WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
SND degimo kampo ankstinimas ir temperatūra http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=19&t=32282 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | megejasm [ Gru 07 2014, 00:53 ] |
Pranešimo tema: | SND degimo kampo ankstinimas ir temperatūra |
Įdėjo pagaliau dujas į C5. Jaudina aukštesnė temperatūra susidaranti degimo kameroje ir išmetamose dujose, važiuojant ant snd. Gamykliškai auto degimas nustatytas ant 95-98 oktano. SND oktanas apytiksliai būtų apie 104, t.y. 6-8 laipsniais didesnis. Tas lemia didesne temperatūrą. Ar pavyktų ją sumažinti, įdėjus elekroninį degimo ankstintoją, kaip vavyzdžiui Stag tap-03? Ar verta jį dėti? |
Autorius: | ukw [ Gru 07 2014, 01:46 ] |
Pranešimo tema: | Re: SND degimo kampo ankstinimas ir temperatūra |
Laba diena. Liaudies išmintis sako, kad ant ankstyvo degimo kaista dar labiau. Dėkui už pamokslo išklausymą. |
Autorius: | tadas1991 [ Gru 07 2014, 05:21 ] |
Pranešimo tema: | Re: SND degimo kampo ankstinimas ir temperatūra |
Anot liaudies išminties. kuro oktaninis skaičius reiškia visas benzino savybes: ir degimo vėlyvumą, ir kuro kokybę, ir liepsnos taško temperatūrą, ir kaloringumą ir visus kitus kosminius parametrus, kaip užšąlimo bei garavimo ir virimo temperatūras, spūdumą ir t.t. Beje, dar neverta ir pamiršti, kad benzino kvapas ir yra tas oktanas, kuris garuoja ir išgaruoja. O realiai oktaninis skaičius rodo tik atsparumą detonacijai. Nusiramink, temos autoriau, viskas tavo varikliui bus gerai ![]() ![]() Su dujomis dar mažiau kaista, nes aušinimo sistema turi šerti kaitra dujų reduktorių, kuris tas dujas ir garina - verčia skystą fazę dujine. Pvz, žiemą prie -15C mano uždujintas mažalitražis benzas iki darbinės stovėdamas nebesušyla, tik važiuojant, kai daugiau apsukų ir kaitros. Benzinu tikrai sušiltų. Dėl kaitimo, tai ukw teisingai parašė. Tiek ankstyvas, tiek vėlyvas degimas kaitina motorą. Nors vėlyvas labiau vožtuvą ![]() |
Autorius: | Dominykas [ Gru 07 2014, 09:44 ] |
Pranešimo tema: | Re: SND degimo kampo ankstinimas ir temperatūra |
Pasikeisi varikli ir viskas bus gerai. Juk pigiai dujomis vaziuodamas sutaupysi naujam motoriukui. Taipkad nesuk galvos,viskas gerai ![]() |
Autorius: | Saulius [ Gru 07 2014, 09:48 ] |
Pranešimo tema: | Re: SND degimo kampo ankstinimas ir temperatūra |
Svarbu, kad duju iranga butu tinkamai sureguliuota dirbant visas rezimais ne tik laisvomis apsukomis ir aukstomis apsukomis, bet masinai stovint. Jei nebus uzliesintas misinys, neturetu but blogu pasekmiu. |
Autorius: | megejasm [ Gru 08 2014, 23:55 ] |
Pranešimo tema: | Re: SND degimo kampo ankstinimas ir temperatūra |
Mišinys, sprenžiant pagal važiavimą, lyg ir geras, nes dinamikoj jokio skirtumo ar ant benzino ar ant dujų. Gal kokie 5 proc. Ne daugiau. Praktiškai nesijaučia. Tik ant razgono jau, jei virš 130 spaudi, jaučiasi kad mišinys liesokas tam diapazone. P.S. pirmą baką dujų išvažinėjau su 11ltr/100 km. Nu bet buvo sportinis važiavimas... Normaliai važiuojant į 9-9,5 turėčiau tilpt. |
Autorius: | Vycius [ Gru 09 2014, 00:04 ] |
Pranešimo tema: | Re: SND degimo kampo ankstinimas ir temperatūra |
Jei tau neina ta masina didesniu greiciu tai reikia truputi pareguliuot kreives pas dujininkus... mano tankas uzsyla iki 114 laipsniu stovedamas, bet ventiliatoriai numusa iki 105(darbine temp.) su 22 laipsniu temperatura salone ir tas reduktorius nieko neatausina antifryzo, bet gal del to kad cia V8... siaip vaziuok ir nesuk galvos,suksis tas motoras ilgai ir nuobodziai dar. Kisi rankas - turesi bedu ![]() |
Autorius: | devil806 [ Gru 12 2014, 07:32 ] |
Pranešimo tema: | Re: SND degimo kampo ankstinimas ir temperatūra |
Kas del misinio tai cia ne karbiuratorius ar koks senas mono ipurskimas ![]() ![]() |
Autorius: | Saulius [ Gru 12 2014, 10:13 ] |
Pranešimo tema: | Re: SND degimo kampo ankstinimas ir temperatūra |
Cia su salyga kad dujininkai kokio emuliatoriaus neidejo. |
Autorius: | megejasm [ Gru 12 2014, 12:30 ] |
Pranešimo tema: | Re: SND degimo kampo ankstinimas ir temperatūra |
Šitas lenkų Qbox Plus pats gesina nustatytas klaidas. Todėl dėl per lieso ar per riebaus mišinio lemputė tikrai neužsidegs. Kiek žinau ir moderniausios BRC bei AEB sistemos tą patį sėkmingai daro. Senesni modeliai papraščiausiai neturi šių funkcijų. |
Autorius: | pofke [ Gru 12 2014, 12:58 ] |
Pranešimo tema: | Re: SND degimo kampo ankstinimas ir temperatūra |
megejasm rašė: Šitas lenkų Qbox Plus pats gesina nustatytas klaidas. Todėl dėl per lieso ar per riebaus mišinio lemputė tikrai neužsidegs. Kiek žinau ir moderniausios BRC bei AEB sistemos tą patį sėkmingai daro. Senesni modeliai papraščiausiai neturi šių funkcijų. O tai yra blogai, kad prievarta gesina lemputę. |
Autorius: | tadas1991 [ Gru 12 2014, 15:25 ] |
Pranešimo tema: | Re: SND degimo kampo ankstinimas ir temperatūra |
devil806 rašė: Kas del misinio tai cia ne karbiuratorius ar koks senas mono ipurskimas ![]() ![]() Yra karbų liambda, tik ten nežinau kaip su lempute. O pas monopurškalus dėl dujų mišinio neteisingo tikrai ji užsidega ![]() Čia jei kalbant apie elektroninius monopurškalus, o ne kokį k-jetronic |
Autorius: | devil806 [ Gru 13 2014, 10:53 ] |
Pranešimo tema: | Re: SND degimo kampo ankstinimas ir temperatūra |
Tie duju kompai kurie jungiasi prie masinos diagnostikos ir gali nutrinti klaidas gali ir daugaiu ![]() ![]() |
Autorius: | megejasm [ Gru 14 2014, 16:15 ] |
Pranešimo tema: | Re: SND degimo kampo ankstinimas ir temperatūra |
Dėkui uż info ![]() |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |