Na, ka, bandau regzti istorija antra karta. Gal si karta kompas nieko nepadarys ir spesiu padaryti Ctrl+C
Taigi, isidejau as i savo BX GTi 1991-u dujine iranga. Iranga paprasta, 1-os kartos. Vienintelis pribambasas - purkstuku emuliatorius, nes be ju masina net nesivede.
Viskas buvo gerai: vaziavo masina ant duju ir ant benzino. Vaziuoji ant duju - baigiasi dujos - persijungi ant benzo - vaziuoji ant benzo

Duju sanaudos buvo apie 15Ltr. Bet cia juk nauja iranga ir dar nebuvo pravaziuota pirmas 1000 km, po kuriu butu daromas reguliavimas.
Viena diena uzvedus automobili (vedu visada ant benzo) variklis pradejo smarkiai purtytis

Ir taip purtesi, kol nepersijunge ant duju. Taip yra ir dabar: variklis ant benzo purtosi ir kratosi

o ant duju dirba puikiai

Ir visai nesvarbu, ar variklis siltas ar saltas: ant benzo purtosi, ant duju nea. Vat tokia beda
Kas galetu buti? Toks ispudis, kad benzinas cilinduose smarkiai detonuoja (perpilineja)? Jei taip, tai kodel? Gal purkstukas koks nusprogo? Bet kodel tada ant duju viskas gerai?
Dirbant ant duju, visad kompas meta klaida. O dabar ir dirbant ant benzo meta

Bandziau nuresetinti kompa. Nepadeda. Tiksliau padeda: vos uzvedus kompas klaidos nerodo, bet kadangi variklis purtosi ir negraziai dirba, jis vel pradeda rodyti klaida. Darau isvada, kad vis del to yra kazkokia beda. Tik kodel ji nepasireiskia varikliui ant duju? Galvojau, gal cia del oro padavimo zarnos (cia tokia kur eina nuo oro filtro i kolektoriu). Dujininkas, kai state iranga, tarp tos zarnos i oro filtro dezutes istate apsaugini voztuva (toki aliumini zieda su guma). Pagal ideja, kad oro kelias liktu toks pat tiesus, kaip buvo be to voztuvo, reikejo patrumpinti zarna, per to gelzgalio ilgi. Dujininkas to nenorejo daryti, motyvuodamas tuo, kad tai nemaiso oro srautui ir siaip, jei sugalvosiu ismesti dujas, pritruksiu tos zarnos. Dabar ta zarna yra biski palankstyta (na, bet nera taip jau trilinka susukta). Kita verus, jei tas sulankstymas trukdytu oro srautui ir del to butu bedos, ar nebutu tokia problema islindusi is karto,o ne po ~1000 km? Dar, kiek sugebejau iziureti Haynes, oro sratuo daviklis yra oro fitro dezutej, taigi, tas pabangavimas neturetu tureti itakos informacijai apie oro srauta. Ar klystu?
Trecia dalis "Kaip bandziau tvarkytis". Taip taip, su tokia beda ilgai nevazinesi, tai pradejau zvalgytis kur ir kaip man ja susitvarkyti. Nuvaziavau pas vienus dujininkus, kuriuos rekomendavo. Anie sako, kad viska galim padaryti, viskas pataisoma, tik butu gerai, kad nuskaitytum klaidas, ir bus aisku, kur pradeti ieskoti slieku. Vat cia ir prasidejo jumoras. Primenu, kad veiksmas vyksta Klaipedoj. Vienoj vietoj pasake, kad niekur man nenuskaitys, nes masina per sena

Kitoj (Zibinte) sako, kad mes tau nepadesi, nes masina per sena

Vaziuok i BOSCH. Ten pasake, kad masina per sena

Vat cia ir susibiesinau, tai ka, cia jau tipo grabas ant ratu

Liko dar viena vieta kur mane pasiunte. Ne, nepagalvokit, ne taip toli

I Autoaibe. Jie apsiskelbe CITOREN atstovais Klaipedoje. Nuvaziavau. Sako: "Gailm.
100Lt"

Cia jau susimasciau: ar tikrai tiek daug kainuoja kompo klaidu nuskaitymas? Bet kadangi Klaipedoj jokio kito varianto nenusimato, atrodo reikes vaziuoti. Jie sake, kad tai vadinasi "diagnotiska". Kas dar slepiasi po sita savoka? Ar tik klaidu nuskaitymas? Ko dar reikes is ju pareikalaut?
Vat berods ir visa istorija. Zinoma, ji dar tures tesini

Bet jei galit kas padeti atsakyti i joje uzduotus klausimus - buciau dekingas.
P.S. Na, LPG priesininkai, dabar jau galit imti ir draskyti mane, as pasiruoses
