Pas mane berods laidai eina ne per salona. Tų brangių emuliatorių pajungimas skiriasi tarkim citroenams iki 2002 metų ir po. Senesniems į rėlę sužadinimo + turi eiti nuo degimo, naujesniems galima nuo siurblio jungt. Įtariu skiriasi paties siurblio valdymas. Senesniuose gal nepastoviai +12 būna degimą įjungus, sudirba siurblys ir atjungiamas kol neužsivedi. Pas rusus forumą vakar pavarčiau tai iš esmės galima daryt rėlę atjungiančią matuoklės signalo laidą išjungus degimą, bet su kai kuriom mašinom neveikia. Rekomenduoja jungt rėlę taip, kad atjungus degimą varža didėtų iki artimo tuščiam bakui rodmens.
Rusų formume buvo schema su dviejų kontaktų rėlėmis, bet greita ranka papaišiau schemą su vieno kontakto rėle. Iš esmės taip turėtų veikti ir parduotuvinis emuliatorius už 45 eurus.

Schemos aprašymas:
į benzino bakosiurblį eina bent 4 laidai: du stori + 12 V ir 0 skirti siurbliui maitinti. du ploni yra skirti kuro lygio daviklio signalui siųsti į skydelį. Vienas yra "masė", kitas - signalinis laidas. Kur kuris geriausiai pasitikrinti su testeriu.
Kerpame signalinį laidą (NE MASĘ!!!) (tą galima padaryt ir po panėle jei + 12 voltu į rėlę bus paduodama iš spynelės).
Į laidą nuosekliai pajungiame visą aukščiau schemoje parodytą konstrukciją. Pajungiam rėlės maitinimo masę kur patogu ir +12 nuo spynelės (greičiausiai galima + 12 pajungti ir nuo kuro siurblio storųjų laidų, bet negarantuoju, kad veiks visuose modeliuose)
Viskas - darbas atliktas. Kuro rodmenys atsinaujins į teisingus kas kart užkūrus variklį.