada ir ECM pūliuos - apsukos šokinės ir CO nepagausi. Pirmoj eilėj patarčiau liambda zondą patikrinti. Pirmiausia pažiūrėk ar laideliai nenutrūkę, ar jungtis neišsinėrusi.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 08 2010, 21:44 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 08 2007, 19:19
Pranešimai: 150
Miestas: Anykščiai
Kažin ar nuo dujų kompo yra atskira jungtis su liambda zondu. Maniau, kad benzino įpurškimo ir dujų įpurškimo kompiuteriai sujungti tik tarpusavyje. Benzinu važiuojant po kompiuterio atjungimo variklis dirba puikiai. Dar pastebėjau, kad Dujų ūkio dujomis variklis dirba šiek tiek geriau nei Lukoilo.

_________________
Audi A6 Avant 2,5 tdi '99
Audi A3 1.6; LPG '98
BMW 320i '03


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 08 2010, 22:06 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 06 2006, 22:28
Pranešimai: 425
Miestas: Kaunas
Duju kompas atskiru laideliu yra jungiamas prie lambda, tad jis tiesiogiai mato ka liambda duoda. Pas mane tokia pati beda buvo (o gal dar yra, nes tik siandien kaz kokie teigiami pokyciai ivyko). Taigi pameginau 2 savaites vazineti tik benzu (pries tai pajungiau koma ir istryniau visas klaidas). Jokiu blogybiu, apsuku sokinejimo ir nestabilumo nepastebejau. Tada pameginau ijungti dujas. Po 2-3 minuciu vaziavimo uzsidege variklio klaidos lempute. Po 2-3 dienu vaziuoti nei dujomis nei benzinu normaliai negalima. Gesta, sokineja apsukos. Pajungiau kompa. Buvo viena klaida (tiksliai jos neaprasysiu bet kaz kas negerai su miinio reguliavimu. Dirbant benzinu liambda dirba normaliai (kiek tai galima matyti is pajungto diagnostinio kompo, nes oscilografo neturiu), perjungiant ant duju laimbda stringa ties 0,8-0,9V. Istryniau klaidas, atjungiau liambda. Ant benzino ir duju variklis dirba normaliai, jokiu nesklandumu. Vel pajungus liambda, problema kartojasi. Sandien buvau pas dujininkus, pasikalbejau ka maciau, ka dariau. Kol kas pabandeme atjungti nuo duju kompo (programiskai) liambda. Siandien pavazinejau, kol kas dirba gerai. Po savaites ar dveju bus galima ziureti ar tas gerumas islieka ar vel pas dujininkus reiks traukti.

Gal kas buvo su panasia situacija susidures? Gal gali pasidalinti problemos sprendimo budais ir patirtimi?

_________________
Volvo XC70 - Mano
Citroen C5 2.0 HDI - Zmonos
Xantia Break 2.0 HDI Exclusive - Parduota :(


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 08 2010, 22:11 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 06 2006, 22:28
Pranešimai: 425
Miestas: Kaunas
Abuolys rašė:
Kažin ar nuo dujų kompo yra atskira jungtis su liambda zondu. Maniau, kad benzino įpurškimo ir dujų įpurškimo kompiuteriai sujungti tik tarpusavyje. Benzinu važiuojant po kompiuterio atjungimo variklis dirba puikiai. Dar pastebėjau, kad Dujų ūkio dujomis variklis dirba šiek tiek geriau nei Lukoilo.


Pamegink atjungti liambda ir nuresetinti kompa. Nepajungdamas liambdos pasivazinek su benzinu ir su dujomis. Paziurek ar yra kokie pokyciai?

Jei nuresetinus kompa ant benzo dirba gerai, manau liambda geras. Nors pasitikrinti reiktu ir tai tikrai nepakenks.

Be to ar is karto idejus dujas tokia beda atsirado?

_________________
Volvo XC70 - Mano
Citroen C5 2.0 HDI - Zmonos
Xantia Break 2.0 HDI Exclusive - Parduota :(


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 09 2010, 22:44 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 08 2007, 19:19
Pranešimai: 150
Miestas: Anykščiai
Bėda atsirado greit po dujų įdėjimo ir pradėjo progresuoti laikui bėgant. Variklis vis blogiau dirba dujomis. Nuvariau pas meistrą, kuris dėjo dujas tai jis nusistebėjo, kodėl įranga prastai sumontuota mat neprisiminė, kad pats ją prieš porą metų dėjo. :lol: Kai pasakiau, kad čia jo darbas tai ir įranga pasidarė gerai sumontuota. Pajungus prie kompiuterio dujininkui nepavyko suderinti laisvų apsukų ir gero CO kiekio kartu. Buvo paliktas geras CO ir nestabilios laisvos apsukos, nes sureguliavus stabilias apsukas CO išauga nuo 6 iki 10.
Tai dabar teks pačiam pasižiūrėti kur tas liambda prijungtas prie dujų kompo ir išbandyti forume pasiūlytus veiksmus. Kaip seksis informuosiu.

_________________
Audi A6 Avant 2,5 tdi '99
Audi A3 1.6; LPG '98
BMW 320i '03


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 10 2010, 00:08 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 06 2006, 22:28
Pranešimai: 425
Miestas: Kaunas
Laukiam naujienu.

_________________
Volvo XC70 - Mano
Citroen C5 2.0 HDI - Zmonos
Xantia Break 2.0 HDI Exclusive - Parduota :(


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 12 2010, 20:48 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 08 2007, 19:19
Pranešimai: 150
Miestas: Anykščiai
Tai va. Palaikiau pusdienį atjungtą ECU, važinėjau visą vakarą benzinu ir vėliau bandžiau išsiaiškinti su liambda zondu. Taigi vaizdelis vėl tas pats. Atjungus liambdą sujungimo vietoje (zondas-dujų kompas-benzino kompas) benzinu dirba gerai, dujomis - variklis vartosi. Įjungus dujas pradėjo dirbti su pertrūkiais po 2-3 sek. Perjungus nuo dujų prie benzino variklis po 2-3 sek. pradeda dirbti normaliai. Kompiuterio lemputė prietaisų skydelyje neužsidega nei prie vieno išvardinto posto. Liambda zondo atjungimas-prijungimas neparodė akivaizdaus skirtumo.Manau čia ne elektronikoj reikia ieškoti bėdos. Reikės dar bandyti atjungti dujų purkštukus kiekvienam cilindrui atskirai. Gali blogai dirbti bent vienas purkštukas tada šis bandymas turėtų padėti.

_________________
Audi A6 Avant 2,5 tdi '99
Audi A3 1.6; LPG '98
BMW 320i '03


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 13 2010, 20:08 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 08 2007, 19:19
Pranešimai: 150
Miestas: Anykščiai
Bandymas atjungti purkštukus nepavyko. Vos atjungus bent kurį purkštuką įsijungia benzinas ir dujų jungiklis salone pradeda garsiai pypsėti ir mirksėti. :shock:

_________________
Audi A6 Avant 2,5 tdi '99
Audi A3 1.6; LPG '98
BMW 320i '03


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 13 2010, 21:33 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 06 2006, 22:28
Pranešimai: 425
Miestas: Kaunas
O kaip duju kompas mato liambda zonda? Ar kreive grazi?

_________________
Volvo XC70 - Mano
Citroen C5 2.0 HDI - Zmonos
Xantia Break 2.0 HDI Exclusive - Parduota :(


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 14 2010, 18:34 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 08 2007, 19:19
Pranešimai: 150
Miestas: Anykščiai
Nežinau ar ji gražiai atrodo, bet dujininko kompe atrodė panaši į aritmetinę progresiją. Staigiai spaudžiant akseleratorių taškai nueidavo viena kreivės puse ir grįždavo, atleidus pedalą, kita kreivės puse nedaug nutoldami nuo linijos. A ką ten turi kitaip rodyti aš nelabai supratau, kadangi pats neturiu tam reikalui skirtų kompų, adapterių ir programų. :(

_________________
Audi A6 Avant 2,5 tdi '99
Audi A3 1.6; LPG '98
BMW 320i '03


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 15 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007