WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Lap 15 2019, 02:07

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 36 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Sau 25 2014, 23:48 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10391
Miestas: Kaunas
Gal babina perkaista? Variklis 81 ar 74kw?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 26 2014, 08:09 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 30 2012, 20:45
Pranešimai: 629
Miestas: Raseiniai
81kW pas mane.

_________________
C5 2005 1.6 HDI
Raseiniai


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 27 2014, 10:39 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 30 2012, 20:45
Pranešimai: 629
Miestas: Raseiniai
Vis dar reikalinga kokia nors info nuo ko pradet tikrint ir ka tikrint...
Siandien PEUpeu ko tais visai uzsispyre ir nenori kurtis. Diagnostikos nera galimybes pasijungti, nes eiles savaitei i prieki, o vaziouti norisi...

_________________
C5 2005 1.6 HDI
Raseiniai


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 28 2014, 20:08 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 19 2008, 17:28
Pranešimai: 453
EDZWUX rašė:
didino jie kieki :)

gal netycia problema issprendei?sena zinute bet gal ....

_________________
citroen xsara 1.8 16v 81kw 1998
citroen c5 01 break 2.2 hdi


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 28 2014, 21:17 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 30 2012, 20:45
Pranešimai: 629
Miestas: Raseiniai
deja, kadangi darbas mano nesusijes su automobiliais ir darbo metu prie ju prieiti praktiskai neimanoma, tai prie auto tenka prisiliesti tik laisvu nuo visko metu...
Pradziai bandysim nuskaityti klaidas (kiek teko girdeti siam modeliui tai daroma "lemputes" pagalba..
Jei problemos nerasiu, tai is esmes turiu keleta variantu, tad jei kas galesite atmesti bent viena rasykite, nes bandymo budu ieskot problemos sprendimo brangiai kainuoja...
taigi:
1. paziureti laisvos eigos davikli (tik kazkaip abejoju ar jis gali itakoti gesima vaziuojant arba visika neuzsikurima - net negriebiant)
2. babinai atejo paskutinioji (bet vel kazkaip nesinori tiketi kad del sios priezasties gali auto neuzsikurti, o jei uzsikuria tai dirba visi cilindrai, o babinai budingiau kurio nors cilindro atsakymas)
3. keisti ECU (si, kaip galima problemos sprendima, radau cia: http://www.ecutesting.com/peugeot_206__ ... e_ecu.html)
Simptomai kaip ir atitiktu isvardintus, pazymima kad tai silpnoji grandis ir mano turimam auto, bet visiskai neturiu patiries su ECU keitimu - kokie sunkumai galimi keiciant ECU, i ka reikia atkreipti demesi ji keiciant (gal kokie kodai turi atitikti ir t.t.) nezinau, tad jei kas gali patarti buciau dekingas...

_________________
C5 2005 1.6 HDI
Raseiniai


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 29 2014, 08:54 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 30 2012, 20:45
Pranešimai: 629
Miestas: Raseiniai
tema vis dar aktuali ir bet kokia jusu informacine pagalba padetu.

_________________
C5 2005 1.6 HDI
Raseiniai


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 30 2014, 08:38 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 30 2012, 20:45
Pranešimai: 629
Miestas: Raseiniai
na nejaugi niekam nieko panasaus nera nutike ir niekas negali patarti nuo ko pradeti ieskoti "slieku", ar bent jau paneigti/patvirtinti mano parasytus galimus problemos sprendimus?

_________________
C5 2005 1.6 HDI
Raseiniai


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 30 2014, 10:00 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10391
Miestas: Kaunas
Odeckinas rašė:
2. babinai atejo paskutinioji (bet vel kazkaip nesinori tiketi kad del sios priezasties gali auto neuzsikurti, o jei uzsikuria tai dirba visi cilindrai, o babinai budingiau kurio nors cilindro atsakymas)

Babinai būdingi įvairūs gedimai, o ne vieno cilindro atsisakymas.
Priklauso, kokia pati babina. Įsivaizduok, kad nukepa babina senos trampliorinės sistemos, kuri babina yra viena, o joj irgi tik vienas transformatorius. Tai kaip gali atsisakyt vienas cilindras?
Čia kitaip, nes arba muša iškart po du, arba išvis atskirai kiekvienam po ritę. Bet esmės tai nesudaro.
Pameta tokia babina bendrą visų pirminių apvijų masę kažkur ir turim taip, kaip yra.
Kibirkštį pirma žiūrėk, o ne diagnostiką daryk. Suprantu, kad sunku su tokiu gargaru ant variklio pasidėjus visom žvakėm masę padaryt, bet kažką sugalvok reiks. Starterį sukti galima prisijungus prie jo relės-pritraukėjo mažojo kontakto laiduką, kurį junginėsi į akumo pliusą. Tamsoje turi matytis kibirkštis, bet ne kokie balzgani vos matomi žiburėliai, o normalus rimtas žaibas :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 30 2014, 12:04 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8848
Miestas: UKMERGE 867082552
Odeckinas rašė:
Sveiki citrinieciai,
Turiu problema su 1996 gimimo peugeot 406 1.8 benzas/dujos. Esme tame, kad visiskai nepriklausomai nuo to ar silta ar salta auto, benzinu ar dujomis kurenama buna, bet ima ir kada uzsimano uzgesta variklis. Pabuna keleta min. Ir vel viskas gerai. Tai gali kartotis ir kas 10 min. Ir karta per savaite. Gal patarsit kur slieku ieskot, o tai nuo tokiu fokusu net vaziuot su ja nesinori...?

Buvo panašaus ,mano atveju buvo kalta relė kuri jungia dujas -benzą ,jei ketvirta įranga tai gal atkrenta tada šitas variantas ,dar buvo panašiai kai katalizas buvo pirmas gabalas dulkėm paėjęs -užsikišdavo -užgesdavo bet šiuo atveju būdavo šaudymų ,dar galimas kažkur nekontaktas ar palūžęs laidas ,babina čia tikrai negesina :wink:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 30 2014, 12:36 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 30 2012, 20:45
Pranešimai: 629
Miestas: Raseiniai
na siandien (laisva minute turejau) nulekiau pabandyti kaip kas... Masina uzsikure, tik vos uzkurus uzgeso (taip 2 kartus), tai reikejo truputi akseleratoriu palaikyti ir palengva ji atleisti (visas procesas +- 5 sekundes) tada variklis dirbo ant laisvu lygiai graziai.
truputi pasilus varikliui perjungiau i dujas (tiesa - dujos pas mane paprastos kaip 2 kapeikos - reduktorius su slange i kolektoriu :), jungiklis - dujos/neutrali/benzinas) ir palikau ant laisvu dirbti. Koki 20 minuciu variklis graziai dirbo, tada pradejo kristi po truputi apsukos iki vos neuzgesimo ribos, pergazavus ir vel viskas issitaise ir dirbo graziai. Jokio pulsavimo, drebejimo ir panasiu dalyku nebuvo...
Na blogiausiu atveju savaitgali bandysiu ieskot problemos, bet kaip ten bebutu iki to laiko kuo daugiau info turesiu tuo bus lengviau, taigi, mielieji kolegos, jei dar kas kokiu minciu turite rasykite, nesidrovekite :D ir aciu jau parasiusiems.

_________________
C5 2005 1.6 HDI
Raseiniai


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 30 2014, 13:13 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3154
Miestas: Kaunas
O tai negi nėra tinkamų meistrų pas Tave ten Raseiniuose?

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 31 2014, 08:50 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 30 2012, 20:45
Pranešimai: 629
Miestas: Raseiniai
is kur ten tokiam uzkampyje geri meistrai? Jei butu galima viska atlikti vienoje vietoje, tai butu gerai, o dabar vienoj vietoj padaro diagnostika, kitoj varikli patikrina (variklio darba) trecioj gali elektros problemas tvarkyti ir jei dar niekas nieko neranda tai tusciai ir varineji ta masina po ivairius gaaziukus, o ju Raseiniuose irgi ne vienetai. Jei varyti i ale serviza, tai isvis ten issidirbineja. Kiek teko varyt tiek daugiau nenoriu...
Vienam keite radiatoriu ir antifriza - pakeite, bet vienas darbuotojas (is tu kur prie kasos stovi) sako kad kainuos tiek, kitas praso daugiau, o kai abu vietoj pasigauni, tai vel kitaip kalba. tepalus keite, tai tepalu filtra tik is trecio karto uzdejo kad nelasetu, suvedima padaro is antro karto na ir panasus reikalai...
O be to visur tektu laukt ewilej bent pora savaiciu, tai viska ka imanoma pasidaryti darau pats su draugu pagalba, o neaiskiu dalyku ir pas jus forumiecius pasiklausineju.

_________________
C5 2005 1.6 HDI
Raseiniai


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 18 2014, 11:40 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 30 2012, 20:45
Pranešimai: 629
Miestas: Raseiniai
Sveiki,

Atgaivinam truputi tema...
Kuriam laikui PEUPEU buvo nustumpta i sona, nes Uosviene savo auto supyle, tai teko uzsiimti jos remontu (ne uosvienes, o masinos :) )
Taigi situacija tokia: Pezo jau kaip ir vaziuoja, tik liko vienas neissprestas reikalas - nerodo greicio. Priezastis taip pat aiski - sutrukes "dantratis" kuris suka greicio davikli. Na tas dantratis kuris yra pavaru dezeje ir i kuri isistato tas greicio daviklis, tai klausimas butu ar imanoma tokia detale nusipirkti ir kitas klausimas kaip tiksliai ji vadinasi ar koks sios detales prekes kodas?
Dekoju uz atsakymus...

_________________
C5 2005 1.6 HDI
Raseiniai


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 18 2014, 15:52 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10391
Miestas: Kaunas
Jei būtent tas didysis dėžėje, tai jį pakeisti yra truputį darbo. Teks atsijungti dešinės pusės šarnyrą, pusašį iš guolio išsitraukt, išsileist dėžės tepalą, išsimušt pakabinamą guolį ir ištraukt pusašį. Tuomet trys varžteliai nuimt tokiam dangteliui ir ten viduj jau rasi tą dantratį, kurį pakeist lengva, tik rekomenduojama tą dangtelį paskui atgal statyt ant naujos gumytės arba bent aptepliot viską geru hermetiku. Surinkimas atgaline tvarka.
Detalės kodas tokiam kaip tavo pežui 264302 - jei dėžė BE3 (22 dantys)
264309 - jei dėžė ML5 (25 dantys)

Atskirt galima pagal daug požymių, bet tikriausiai nežinosi, tai bent jau katalogas rodo BE3 su elektroniniu davikliu be troso, o ML5 su trosiniu perdavimu.
Toliau, jei reikalingas mažasis dantratukas tai BE3 dėžei eina 264920 - 18dantų
O ML5 dėžei 264921 - 20dantų.

Beje, elektroninis daviklis būna kelių tipų - arba visai elektroninis tik su fiške, arba elektroninis ir su vieta trosui, bet užkimštas kamštuku. Nors esu matęs, kad pajungtas ir trosas, i fiškė, bet tai buvo lyg ir ZX mašina ar pan. o ne 406.
Jei dantratukas mažasis, tai keitimas labai lengvas - išsitraukia atjungus fiškę ir atsukus vieną berods 11mm varžtelį - paklibinus tą daviklį (nelaužti su jokiais įrankiais, tik su ranka klibinant išsitrauks). Jei yra dar trosas, tai jam atjungti reikia ištraukti tokį guminį fiksatorių.

Sėkmės dirbant.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 19 2014, 08:50 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 30 2012, 20:45
Pranešimai: 629
Miestas: Raseiniai
Aciu uz labai issamu atsakyma. Nors klausiau tik prekes kodo, bet ir visas eigos aprasymas praverte kaip pasitikslinimui ar viska gerai supratau kaip ka daryti...
Na deze pas mane BE3, nes daviklis elektroninis.
Reikia to didziojo dantracio kur pacioj pavaru dezej stovi.
Pagal prekes koda tik uzsienio kataloguose rodo toki. LT neradau su tokiu kodu, bet is esmes tai butu sioje nuorodoje paveikslelyje 3 numeriu pazymetas tas ko reikia (na prekes kodas kitoks, bet is principo ko reikia suprasti eina)
http://manodalys.lt/product.php?id_product=1531850045

_________________
C5 2005 1.6 HDI
Raseiniai


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 36 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007