WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 19:49

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bir 15 2005, 14:41 
Atsijungęs
DUK moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 25 2005, 19:54
Pranešimai: 630
Miestas: Vilnius
Na, ka, bandau regzti istorija antra karta. Gal si karta kompas nieko nepadarys ir spesiu padaryti Ctrl+C :D

Taigi, isidejau as i savo BX GTi 1991-u dujine iranga. Iranga paprasta, 1-os kartos. Vienintelis pribambasas - purkstuku emuliatorius, nes be ju masina net nesivede.
Viskas buvo gerai: vaziavo masina ant duju ir ant benzino. Vaziuoji ant duju - baigiasi dujos - persijungi ant benzo - vaziuoji ant benzo :good2: Duju sanaudos buvo apie 15Ltr. Bet cia juk nauja iranga ir dar nebuvo pravaziuota pirmas 1000 km, po kuriu butu daromas reguliavimas.
Viena diena uzvedus automobili (vedu visada ant benzo) variklis pradejo smarkiai purtytis :shock: Ir taip purtesi, kol nepersijunge ant duju. Taip yra ir dabar: variklis ant benzo purtosi ir kratosi :aaa: o ant duju dirba puikiai :good: Ir visai nesvarbu, ar variklis siltas ar saltas: ant benzo purtosi, ant duju nea. Vat tokia beda :cry:
Kas galetu buti? Toks ispudis, kad benzinas cilinduose smarkiai detonuoja (perpilineja)? Jei taip, tai kodel? Gal purkstukas koks nusprogo? Bet kodel tada ant duju viskas gerai?
Dirbant ant duju, visad kompas meta klaida. O dabar ir dirbant ant benzo meta :? Bandziau nuresetinti kompa. Nepadeda. Tiksliau padeda: vos uzvedus kompas klaidos nerodo, bet kadangi variklis purtosi ir negraziai dirba, jis vel pradeda rodyti klaida. Darau isvada, kad vis del to yra kazkokia beda. Tik kodel ji nepasireiskia varikliui ant duju? Galvojau, gal cia del oro padavimo zarnos (cia tokia kur eina nuo oro filtro i kolektoriu). Dujininkas, kai state iranga, tarp tos zarnos i oro filtro dezutes istate apsaugini voztuva (toki aliumini zieda su guma). Pagal ideja, kad oro kelias liktu toks pat tiesus, kaip buvo be to voztuvo, reikejo patrumpinti zarna, per to gelzgalio ilgi. Dujininkas to nenorejo daryti, motyvuodamas tuo, kad tai nemaiso oro srautui ir siaip, jei sugalvosiu ismesti dujas, pritruksiu tos zarnos. Dabar ta zarna yra biski palankstyta (na, bet nera taip jau trilinka susukta). Kita verus, jei tas sulankstymas trukdytu oro srautui ir del to butu bedos, ar nebutu tokia problema islindusi is karto,o ne po ~1000 km? Dar, kiek sugebejau iziureti Haynes, oro sratuo daviklis yra oro fitro dezutej, taigi, tas pabangavimas neturetu tureti itakos informacijai apie oro srauta. Ar klystu?
Trecia dalis "Kaip bandziau tvarkytis". Taip taip, su tokia beda ilgai nevazinesi, tai pradejau zvalgytis kur ir kaip man ja susitvarkyti. Nuvaziavau pas vienus dujininkus, kuriuos rekomendavo. Anie sako, kad viska galim padaryti, viskas pataisoma, tik butu gerai, kad nuskaitytum klaidas, ir bus aisku, kur pradeti ieskoti slieku. Vat cia ir prasidejo jumoras. Primenu, kad veiksmas vyksta Klaipedoj. Vienoj vietoj pasake, kad niekur man nenuskaitys, nes masina per sena :shock: Kitoj (Zibinte) sako, kad mes tau nepadesi, nes masina per sena :? Vaziuok i BOSCH. Ten pasake, kad masina per sena :x Vat cia ir susibiesinau, tai ka, cia jau tipo grabas ant ratu :evil: Liko dar viena vieta kur mane pasiunte. Ne, nepagalvokit, ne taip toli ;) I Autoaibe. Jie apsiskelbe CITOREN atstovais Klaipedoje. Nuvaziavau. Sako: "Gailm. 100Lt"
:shock: :? Cia jau susimasciau: ar tikrai tiek daug kainuoja kompo klaidu nuskaitymas? Bet kadangi Klaipedoj jokio kito varianto nenusimato, atrodo reikes vaziuoti. Jie sake, kad tai vadinasi "diagnotiska". Kas dar slepiasi po sita savoka? Ar tik klaidu nuskaitymas? Ko dar reikes is ju pareikalaut?

Vat berods ir visa istorija. Zinoma, ji dar tures tesini ;) Bet jei galit kas padeti atsakyti i joje uzduotus klausimus - buciau dekingas.

P.S. Na, LPG priesininkai, dabar jau galit imti ir draskyti mane, as pasiruoses :box2:

_________________
Mjo, ir reikėjao man pirkti ta Citroena...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Mano BX ir LPG
StandartinėParašytas: Bir 15 2005, 15:39 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 14 2004, 09:55
Pranešimai: 2803
Miestas: Vilnius
ArvydasAS rašė:
P.S. Na, LPG priesininkai, dabar jau galit imti ir draskyti mane, as pasiruoses :box2:


Neturejo diedukas bedos ir nusipirko ozi... nu kiek kartu as tau sakiau, kad jei nori galinnnngos mashinos, tai malonek ir uz kura susimoket! O tai ne, nori pigiai ir galingai! Taip nebuna! ;) :D

_________________
Marius Umbražiūnas
2007 Grand C4 Picasso 2.0 HDi Exclusive (Boingas)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 15 2005, 15:47 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Kov 25 2004, 14:20
Pranešimai: 175
Miestas: Vilnius
Kiek suprantu, tai pas tave ipurskimas (benzo), o dujos I kartos, tai ju padavimas eina per oro padavimo zarna. Taigi, kai kuras (arba misinys eina per oro zarna, tai variklis nesipurto. Jei kuras eina iprastiniu keliu (per kuro purkstukus), purtosi. Logiskai mastant reikia ziureti benzino kuro padavimo sistema (purkstukai ir t.t.)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 15 2005, 16:15 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 03 2005, 12:52
Pranešimai: 1420
Miestas: Kaunas
Vienas motoristas (pas kurį daugiau kojos nekelsiu, nes jis sakė - geras tavo paskirstymos diržas ir guolis, o rezultatas variklis be galvos guli) kėlė mintį, jog citro benzininiai purkštukai turi plastmasines įvores, kurios nuo dujų (dujų aukštesnė degimo temperatūra) apsigadina ir tada prasideda vargai su benzu. Čia jo versija. Kadangi mano variklis dalimis guli, tai pažiūrėsiu pats, kas do purkštukai su plastmasėmis.

_________________
Nusibodo rutina ? Pirk Citroen...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Mano BX ir LPG
StandartinėParašytas: Bir 20 2005, 15:17 
ArvydasAS rašė:
Viena diena uzvedus automobili (vedu visada ant benzo) variklis pradejo smarkiai purtytis :shock: Ir taip purtesi, kol nepersijunge ant duju.


O ar nebus tau kad dirbant ant benzino neuzdaro duju padavimo. Ten toks elektrinis kranelis turi buti naujai idetas. Tai ir gaunasi dirba ant duju-benzino misinio. Su tokiu dalyku kazkada daznai susidurdavau ant savo senos auto su paprasta iranga. Jei tik pilnai neisdegindavai benzo is karbo ir ijungdavau dujas variklis purtydavosi. Siap pasipurto kol sudegina benzina ir tiek. Dar va stumokliai apdega negerai :(. Vienzo patikrink laidus mase ant krano, gal tikrai neuzsidarineja.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 03 2005, 11:37 
Atsijungęs
DUK moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 25 2005, 19:54
Pranešimai: 630
Miestas: Vilnius
Sveiki! Na, tai papsakosiu savo istorijos tesini. Tikiuosi, kad tuo paciu tai bus ir galas ;)

Jei pamenat mano visas reikalas baigesi ties paieskomis, kas padarytu diagnostika. Panaudojus paprasta metoda, priejau isvados, kad pas mane purkstukai streikuoja ir nereikia ieskoti slieku, kaltinant visokius daviklius, o tiesiai sviesiai prie reikalo. Taigi, viena diena, pagaliau nuvaziavau iki firmos "Rekija" (cia Klaipedoje). Anie istyre mano purkstukus ir konstatavo, kad sudegusi viena kompo mikroschema, kuri siuncia signalus purkstukams. Uz sitas naujienas paeme 80 Lt., nes mat turejo "daug vargo", kol priejo iki kompo, kuris pas mane po keleivio sedyne, ir patare ieskoti kito kompo. Zinios aisku nuliudino :cry: Kur cia dabr toki suradus. Puoliau ieskoti tokio ir panasaus. Bet cia vienas kolega man ir sako: "Se tau meistreliu-elektriku telefonas, jie prikelineja kompus, gal kuo pades". Susikambinau as su jais, isdesciau savo bedas. Sutarem, kada privaziuosiu ir kad pac nuimsiu sedyne, idant jiems nereiketu vargti o man moketi lisnu pinigu uz 5 varztu atsukima. Pastarieji beda ir istaise :!: Veikia varikliukas kuo puikiausiai ir ant benzino ir ant duju. Kur buvo sliekai? O gi visai ne kompe. Kompas mano kuo puikiausiai veikia. Dujininko nagai buvo biski per trumpi ir ans dedamas ir tvarkydamas elektros instaliacija, viska ten sujunge sudinai :evil: ko pasekoje paprasciausiai atsijunge tai vienas tai kitas laidas, kuris serdavo 3-4 cilnidru purkstukus informacija. Taigi meistreliai perziurejo visas jungtis ir jas patvarke. Tikekimes, kad sitoj vietoj mano bedos ir baigesi ;) Dabar duzgia varikliukas kaip bite, tiek dujom, tiek benzinu seriamas :) ir bega BX'iukas kaip beris :D
O istorijos moralas toks :old: Ple, reikia sugaisti laiko, kol randi tinkamus ir savo darba puikiai ismanacius meistrus. Aciu kad isklausete ;) geros jums dienos, ir kad jusu << begtu nestrigdami ir komfortiskai linguodami xm+

_________________
Mjo, ir reikėjao man pirkti ta Citroena...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 03 2005, 16:14 
Nu va Arvydai, visgi Marcela ir Evka š... nemala, o Rekija biškį mala, čia mane nudžiuginai, kad beriux vėl žviegia kai reikals, man Marčela nenori
pažiūrėt, nes sakė kad dujininkai tiek daug šposų prikrečia, kad ne tas žodis. Matai Arvydai, sakiau tau prieš dedant dujytes, labai svarbu kas tau jas inmes, taip va ir buva. Arvi čia tau dar mintis nuo Gintaro iš saulėtojo Maiami, jis irgi sakė man visai neseniai, kad greičiausiai tau dujininkai bus š... primalę, kaip ir man ir kitiems, kurie netyčia užsirauna ant specų kabutėse. :D


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 09 2005, 12:20 
Atsijungęs
DUK moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 25 2005, 19:54
Pranešimai: 630
Miestas: Vilnius
POWER rašė:
Jo,labai i domi ir pamokanti istorija...ir as esu ne syk isitikines,kad ten ,kur atrodo esas didziausias gedimas,paprastai buna koks laidelis atsijunges,ir atvirksciai.Dujininkams reiketu snukius istaskyti uz chalturas!!!Tik nesuprantu vieno,ko iskart nevaziavai pas ta dujininka,kuris ten viska junge,tegu iesko savo chalturu,o vazinejai ,ieskojai kitu ,ir dar basliavai...?

Na turejau tam savu argumentu:
1. Jis (meistrelis) yra nuo manes 50km atstumu. Taigi, vienas vizitas ten atgal yra 100km. Tai kaip ir daugoka ;) Ir laiko atzvilgiu...
2. Jei jis jau nesugebejo gerai padaryti, tai ar sugebes sutvarkyti? Man atrodo, kad nelabai, juk zinia, kaip nemegsta zmones savo klaidu pripazinti... O kiek man dar nervu butu tai kainave su juo gincytis ir irodineti, kad cia jo brokas... Nafik... As tiesiog daugiau neturesiu su juo reikalu ir kitiems nerekomenduosiu ;)
3. O del basliavimo... ;) Sumasumarum, vistiek esu sutaupes pinigu. Jei buciau dejesis iskarto Klaipedoj ir be problemu (manykime taip) tai viestiek butu kainave brangiau, nei dabar man isejo su visais remontais :)

_________________
Mjo, ir reikėjao man pirkti ta Citroena...


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007