WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Del duju i citroen c5 2001m V6 3,0
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=19&t=28695
Puslapis 57

Autorius:  Bazukaz2 [ Geg 22 2017, 13:00 ]
Pranešimo tema:  Re: Del duju i citroen c5 2001m V6 3,0

Sveiki,

Montuojuosi dujas į C5 V6. Kol kas nesugebu rasti degimo laido (+12v kai raktas pasuktas) prie ECU variklio skyriuj. Googlėj rasti diagramų irgi nepavyko :(. Gal kam teko susidurti ?

Autorius:  pofke [ Geg 22 2017, 14:00 ]
Pranešimo tema:  Re: Del duju i citroen c5 2001m V6 3,0

Mėlyną laidą saugiklinėj pažiūrėk. Pas mane kitas modelis, bet nemanau kad daug skirtumų gali būt.

Autorius:  ukw [ Geg 22 2017, 14:01 ]
Pranešimo tema:  Re: Del duju i citroen c5 2001m V6 3,0

B jungtyje, B4 koja yra degimas. Jis turi dingt, jei ištrauki F4 saugiklį

Autorius:  Bazukaz2 [ Geg 22 2017, 16:07 ]
Pranešimo tema:  Re: Del duju i citroen c5 2001m V6 3,0

ukw rašė:
B jungtyje, B4 koja yra degimas. Jis turi dingt, jei ištrauki F4 saugiklį


Sveikas,

Ačiū :bokalas: . Pasitikrinau su testeriu - kaip suprantu B4 yra šitas. Teisingai?

Lukas.

Prikabinti failai:
20170522_165235.jpg
20170522_165235.jpg [ 31.19 KiB | Peržiūrėta 2376 kartus(ų) ]

Autorius:  ukw [ Geg 22 2017, 18:09 ]
Pranešimo tema:  Re: Del duju i citroen c5 2001m V6 3,0

Ecu - tai yra motoro kompas.

Autorius:  kobis [ Geg 22 2017, 18:30 ]
Pranešimo tema:  Re: Del duju i citroen c5 2001m V6 3,0

as ir montuosiu i sita motora dujas. as tai imu + ijungimo nuo spyneles.

dar tau krys kuro bako rodykle kai vaziuosi dujomis. Turesi deti relyte prie bako , kuri nutrauks grandine .

Autorius:  Bazukaz2 [ Geg 22 2017, 20:02 ]
Pranešimo tema:  Re: Del duju i citroen c5 2001m V6 3,0

Ačiū, pasijungiau, viskas veikia :). Prieš tau buvau paėmęs nuo akūmo, tai jau spėjau pastebėti nesąmoningus benzo mažėjimo ypatumus. Beje, gal verta dėt dvigubą relę - tuo pačiu atjungiant ir kuro siurblį ? Tiesą pasakius, man kol kas dujų statymas šioj mašinoj einas sunkiai. Šiuo metu strigau pravedinėdamas laidą nuo dujų kompo į saloną. Turbūt reikia nuiminėti plastmasę, kuri po valytuvais apačioj stiklo ...?

Autorius:  Vycius [ Geg 22 2017, 20:25 ]
Pranešimo tema:  Re: Del duju i citroen c5 2001m V6 3,0

vaziuojant dujom kuro siurblys turi dirbt pastoviai, kitu atveju persijungus i benza mazu maziausiai uzgesi arba stipriai susipurtysi...

Autorius:  tadas1991 [ Geg 23 2017, 02:04 ]
Pranešimo tema:  Re: Del duju i citroen c5 2001m V6 3,0

Ir dar kompe bus klaida "Fuel pump control"

Autorius:  Bazukaz2 [ Geg 23 2017, 15:54 ]
Pranešimo tema:  Re: Del duju i citroen c5 2001m V6 3,0

tadas1991 rašė:
Ir dar kompe bus klaida "Fuel pump control"


Supratau - geriau nelįsti :) O dėl benzo lygio daviklio reiktų pamąstyti. Turbūt logiškiausia būtų statyti relę šalia kompo, bet vėl - kaip rasti, kurie laidai ?

Autorius:  ukw [ Geg 23 2017, 16:20 ]
Pranešimo tema:  Re: Del duju i citroen c5 2001m V6 3,0

Informacijos pilnas internetas. Įlindai - tai ir spręsk dilemas.

Autorius:  kobis [ Geg 24 2017, 05:55 ]
Pranešimo tema:  Re: Del duju i citroen c5 2001m V6 3,0

paskambink man paaiskinsiu. Keliais sakiniais:

kelevio puseje po galinemis sedynemis nusiimi juoda dangti. Ten yra bako kuro siurblys.

Ateina 4 laidai: 2 stori + ir -

Kiti ploni signalas i BSI nuo bako parodymo ir -.

toje vietoje kerpi signalini laida ir jungi i rele.

relei + ir - pasiimi vietoje nuo siurbio.


Paskui reiks dar jungti varzele ir zaisti siek tiek kad apgautum BSI. :lol: Lyg 300 omu ar kazkas panasiai.

Autorius:  Bazukaz2 [ Geg 24 2017, 12:31 ]
Pranešimo tema:  Re: Del duju i citroen c5 2001m V6 3,0

Sveikas,

Viską supratau - skamba gan paprastai :). Kuro siurblį šioj mašinoj esu keitęs tad daug maž įsivaizduoju kas ir kaip.
Pasimatavau originalaus reostato varžą :

Plūdė maks. žemyn - 350 Omų
aukštyn - 50 Omų.

Reiškia rezistorius turi būti šiose ribose.

Autorius:  Laimonas [ Geg 24 2017, 13:59 ]
Pranešimo tema:  Re: Del duju i citroen c5 2001m V6 3,0

Bazukaz2 rašė:
Sveikas,

Viską supratau - skamba gan paprastai :). Kuro siurblį šioj mašinoj esu keitęs tad daug maž įsivaizduoju kas ir kaip.
Pasimatavau originalaus reostato varžą :

Plūdė maks. žemyn - 350 Omų
aukštyn - 50 Omų.

Reiškia rezistorius turi būti šiose ribose.


O kam išradinėti dviratį kai yra emuliatoriai? :)

Autorius:  Elviukai123 [ Geg 24 2017, 14:12 ]
Pranešimo tema:  Re: Del duju i citroen c5 2001m V6 3,0

Tam kad originalus brc emuliatorius atwinaujindavo kaip jam uzplaukdavo o kartais isvis rodydavo tuscia baka, pirma karta galvojau kad kas kura isleido kol begiojau :D buvo puse bako ir total empty. Kobio variantas geresnis. Dar yra diagboxe 14 taisykliu nuo kurios skaiciuoja bet nei veina neveike..

Puslapis 57 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/