WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Del duju i citroen c5 2001m V6 3,0
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=19&t=28695
Puslapis 77

Autorius:  tadas1991 [ Bir 17 2017, 21:24 ]
Pranešimo tema:  Re: Del duju i citroen c5 2001m V6 3,0

Tai va. O manęs vienas pilietis iš forumo prašė, kad jam pagal kažkokią rusų instrukciją ten tų varželių ir relyčių pridėčiau ir prilituočiau. Tai kaip paskui atsakyt už kokybę, kai kartais veikia, kartais neveikia, o gal ir visai ne...

Autorius:  kobis [ Bir 23 2017, 05:53 ]
Pranešimo tema:  Re: Del duju i citroen c5 2001m V6 3,0

https://www.drive2.ru/l/288230376152891702/

sakyciau veikia pusetinai. Man to benzino i menesi reikia 2L tai nelabai aktualu. :appl:

Vienu zodziu tuscias bakas 70 omu o pilnas 330 omu lyg pas mane. Tarkim esant 20 L benzino varza apie 250 omu tai jungi didesne varza per rele kad BSI pamatytu skirtuma.

Kam reiktu konsultaciju del duju montavimo i si varikli galite klausti.

Autorius:  dz [ Bir 24 2017, 14:51 ]
Pranešimo tema:  Re: Del duju i citroen c5 2001m V6 3,0

O man tą rėlę įdėjo, betvisai neatsinaujina, atsinaujina tik kai benzino įsipili arba pravažiavus apie 350 km ir tai su sąlygą, kad bake būtų apie 12-15 ltr. benzino, priešingu atveju rodyklė lieka visiškai kairėje :D Sumokėjau 15 eurų, tačiau negaliu pykti nes ir neprižadėjo, kad tikrai veiks. Mačiau LpgTech yra pagaminęs emuliatorių, gal sakau bus labiau vykęs nei itališkas?

kobis rašė:
https://www.drive2.ru/l/288230376152891702/
sakyciau veikia pusetinai. Man to benzino i menesi reikia 2L tai nelabai aktualu. :appl:


Hmm, o kaip tu nustatai, kad 2ltr užtenka? Anksčiau mačiau tave sakant, kad 3 ltr. Jeigu, kasdien važinėji ryte ir vakare ir nelauki vietoje kol variklis sušils neįmanoma su tiek išsiversti, nes iki 36 laipsnių variklis sušyla pravažiavus beveik kilometrą. 30.4 dienos x 2km = 60.8 km/mėn. Kaip nuvažiuoti 61 km su mašina deginančia virš 10 ltr. kuro 100-ui km su 2 ltr. ? Nebent važinėji ne kiekivieną dieną arba šildai variklį vietoje ir tik po to važiuoji persijungus į dujas. Aš net abejoju, ar ir visuomet vietoje šildant variklį galima su tiek išsiversti.

Autorius:  kobis [ Bir 24 2017, 15:23 ]
Pranešimo tema:  Re: Del duju i citroen c5 2001m V6 3,0

na as pasidares kad dujos persijungtu prie 30 laipsniu tai nzn gal 1 minute reikia palaukti saltam kol persijungia i dujas o siltam iskart uzvedus.

Autorius:  Cv6 [ Rgp 20 2017, 20:05 ]
Pranešimo tema:  Re: Del duju i citroen c5 2001m V6 3,0

Laba. Pasidalinsiu savo patirtim. Mano citroenui c5 v6 persijungdavo dujos tik kai pilnai ikaisdavo variklis, kartais visai neisijungdavo. Vietiniai dujininkai nepagelbejo nes brc detos italijoj ir jie neturejo jungties. Brc atstovybe Marijampoleje nerado nei duju reduktoriaus nei fiskes pasijungt.
Google padejo. Pasukau ir iskart prieme xxxxxxxt Palikau parai. Pakeite reduktoriu (atseit senas ir gali pradet leisti ausinima) i naudota brc, bet atnaujinta. Sukalibravo purkstukus. Duju kompa isvale buvo nesvarus. 100 euru kainavo. Dabar persijungia ant 30 laipsniu mygom. Problema buvo duju reduktoriuje esantis temperaturos daviklis.

Autorius:  nerimka [ Rgp 20 2017, 23:18 ]
Pranešimo tema:  Re: Del duju i citroen c5 2001m V6 3,0

nu ir kam cia ta reklama imetei. trinkit moderatoriai

Puslapis 77 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/