WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Lap 21 2019, 20:41

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lap 24 2014, 17:05 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Prieš kurį laiką pastebėjau kad užgesinus dujomis, sunkiai užsikuria variklis. Pradėjo trukčiot laisvom apsukom, kol gerai neįšilęs. Galu gale pradėjo smirdėti dujomis iš duslituvo laisvmis apsukomis dirbant.
Kadangi jau ankščiau esu keitęs reduktorių, tai simptmus atpažint buvo nesunku. Nuėmiau vakuumo šlangutę, pažiūrėjau, kad per ją dujos eina. Diagnozė - plyšusi membrana, arba sugedęs apsauginis vožtuvas. Kadangi atliekamų 450 Lt prašomų vilniaus BRC duju už naują reduktorių neturiu, nusprendžiau surizikuot ir po intensyvios informajos paieškos, užsisakiau remonto komplektą. Kiek palaukus kurjeris pristatė Paveikslėlis
Maloniai nustebino BRC dėžutė. neva tai (o gal ir tikrai) originalas.
Viduje standartinis komplektas ir instrukcija.Paveikslėlis

Isejau kieman, nusėmiau reduktorių. parsinešiau namo.
Tos pusės kur patenka skystos fazės dujos, net nejudinau, nes neturėjau laiko, ir padarysiu tai atšilus orams pavasarį. iškart ėmiausi tos pusės, kur membrana stovi.
Atsukau varžtusPaveikslėlis
Nuėmiau dangtelį
Paveikslėlis
Kas kaltas manau aišku :)
Paveikslėlis
Antra pusė po membrana
Paveikslėlis
Dujinės fazės kamera
Paveikslėlis
Teko viską išvalyti, pakeisti gumines dalis naujomis ir surinki iš naujo. Tiesa vidinis strypelis atliekantis ir apsauginio vožtuvo funkciją buvo iš vieno šono jau apsinešiojęs. Tik šiek tiek apšlifavau.Paveikslėlis
Viska susukau, neturėjau dinamometrinio rakto. Todėl suveržiau viską iš akies. Su šiais reduktoriais reikia labai švelniai, visi užsukimo momentai daugiausia iki 2,5 Nm. Dangtelių varžtai prisisuka rekordiniais 9,5 Nm taip kad reikia nepersistengt nes kaip prieš keletą metų man buvo, greičiausiai pertempiau ir įtrūkus korpusuj, skysta dujine fazė pasipylė į aušinimo sistemą...
Sudėjau surinktą reduktorių atgal į mašiną, užvedžiau, ir vsikas veikia. Beliko susireguliuoti vadinamą slėgio Delta P iki 1500 Mbar. Kad kuro mišinys normalus būtų.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 24 2014, 18:27 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8855
Miestas: UKMERGE 867082552
Kiek atidavei už rem komplektą ir kur užsisakei ?

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 24 2014, 19:05 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Užsisakiau pas alytiškius UAB Alreginta. Kaina 45 Litai + Siuntimas. Bet gal netyčia didmeninę kainą gavau, nes nurodžiau PVM kodą registruodamasis. Kitur kiek žiūrėjau, po 70-80 litų.
Reikėjo pasikeist ir tą viduryje esantį vožtuvą, bet nemačiau kad kas lietuvoj jais prekiautu.

Beje, gal kas vilniuje turite pasižaidimui įsigiję BRC sequent sistemai tinkantį diagnostikos adapterį?
Noretusi susireguliuot Liambda P. Aišku galima tai padaryt ir su manometrais, bet kam tas vargas.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 26 2014, 19:35 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Na va, susilkompektavau laiduka diagnostikai, pasirodo žemokas slėgis buvo. Pakėliau šiek tiek, dabar intensyviai studijuoju, reguliavimo subtilybes, bet esmė ta kad reduktorius reikiamą slėgį sukelia.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 30 2014, 10:21 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 21 2014, 16:21
Pranešimai: 786
Miestas: Lithuania
Slegi sureguliuoji su manometru atjungias vakuma 1.5 bar keli slegi sukdamas pries laikrodzio rodykle.
40 lt remotinis komplektas Propane .Naujas reduktorius Kaune 250 lt. 4 metus pravariau su P&D per visa laika tik reduktoriaus membranos keitimas. Visa kita dirba 100%. Na ir aisku dujines fazes filtro keitimas kas 10 000km naujo kaina 50 lt. O jei uzkisi su vait spiritu isplauni ir varai toliau.

_________________
*https://www.drive2.ru/r/citroen/461418027129269935/
*https://www.drive2.ru/r/audi/a2/523423336110227509/


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 30 2014, 18:52 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Na kad taip imt ir nustatyt 1500 mbar nezinant tiksliai, kiek buvo nustatyta meistrų kalibruojant, nėra pats geriausias pasiūlymas. Atsukau, diagnostine įrangą pasijungęs, tai duju purkštukai pradėjo dirbti trumpiau, nei benzino, kas nėra gerai. Reikia papildomas korekcijas įvedinėti. Palikau dabar apie 1200 vietoje 1500. Važiuoja pusėtinai tik dūmas trštokas iš duslintuvo eina. Kol lauke šalta studijuoju manualus irangos nustatymų. Komplektuojuosi ilgesni diagnostikos laidą, nes dabartinį bijodamas nestabilaus veikimo trumpoką susilitavau. Taip pat laidą MAP sensoriui prie dujų kompo prijungti. Susikomplektuosiu, pasistudijuosiu susiderinsiu viska, mašinai važinėjant.

Dujinės fazės filtrą keičiu kas 30 000 - 40 000 km. Man taip BRC rekomendavo.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 30 2014, 20:49 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 21 2014, 16:21
Pranešimai: 786
Miestas: Lithuania
Purkstukai netinkami parinkti, todel laikas skirias, per galingi. Turi but duju laikas didesnis negu benzino 2-3ms. Bet tai nebeda, ivedi skirtuma Delay Gas Inj ir viskas. Cia turiu galvoje P@D ir sequent 24MY 10-11. Jei senesne Sequent 24MY07 tai ne ka ten ir pribursi nustatymu kaip ir nera primytivu. Su manometru tiksliai nustatai ir labai lengvai ,kaip minejau. Man atrodo kad yranga pagal kw neteisingai parinkta. Todel mazinant slegi ilgeja duju purkstuku laikas ms. Jei kas tiek km keisciau filtra jau buciau purkstukus visus 150lt uz vnt. pasikeites.

_________________
*https://www.drive2.ru/r/citroen/461418027129269935/
*https://www.drive2.ru/r/audi/a2/523423336110227509/


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 30 2014, 22:34 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Nezinau, Del parinkimo nikad nesidomjau iki siol.
Sita iranga deta man 2005 metais i Xsantija 1,6 varikli, prieš porą metų perkelta i Xsara Picasso 1,8 16V
Kodel butnt tokia įranga ir koks butent variantas čia. Dabar npamenu, bet greiciausiai bus dar net ne My07 o senas geras Sequent 24 :)
Pasijungia tik su SEQUENT programa. Su P&D programa mato tik kompiuterio versija daugiau niko daryt neledzia.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 07 2015, 10:45 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1394
Miestas: Kaunas
sveiki. Norejau pasiteirauti kaip sureguliuoti slegi reduktoriuje MB1200.
Diagnostikos laida turiu.

_________________
C5 II 2L Petrol/LPG STAG 10L LPG 100KM Su hidraulika.
C5 III 2L Petrol. Be hidraulikos ;)
ew10a no Power :(


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 07 2015, 16:58 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Užkuri mašina, persijungi į dujas, pašildai iki darbinės temperatūros. Pasijungi diagnostikos kabelį ir žiūri parametrą Delta P.
Reguliuoji reduktoriaus centre esančiu varžteliu sukant į vieną pusę slėgis didėja, o į kitą - mažėja. bet per daug neišsuk, nes sregį gali pamest.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 08 2015, 20:35 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1394
Miestas: Kaunas
mano reduktoriu mb1200 . ryt prisijungsiu laida ir pasiziuresiu koks tas delta P ten padarytas.
tai slegis 1,2 bar ?

_________________
C5 II 2L Petrol/LPG STAG 10L LPG 100KM Su hidraulika.
C5 III 2L Petrol. Be hidraulikos ;)
ew10a no Power :(


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 09 2015, 11:13 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Ten nebus kažkoks konkretus slėgis padarytas. Iš esmės slėgis nureguliuojamas toks kad ji reduktorius galėtų išlaikyt prie įvairių apsukų. O dujų kompas imdamas Delta P. duomenis atitinkamai koreguoja purkštukų atidarymo laiką, kad būtų utikrintas reikiam dujų kiekio padavimas. Jei Delta P didesnis, tai purkštukai veikia trumpiau, jei mažesnis - ilgiau.

Nustatyk slėgį 1200 Mbar ir viskas. Aišku, idealiu atveju reikėtu po reduktoriaus keitimo iš naujo paleisti Autoadaptacijos procesą, bet tam reikia MAP daviklio prijungto prie dujų kompo ir po to atitinkamai sužiūrėt ir įvest korekcijas jei reikia prie apkrovimų ir t.t. Bet kai t nesi daręs, tai arba ilgai studijuoji, kaip tai daryt ir darai bandymų ir klaidų metodu, arba išvis palieki viską kaip buvo.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 09 2015, 18:37 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1394
Miestas: Kaunas
prisijungiau siandien kompo laida . va ka rodo kai esu issijungtos dujos ir variklis laisva eiga veikia;

Paveikslėlis

_________________
C5 II 2L Petrol/LPG STAG 10L LPG 100KM Su hidraulika.
C5 III 2L Petrol. Be hidraulikos ;)
ew10a no Power :(


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 09 2015, 21:18 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
O, kad pas mane tokius grafikus rodytu. Nerodo kažkodėl tik nezinau ar windows per nauji ar duju kompas per senas.
Šiaip reikėtu žiūrėt kai įjungtos dujos. Delta P tuo metu kai vaizdas sustabdytas rode 1488.
Aš šiaip nesu specialistas, bet jei pas tave reduktorius Genius MB 1200 ir jame užkeltas slėgis iki tiek, tai teoriškai gerai ir ilgam užmynus gaza delta P galėtu kristi. Bet kaip sakau, aš ne specialistas :).

Grafike matosi prie aukštų apsukų dujų purkštukų suveikimo laikas (TONinj G) yra trumpesnis už benzino (TONinj P) kas nera gerai. Jei taip butu prie visu apsuku dirbant dujomis, tai galima būtų tiesiog mažint Delta P, bet čia gali būti bėda korekcijose, gal tieisog užtektu padidint kuro padavimą prie apkrovų. Ten kažkuriame skyrelyje bus slankikliai.

Bet patarimas prieš vedant betkokias korekcijas, pradžiai tvarkingai išsisaugot esamus nustatymus, kad esant reikalui galėtum viską atstatyt.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 09 2015, 22:13 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1394
Miestas: Kaunas
kvailoka programa ta BRC dar nevisai man aisku kaip viska issisaugoti. :bum:

_________________
C5 II 2L Petrol/LPG STAG 10L LPG 100KM Su hidraulika.
C5 III 2L Petrol. Be hidraulikos ;)
ew10a no Power :(


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007