Anot liaudies išminties. kuro oktaninis skaičius reiškia visas benzino savybes: ir degimo vėlyvumą, ir kuro kokybę, ir liepsnos taško temperatūrą, ir kaloringumą ir visus kitus kosminius parametrus, kaip užšąlimo bei garavimo ir virimo temperatūras, spūdumą ir t.t. Beje, dar neverta ir pamiršti, kad benzino kvapas ir yra tas oktanas, kuris garuoja ir išgaruoja.
O realiai oktaninis skaičius rodo tik atsparumą detonacijai.
Nusiramink, temos autoriau, viskas tavo varikliui bus gerai

Esu dyzelinį variklį šėręs ir pamaišytu su dyzeliu, ir pamaišytu su tepalu, ir beveik grynu benzinu. Nepasakyčiau, kad gerai važiavo (

), bet su kaitimu tikrai problemų nebuvo, o juk oktaninis skaičius nuo dyzelio skiriasi dvigubai.
Su dujomis dar mažiau kaista, nes aušinimo sistema turi šerti kaitra dujų reduktorių, kuris tas dujas ir garina - verčia skystą fazę dujine. Pvz, žiemą prie -15C mano uždujintas mažalitražis benzas iki darbinės stovėdamas nebesušyla, tik važiuojant, kai daugiau apsukų ir kaitros. Benzinu tikrai sušiltų.
Dėl kaitimo, tai ukw teisingai parašė. Tiek ankstyvas, tiek vėlyvas degimas kaitina motorą. Nors vėlyvas labiau vožtuvą
