WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Dujos i Xantia V6.24V
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=19&t=3773
Puslapis 11

Autorius:  Anonymous [ Lie 01 2005, 13:38 ]
Pranešimo tema:  Dujos i Xantia V6.24V

Idomu butu suzinoti kokias dujas reiketu deti i sitokia masina? Gal kas is jusu jau turi tokia masina su duju iranga? :) Nes kur benuvaziuoji, tai visur kalba skirtingai - nesuprasi tu dujininku.. vieni siulo II kartos, o kiti IV kartos kisa, bet labai jau brangi ta IV karta... Gal visgi kas nors ka nors girdejot ar zinot? ;)

Autorius:  Makleris [ Lie 01 2005, 14:51 ]
Pranešimo tema: 

Na pas Xama i Xm 3.0 24v buvo sudeta paprasta sistemo su eko. IV kiek suprantu tai yra tiesioginis ipurskimas :roll: Kainu skirtumas yra nemazas :cry: Xamas dejo Sargenuose. Gal parasys telefoniuka kur kreiptis. Kitos firmos vengia 24v nes sunku suderinti 2 oro sklenziu sinchronini darba

Autorius:  ArvydasAS [ Lie 02 2005, 14:17 ]
Pranešimo tema:  Re: Dujos i Xantia V6.24V

griaucius rašė:
...o kiti IV kartos kisa, bet labai jau brangi ta IV karta... Gal visgi kas nors ka nors girdejot ar zinot? ;)

Tam tikros dujininku firmos tik ta ir daro, kad kisa IV kartos dujas. Moki didesnes babkes, jiems didesnis pelnas. Buna visai nesuinteresuoti nauda zmogui, o tik nauda sau :evil: Su***** lietuviski versilininkai. :evil:

Autorius:  xamas [ Lie 04 2005, 09:28 ]
Pranešimo tema: 

Na sitas variklis turi tik viena sklende, bet jo labai sudetingos konstrukcjios isiurbimo kolektorius, visokie VVT. Todel geriau paklaust pas pacius duju montuotojus.

Autorius:  Anonymous [ Lie 04 2005, 11:36 ]
Pranešimo tema: 

Tai sitas variklis yra 140kW galios. Ir citroen techniniame centre pasake, kad galima II kartos deti ir Vilniuj Vytautas sake, kad II galima, bet visi kiti, tai tik IV, nes sako, kad su II varikli sues per metus :cry:

Autorius:  Anonymous [ Lie 28 2005, 17:48 ]
Pranešimo tema:  Re: Dujos i Xantia V6.24V

griaucius rašė:
Idomu butu suzinoti kokias dujas reiketu deti i sitokia masina? Gal kas is jusu jau turi tokia masina su duju iranga? :) Nes kur benuvaziuoji, tai visur kalba skirtingai - nesuprasi tu dujininku.. vieni siulo II kartos, o kiti IV kartos kisa, bet labai jau brangi ta IV karta... Gal visgi kas nors ka nors girdejot ar zinot? ;)


speju tavo motoras toksipat kaip manasisi (ES9J4) ? jei taip tai tik 3sios kartos duju iranga BRC 3000lt

Autorius:  Anonymous [ Lie 30 2005, 21:44 ]
Pranešimo tema: 

nu jo, toks motoro tipas ir yra... Tai vadinas reik vazinet su benzu, nes manau dujos visvien brangs.

Autorius:  sigius [ Lie 31 2005, 08:36 ]
Pranešimo tema: 

griaucius rašė:
nu jo, toks motoro tipas ir yra... Tai vadinas reik vazinet su benzu, nes manau dujos visvien brangs.

Kad ir kiek bebrangtu dujos, vis tiek nebus taip kad neapsimoketu deti duju iranga... Europoje (kaip ir dabar LT) paprastai duju ir benzo kaina skiriasi dvigubai, tad neisivaizduoju situacijos, kad labiau apsimoketu su benzu vazineti. Nebent per metus kelis tukstancius km nuvaziuoji.

Autorius:  Soferukas [ Kov 26 2006, 20:42 ]
Pranešimo tema: 

xamas rašė:
griaucius rašė:
Tiesa pasakius nauja tema cia labai idomu sukurti, nes visvien negausi jokio tiesaus atsakymo, o tik blevyzgas apie belenka :x Gerai, kad dar kas ir Peugeot klubo uzsuka ir tiesiai sviesiai ka nors paraso i tema :)

O ka jus tamsta norite gaut, vaziuojate i duju kontora ir klausiate. Jusu Xantijos motoras bus 2.9 ES9J4, kitokios V6 nebuvo pas xantia. Jei nenori dideliu problemu dedi IV kartos, jei esi sykstus dedi II kartos ir lauki kol bumbtels. Variklio neuzpjausi, nes turesi misinio reguliavima pagal lambda. Tik tiek kad dujininkai apsidraudzia nuo tavo lankymusi pas juos su priekaistais kad issove , sulankste sklendes ir t.t. O jeigu Vytautas ideda tau ir garantuoja kad viskas bus ok su II kartos tai pirmyn pas ji. O mes ne dujininkai ir tau nepadesim, nes turim klube tik viena tokia xantija ir ta be duju.


Reikejo pirkti 2.1 TD arba 2.5 TD su dyzeliniais varikliais, nes Peugeot ir Citroen 2-3 ltr benz ariklai patys neekonomiskiausi is visu (mieste ima 16ltr benzo). Kas mano kitaip? Citroen XM, Xantija perka del minkstos vaziuokles, o ne del ekonomijos. O gauna labai daug gedimu del elektronikos ir hidraulikos sudetingumo.

Autorius:  xamas [ Kov 27 2006, 17:37 ]
Pranešimo tema: 

As manau kitaip, nes V6 pas PSA yr normalus varikliai, kuro sanaudos tokios kaip ir kitu V6, ir nereik cia pasakot, kad audi V6 naudoja 7ltr mieste...

Autorius:  audro [ Kov 31 2006, 08:26 ]
Pranešimo tema: 

Nieko panasaus ,2,0i tai tikrai neekonomiskas.
Bet 3,0V6 tai tvarkingas tikrai ekonomiskas.Ir viskas priklauso nuo vaziavimo stiliaus.
Pas mane naujasis 2,9V6 mieste ziema pasiima 11,8,ir as tikrai nevazineju ramiai,netgi kartais palenktyniauju.aisku po to ijungiu "taupymo rezima "stengiuosi vaziuoti "nespausdamas" gazo(tipo pukine koja).
Trasoje ziema 8,6 vaziuojant iki 130.

Autorius:  Aukstabalis [ Sau 26 2007, 20:56 ]
Pranešimo tema: 

Turiu Safrana V6 mieste duju 12,5-13 dujos su protingu varžtu reguliuojamos.
Kai nuvažiavau pas dujininkus morėjau geresnes isidėti (aišku ne tiesioginio ipurškimo), bet specai pasakė, kad nereikia.
Ir bevei du metus esu patenkintas, viskas gražiai dirba ir palyginus ekonomiška.

Autorius:  Ed [ Gru 18 2009, 11:04 ]
Pranešimo tema:  Re: Dujos i Xantia V6.24V

Puikia dirba ir su pirmos kartos iranga, Tik reikia reduktoriaus is galingo variklio, ne is 1.4 Golfo. :lol: O jei nori isleisti pinigu, tada dek is karto 4 kartos su rimtais purkstukais.

Autorius:  Ed [ Gru 18 2009, 11:08 ]
Pranešimo tema:  Re: Dujos i Xantia V6.24V

O del sklendes, tai ten tikrai tik viena ir gana sudetingas priejimas prie zvakiu, dedant dujes reikes visa ta sistema oro padavimo issimti, kad prie zvakiu ir purkstuku prieitum (tarpinukes naujos reikes vienos is karto ir rekomenduoju zvakes tuo paciu pasikeisti, kad nereiktu antra karta atsukineti). Siaip gana smagiai ant duju lekia - skirtumo nuo benzo traukoje sunku surasti.

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/