WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Lap 15 2019, 15:21

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Vas 02 2017, 18:53 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Vas 02 2017, 18:45
Pranešimai: 3
Miestas: Marijampolė
Sveiki visi! Norėčiau gauti informacijos apie 1 kartos dujų sistemos reguliavimą(pas mane dujos paprastos ant reduktoriaus du varžtai, ant šlangos vienas)...Ar įmanoma tai padaryti namuose, norėčiau gauti kaip įmanoma ekonomiškesnį variantą, gal kas nors žinote kaip sureguliuoti tokias dujas kuo ekonomiškiau? Gal kur nors yra tiesiog instrukcija kaip tai daryti? būčiau labai dėkingas už atsakymą!
P.s esu skaitęs jog jeigu užsuki varžtus per daug, gaunasi dujų sąnaudos didesnės, dėl sumažėjusios variklio galios, įdomu ar šis teiginys teisingas, nes nėra labai logiškas.
Šiuo metu esu abu varžtus ant reduktoriaus užsukęs iki galo, ir varžtą ant šlangos tiek, kad nešaudo ir mašina maksimaliai važiuoja 110km/h, tačiau jau nuo 90 praranda trauką, ar tai ekonomiškiausias variantas?


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 02 2017, 19:45 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8848
Miestas: UKMERGE 867082552
WiLaU rašė:
Sveiki visi! Norėčiau gauti informacijos apie 1 kartos dujų sistemos reguliavimą(pas mane dujos paprastos ant reduktoriaus du varžtai, ant šlangos vienas)...Ar įmanoma tai padaryti namuose, norėčiau gauti kaip įmanoma ekonomiškesnį variantą, gal kas nors žinote kaip sureguliuoti tokias dujas kuo ekonomiškiau? Gal kur nors yra tiesiog instrukcija kaip tai daryti? būčiau labai dėkingas už atsakymą!
P.s esu skaitęs jog jeigu užsuki varžtus per daug, gaunasi dujų sąnaudos didesnės, dėl sumažėjusios variklio galios, įdomu ar šis teiginys teisingas, nes nėra labai logiškas.
Šiuo metu esu abu varžtus ant reduktoriaus užsukęs iki galo, ir varžtą ant šlangos tiek, kad nešaudo ir mašina maksimaliai važiuoja 110km/h, tačiau jau nuo 90 praranda trauką, ar tai ekonomiškiausias variantas?

Koks čia vežimas ? Ir šiaip pagal parašymą tai siūlyčiau nevažiuoti visai ,ekonomija garantuota :wink:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 02 2017, 19:56 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Vas 02 2017, 18:45
Pranešimai: 3
Miestas: Marijampolė
Saulynas rašė:
WiLaU rašė:
Sveiki visi! Norėčiau gauti informacijos apie 1 kartos dujų sistemos reguliavimą(pas mane dujos paprastos ant reduktoriaus du varžtai, ant šlangos vienas)...Ar įmanoma tai padaryti namuose, norėčiau gauti kaip įmanoma ekonomiškesnį variantą, gal kas nors žinote kaip sureguliuoti tokias dujas kuo ekonomiškiau? Gal kur nors yra tiesiog instrukcija kaip tai daryti? būčiau labai dėkingas už atsakymą!
P.s esu skaitęs jog jeigu užsuki varžtus per daug, gaunasi dujų sąnaudos didesnės, dėl sumažėjusios variklio galios, įdomu ar šis teiginys teisingas, nes nėra labai logiškas.
Šiuo metu esu abu varžtus ant reduktoriaus užsukęs iki galo, ir varžtą ant šlangos tiek, kad nešaudo ir mašina maksimaliai važiuoja 110km/h, tačiau jau nuo 90 praranda trauką, ar tai ekonomiškiausias variantas?

Koks čia vežimas ? Ir šiaip pagal parašymą tai siūlyčiau nevažiuoti visai ,ekonomija garantuota



Vežimas: Mitsubishi Carizma 1.6, 76kw! Dėl nevažiavimo pritariu :lol: Bet tema sukuriau ne be reikalo, tiesiog, įdomu kaip veikia tokių dujų reguliavimas ir ar įmanoma suorganizuot mažesnes sąnaudas..


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 02 2017, 20:15 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1594
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
WiLaU rašė:
Saulynas rašė:
WiLaU rašė:
Sveiki visi! Norėčiau gauti informacijos apie 1 kartos dujų sistemos reguliavimą(pas mane dujos paprastos ant reduktoriaus du varžtai, ant šlangos vienas)...Ar įmanoma tai padaryti namuose, norėčiau gauti kaip įmanoma ekonomiškesnį variantą, gal kas nors žinote kaip sureguliuoti tokias dujas kuo ekonomiškiau? Gal kur nors yra tiesiog instrukcija kaip tai daryti? būčiau labai dėkingas už atsakymą!
P.s esu skaitęs jog jeigu užsuki varžtus per daug, gaunasi dujų sąnaudos didesnės, dėl sumažėjusios variklio galios, įdomu ar šis teiginys teisingas, nes nėra labai logiškas.
Šiuo metu esu abu varžtus ant reduktoriaus užsukęs iki galo, ir varžtą ant šlangos tiek, kad nešaudo ir mašina maksimaliai važiuoja 110km/h, tačiau jau nuo 90 praranda trauką, ar tai ekonomiškiausias variantas?

Koks čia vežimas ? Ir šiaip pagal parašymą tai siūlyčiau nevažiuoti visai ,ekonomija garantuota



Vežimas: Mitsubishi Carizma 1.6, 76kw! Dėl nevažiavimo pritariu :lol: Bet tema sukuriau ne be reikalo, tiesiog, įdomu kaip veikia tokių dujų reguliavimas ir ar įmanoma suorganizuot mažesnes sąnaudas..

O kodel to klausi butent Citroen forume? Tipo cia patys didziausi ubagai susirinke ir tikrai zinos kaip ekonomiskai vaziuot? :D

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 02 2017, 20:17 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2015, 23:33
Pranešimai: 191
Miestas: Kaunas
WiLaU rašė:
Saulynas rašė:
WiLaU rašė:
Sveiki visi! Norėčiau gauti informacijos apie 1 kartos dujų sistemos reguliavimą(pas mane dujos paprastos ant reduktoriaus du varžtai, ant šlangos vienas)...Ar įmanoma tai padaryti namuose, norėčiau gauti kaip įmanoma ekonomiškesnį variantą, gal kas nors žinote kaip sureguliuoti tokias dujas kuo ekonomiškiau? Gal kur nors yra tiesiog instrukcija kaip tai daryti? būčiau labai dėkingas už atsakymą!
P.s esu skaitęs jog jeigu užsuki varžtus per daug, gaunasi dujų sąnaudos didesnės, dėl sumažėjusios variklio galios, įdomu ar šis teiginys teisingas, nes nėra labai logiškas.
Šiuo metu esu abu varžtus ant reduktoriaus užsukęs iki galo, ir varžtą ant šlangos tiek, kad nešaudo ir mašina maksimaliai važiuoja 110km/h, tačiau jau nuo 90 praranda trauką, ar tai ekonomiškiausias variantas?

Koks čia vežimas ? Ir šiaip pagal parašymą tai siūlyčiau nevažiuoti visai ,ekonomija garantuota



Vežimas: Mitsubishi Carizma 1.6, 76kw! Dėl nevažiavimo pritariu :lol: Bet tema sukuriau ne be reikalo, tiesiog, įdomu kaip veikia tokių dujų reguliavimas ir ar įmanoma suorganizuot mažesnes sąnaudas..


Nelabai supratau su kuriuo Citroenu panaši Carisma ? :lol: Ne čia pataikyta. Jei ant tiek reik taupyt, tai gal geriau mašinos išvis atsisakyt :lol:

_________________
<<
Xantia '00 2.0 HDi 80kw *ex*
C5 '03 2.2 HDi 98kw *ex*
C5 II '04 2.0 HDi 100kw
Xsara '99 1.6i 65kw
<<


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 02 2017, 20:22 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Vas 02 2017, 18:45
Pranešimai: 3
Miestas: Marijampolė
Gal pavyktų Jums vyrai tiesiog susilaikyt nuo komentavimo ir jeigu kažkas turit patirties atsakyt į užduotą klausimą? Tiesiog užsukau čia nes gal būt čia rasiu tuo užsiimančių žmonių... Ar taip sunku nenukrypt nuo temos?!


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 02 2017, 21:16 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1379
Miestas: Kaunas
turetu buti manau Marijampoleje dujininku. Nuvaziuok ir sureguliuos 8)

_________________
C5 II 2L Petrol/LPG STAG 10L LPG 100KM Su hidraulika.
C5 III 2L Petrol. Be hidraulikos ;)
ew10a no Power :(


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 02 2017, 21:20 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
Esu buves mokintas kad ant reduktoriaus reik atsukinet varztus tol kol apsukos pradeda kilt ir 15min pasukt atgal. O ant slangos suki tol kol lygiai dirba.
Uzsukus visai varztus yra negerai nes ekonomijos nulis, galios ner... ekonomiskiausia nedraskyt. Vaziuok iki 2krpm ir turetum tilpt i 9litrus. Zinoma kokios pono klumpes...

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 04 2017, 12:45 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
Tu ten visai oxuel....
namu salygomis nori CO pasimatuot?:) Ka kviesi, svogeri ismetamas dujas uostyt..?:):):)

Realiai daroma taip: ikisamas duju analizatorius, variklis karstas.
Du varztai ant reduktoriaus: vienas laisvu apsuku, kitas- CO ir pan. velniavos. Kuris varztas kurio, organas znajet. Sukineji ir ziuri analizatoriaus parodymus.

Su salyga, kad sie du varztai atitinka tavo normas, su Varztu ant slanges taip, gali zaisti pats. Pasuk varzta per 45 laisnius, ir i tarsa, gazas dugnas. Jei masina traukia gerai, dar prisuk 45 laipsnius, vel i trasa. Taip kartok, kol uzmynus gaza iki dugno masina netrauks. Va, cia skaitykime radai riba, kai neuztenka duju varikliui. Tada atsuk atgal slanges varzta nedaug (tiek, iek reikia kad gazas dugnas -masina vel trauktu). Cia ir bus tavo max. slangines ekonomijos varzto padetis:):)

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 04 2017, 15:15 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
Forumo siela sugryzo! Sveikas sugryzes,pasiilgau !!!

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 04 2017, 18:02 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
O as dejau..:D:D
Trumpam as cia, vyrai, trumpam:)

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 04 2017, 19:09 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1594
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Dominykas rašė:
Forumo siela sugryzo! Sveikas sugryzes,pasiilgau !!!

Lygiai tokios pat emocijos :D o jau buvau pradejes galvot kur jis dinges :D

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 04 2017, 22:13 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
:D
zmones nesikeicia, nebent patys laaai to nori:)

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 07 2017, 00:42 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 957
Miestas: Kaunas
POWER rašė:
Su salyga, kad sie du varztai atitinka tavo normas, su Varztu ant slanges taip, gali zaisti pats. Pasuk varzta per 45 laisnius, ir i tarsa, gazas dugnas. Jei masina traukia gerai, dar prisuk 45 laipsnius, vel i trasa. Taip kartok, kol uzmynus gaza iki dugno masina netrauks. Va, cia skaitykime radai riba, kai neuztenka duju varikliui. Tada atsuk atgal slanges varzta nedaug (tiek, iek reikia kad gazas dugnas -masina vel trauktu). Cia ir bus tavo max. slangines ekonomijos varzto padetis:):)


o nera blogai masinai dirbt paliesintu misiniu? pvz voztuvams. sutaupius ekonomijos po to gali teks voztuvus uz 3000eur is oficialaus dilerio keist, menka ekonomija..

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: WV Lupo 1.0 8V power
Now mk2: Peu 307SW 2.0i LPG
Now mk3 C4GP, oda+ 1.8i+ LPG


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 07 2017, 00:57 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
Kieno voztuvai 3k kainuoja?

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007