WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

1 Kartos dujų įrangos reguliavimas!!!
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=19&t=34167
Puslapis 12

Autorius:  WiLaU [ Vas 02 2017, 18:53 ]
Pranešimo tema:  1 Kartos dujų įrangos reguliavimas!!!

Sveiki visi! Norėčiau gauti informacijos apie 1 kartos dujų sistemos reguliavimą(pas mane dujos paprastos ant reduktoriaus du varžtai, ant šlangos vienas)...Ar įmanoma tai padaryti namuose, norėčiau gauti kaip įmanoma ekonomiškesnį variantą, gal kas nors žinote kaip sureguliuoti tokias dujas kuo ekonomiškiau? Gal kur nors yra tiesiog instrukcija kaip tai daryti? būčiau labai dėkingas už atsakymą!
P.s esu skaitęs jog jeigu užsuki varžtus per daug, gaunasi dujų sąnaudos didesnės, dėl sumažėjusios variklio galios, įdomu ar šis teiginys teisingas, nes nėra labai logiškas.
Šiuo metu esu abu varžtus ant reduktoriaus užsukęs iki galo, ir varžtą ant šlangos tiek, kad nešaudo ir mašina maksimaliai važiuoja 110km/h, tačiau jau nuo 90 praranda trauką, ar tai ekonomiškiausias variantas?

Autorius:  Saulynas [ Vas 02 2017, 19:45 ]
Pranešimo tema:  Re: 1 Kartos dujų įrangos reguliavimas!!!

WiLaU rašė:
Sveiki visi! Norėčiau gauti informacijos apie 1 kartos dujų sistemos reguliavimą(pas mane dujos paprastos ant reduktoriaus du varžtai, ant šlangos vienas)...Ar įmanoma tai padaryti namuose, norėčiau gauti kaip įmanoma ekonomiškesnį variantą, gal kas nors žinote kaip sureguliuoti tokias dujas kuo ekonomiškiau? Gal kur nors yra tiesiog instrukcija kaip tai daryti? būčiau labai dėkingas už atsakymą!
P.s esu skaitęs jog jeigu užsuki varžtus per daug, gaunasi dujų sąnaudos didesnės, dėl sumažėjusios variklio galios, įdomu ar šis teiginys teisingas, nes nėra labai logiškas.
Šiuo metu esu abu varžtus ant reduktoriaus užsukęs iki galo, ir varžtą ant šlangos tiek, kad nešaudo ir mašina maksimaliai važiuoja 110km/h, tačiau jau nuo 90 praranda trauką, ar tai ekonomiškiausias variantas?

Koks čia vežimas ? Ir šiaip pagal parašymą tai siūlyčiau nevažiuoti visai ,ekonomija garantuota :wink:

Autorius:  WiLaU [ Vas 02 2017, 19:56 ]
Pranešimo tema:  Re: 1 Kartos dujų įrangos reguliavimas!!!

Saulynas rašė:
WiLaU rašė:
Sveiki visi! Norėčiau gauti informacijos apie 1 kartos dujų sistemos reguliavimą(pas mane dujos paprastos ant reduktoriaus du varžtai, ant šlangos vienas)...Ar įmanoma tai padaryti namuose, norėčiau gauti kaip įmanoma ekonomiškesnį variantą, gal kas nors žinote kaip sureguliuoti tokias dujas kuo ekonomiškiau? Gal kur nors yra tiesiog instrukcija kaip tai daryti? būčiau labai dėkingas už atsakymą!
P.s esu skaitęs jog jeigu užsuki varžtus per daug, gaunasi dujų sąnaudos didesnės, dėl sumažėjusios variklio galios, įdomu ar šis teiginys teisingas, nes nėra labai logiškas.
Šiuo metu esu abu varžtus ant reduktoriaus užsukęs iki galo, ir varžtą ant šlangos tiek, kad nešaudo ir mašina maksimaliai važiuoja 110km/h, tačiau jau nuo 90 praranda trauką, ar tai ekonomiškiausias variantas?

Koks čia vežimas ? Ir šiaip pagal parašymą tai siūlyčiau nevažiuoti visai ,ekonomija garantuota



Vežimas: Mitsubishi Carizma 1.6, 76kw! Dėl nevažiavimo pritariu :lol: Bet tema sukuriau ne be reikalo, tiesiog, įdomu kaip veikia tokių dujų reguliavimas ir ar įmanoma suorganizuot mažesnes sąnaudas..

Autorius:  HeLLmiX [ Vas 02 2017, 20:15 ]
Pranešimo tema:  Re: 1 Kartos dujų įrangos reguliavimas!!!

WiLaU rašė:
Saulynas rašė:
WiLaU rašė:
Sveiki visi! Norėčiau gauti informacijos apie 1 kartos dujų sistemos reguliavimą(pas mane dujos paprastos ant reduktoriaus du varžtai, ant šlangos vienas)...Ar įmanoma tai padaryti namuose, norėčiau gauti kaip įmanoma ekonomiškesnį variantą, gal kas nors žinote kaip sureguliuoti tokias dujas kuo ekonomiškiau? Gal kur nors yra tiesiog instrukcija kaip tai daryti? būčiau labai dėkingas už atsakymą!
P.s esu skaitęs jog jeigu užsuki varžtus per daug, gaunasi dujų sąnaudos didesnės, dėl sumažėjusios variklio galios, įdomu ar šis teiginys teisingas, nes nėra labai logiškas.
Šiuo metu esu abu varžtus ant reduktoriaus užsukęs iki galo, ir varžtą ant šlangos tiek, kad nešaudo ir mašina maksimaliai važiuoja 110km/h, tačiau jau nuo 90 praranda trauką, ar tai ekonomiškiausias variantas?

Koks čia vežimas ? Ir šiaip pagal parašymą tai siūlyčiau nevažiuoti visai ,ekonomija garantuota



Vežimas: Mitsubishi Carizma 1.6, 76kw! Dėl nevažiavimo pritariu :lol: Bet tema sukuriau ne be reikalo, tiesiog, įdomu kaip veikia tokių dujų reguliavimas ir ar įmanoma suorganizuot mažesnes sąnaudas..

O kodel to klausi butent Citroen forume? Tipo cia patys didziausi ubagai susirinke ir tikrai zinos kaip ekonomiskai vaziuot? :D

Autorius:  Karolukas [ Vas 02 2017, 20:17 ]
Pranešimo tema:  Re: 1 Kartos dujų įrangos reguliavimas!!!

WiLaU rašė:
Saulynas rašė:
WiLaU rašė:
Sveiki visi! Norėčiau gauti informacijos apie 1 kartos dujų sistemos reguliavimą(pas mane dujos paprastos ant reduktoriaus du varžtai, ant šlangos vienas)...Ar įmanoma tai padaryti namuose, norėčiau gauti kaip įmanoma ekonomiškesnį variantą, gal kas nors žinote kaip sureguliuoti tokias dujas kuo ekonomiškiau? Gal kur nors yra tiesiog instrukcija kaip tai daryti? būčiau labai dėkingas už atsakymą!
P.s esu skaitęs jog jeigu užsuki varžtus per daug, gaunasi dujų sąnaudos didesnės, dėl sumažėjusios variklio galios, įdomu ar šis teiginys teisingas, nes nėra labai logiškas.
Šiuo metu esu abu varžtus ant reduktoriaus užsukęs iki galo, ir varžtą ant šlangos tiek, kad nešaudo ir mašina maksimaliai važiuoja 110km/h, tačiau jau nuo 90 praranda trauką, ar tai ekonomiškiausias variantas?

Koks čia vežimas ? Ir šiaip pagal parašymą tai siūlyčiau nevažiuoti visai ,ekonomija garantuota



Vežimas: Mitsubishi Carizma 1.6, 76kw! Dėl nevažiavimo pritariu :lol: Bet tema sukuriau ne be reikalo, tiesiog, įdomu kaip veikia tokių dujų reguliavimas ir ar įmanoma suorganizuot mažesnes sąnaudas..


Nelabai supratau su kuriuo Citroenu panaši Carisma ? :lol: Ne čia pataikyta. Jei ant tiek reik taupyt, tai gal geriau mašinos išvis atsisakyt :lol:

Autorius:  WiLaU [ Vas 02 2017, 20:22 ]
Pranešimo tema:  Re: 1 Kartos dujų įrangos reguliavimas!!!

Gal pavyktų Jums vyrai tiesiog susilaikyt nuo komentavimo ir jeigu kažkas turit patirties atsakyt į užduotą klausimą? Tiesiog užsukau čia nes gal būt čia rasiu tuo užsiimančių žmonių... Ar taip sunku nenukrypt nuo temos?!

Autorius:  kobis [ Vas 02 2017, 21:16 ]
Pranešimo tema:  Re: 1 Kartos dujų įrangos reguliavimas!!!

turetu buti manau Marijampoleje dujininku. Nuvaziuok ir sureguliuos 8)

Autorius:  Dominykas [ Vas 02 2017, 21:20 ]
Pranešimo tema:  Re: 1 Kartos dujų įrangos reguliavimas!!!

Esu buves mokintas kad ant reduktoriaus reik atsukinet varztus tol kol apsukos pradeda kilt ir 15min pasukt atgal. O ant slangos suki tol kol lygiai dirba.
Uzsukus visai varztus yra negerai nes ekonomijos nulis, galios ner... ekonomiskiausia nedraskyt. Vaziuok iki 2krpm ir turetum tilpt i 9litrus. Zinoma kokios pono klumpes...

Autorius:  POWER [ Vas 04 2017, 12:45 ]
Pranešimo tema:  Re: 1 Kartos dujų įrangos reguliavimas!!!

Tu ten visai oxuel....
namu salygomis nori CO pasimatuot?:) Ka kviesi, svogeri ismetamas dujas uostyt..?:):):)

Realiai daroma taip: ikisamas duju analizatorius, variklis karstas.
Du varztai ant reduktoriaus: vienas laisvu apsuku, kitas- CO ir pan. velniavos. Kuris varztas kurio, organas znajet. Sukineji ir ziuri analizatoriaus parodymus.

Su salyga, kad sie du varztai atitinka tavo normas, su Varztu ant slanges taip, gali zaisti pats. Pasuk varzta per 45 laisnius, ir i tarsa, gazas dugnas. Jei masina traukia gerai, dar prisuk 45 laipsnius, vel i trasa. Taip kartok, kol uzmynus gaza iki dugno masina netrauks. Va, cia skaitykime radai riba, kai neuztenka duju varikliui. Tada atsuk atgal slanges varzta nedaug (tiek, iek reikia kad gazas dugnas -masina vel trauktu). Cia ir bus tavo max. slangines ekonomijos varzto padetis:):)

Autorius:  Dominykas [ Vas 04 2017, 15:15 ]
Pranešimo tema:  Re: 1 Kartos dujų įrangos reguliavimas!!!

Forumo siela sugryzo! Sveikas sugryzes,pasiilgau !!!

Autorius:  POWER [ Vas 04 2017, 18:02 ]
Pranešimo tema:  Re: 1 Kartos dujų įrangos reguliavimas!!!

O as dejau..:D:D
Trumpam as cia, vyrai, trumpam:)

Autorius:  HeLLmiX [ Vas 04 2017, 19:09 ]
Pranešimo tema:  Re: 1 Kartos dujų įrangos reguliavimas!!!

Dominykas rašė:
Forumo siela sugryzo! Sveikas sugryzes,pasiilgau !!!

Lygiai tokios pat emocijos :D o jau buvau pradejes galvot kur jis dinges :D

Autorius:  POWER [ Vas 04 2017, 22:13 ]
Pranešimo tema:  Re: 1 Kartos dujų įrangos reguliavimas!!!

:D
zmones nesikeicia, nebent patys laaai to nori:)

Autorius:  Elviukai123 [ Vas 07 2017, 00:42 ]
Pranešimo tema:  Re: 1 Kartos dujų įrangos reguliavimas!!!

POWER rašė:
Su salyga, kad sie du varztai atitinka tavo normas, su Varztu ant slanges taip, gali zaisti pats. Pasuk varzta per 45 laisnius, ir i tarsa, gazas dugnas. Jei masina traukia gerai, dar prisuk 45 laipsnius, vel i trasa. Taip kartok, kol uzmynus gaza iki dugno masina netrauks. Va, cia skaitykime radai riba, kai neuztenka duju varikliui. Tada atsuk atgal slanges varzta nedaug (tiek, iek reikia kad gazas dugnas -masina vel trauktu). Cia ir bus tavo max. slangines ekonomijos varzto padetis:):)


o nera blogai masinai dirbt paliesintu misiniu? pvz voztuvams. sutaupius ekonomijos po to gali teks voztuvus uz 3000eur is oficialaus dilerio keist, menka ekonomija..

Autorius:  Dominykas [ Vas 07 2017, 00:57 ]
Pranešimo tema:  Re: 1 Kartos dujų įrangos reguliavimas!!!

Kieno voztuvai 3k kainuoja?

Puslapis 12 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/