WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Xantia 1.6i ir LPG
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=19&t=3793
Puslapis 11

Autorius:  Lietus [ Lie 05 2005, 13:48 ]
Pranešimo tema:  Xantia 1.6i ir LPG

Sveiki,

Skaičiau, kad įsidėjus dujas variklis praranda dalį galios, todėl norėčiau pasiteirauti tų, kurie yra į Xantia 1,6i įsidėjęs dujas: kaip su tokiu varikliu važiuojasi, ar užtenka galios ypač važiuojant užmiestyje ir autostrada?
Siaip jau i dragą važiuot aišku nesiruošiu, bet kai važiuoji užmiestį ir reikia ką nora palenkti tai norėtūsi, kad automobilis trauktų ir kad autostradoje primynuis iki kokio 130 km/h nepradėtų variklis staugt.

Autorius:  Aidas1 [ Lie 06 2005, 07:58 ]
Pranešimo tema: 

Saulius rašė:
Mano xantijoj tiesioginio ipurskimo iranga.
Mazomis apsukomis galia yra mazesne bet nuo 3000 jau mazai skiriasi nuo benzino.
lenkiant zinoma geriau jungt zemesnes pavaras ;)


manojoj 2,0i paprasciausia duju iranga ir lenkent nereikia metyt zemesniu begiu na kad ir kaip jau sunku bet reikia gazo duoti daugiau........... :lol:

Autorius:  Aidas1 [ Lie 06 2005, 20:04 ]
Pranešimo tema: 

griaucius rašė:
Su dujomis varikliai praranda dinamiskuma ir kuo silpnesnis variklis, tuo labiau jauciasi galios praradimas :!: Aisku dinamiskumas yra maziau prarandamas su sekvencine (IV kartos) duju iranga, taciau jos kaina labai jau didziule :( Geriausias ir optimaliausias sprendimas deti II kartos iranga su misinio riebumo reguliavimu - ir kaina nedidele, ir dinamiskumas maziau prarandamas, ir variklis ilgiau gyvens, taciau kiek zinau tokiose xantijose stovi plastikinis kolektorius ir nelabai kas siulys deti II kartos iranga :(


nu vot pas mane irgi plastikinis kolektorius o dujos stovi 1 kartos ir jau 3 metai kaip as sekmingai su ja vazineju.................

Autorius:  Anonymous [ Lie 06 2005, 21:19 ]
Pranešimo tema: 

Ir nusispjauk tris kartus per kairi peti, kad ir toliau sekmingai vazinetum :) Siaip kiek esu girdejes, tai su xantiju plastikiniais kolektoriais nelabai problemu buna, jei viskas yra tvarkoj, taciau apie bmw ir ford focus geriau patylesiu...

Autorius:  Saulius [ Lie 07 2005, 08:11 ]
Pranešimo tema: 

Vaziuoja, vaziuoja :)

Nu nezinau kaip ten su paprastom, bet su sekvencinem tai vaziuoja.

Autorius:  Vovik [ Lie 09 2005, 03:07 ]
Pranešimo tema: 

Vaziuoja tai vaziuoja bet :( meste sito variklio aisku nepakanka, ir skirtumas tarp jio ir netgi 1.8 labai didelis, o autostradoj tai normaliai ir 150km vaziuoja ir daugiai jeigu dujos normaliai sureguliotos. Tik reikia priprasti prie to jeigu nori lenkti tai issuk varikli iki 3000-3500 apsuku ir bus viskas ok. :D

Autorius:  arix'as [ Lie 09 2005, 07:52 ]
Pranešimo tema: 

Vovik rašė:
...Tik reikia priprasti prie to jeigu nori lenkti tai issuk varikli iki 3000-3500 apsuku ir bus viskas ok. :D

Iki 3000-3500 :shock: ? Max apsūkos apie 6500, tai yra išsūkimas variklio. Aš prie 3500 normaliai važiuodamas bėgius mėtau... :lol:

Autorius:  Saulius [ Lie 09 2005, 18:06 ]
Pranešimo tema: 

Vovik rašė:
...o autostradoj tai normaliai ir 150km vaziuoja ir daugiai jeigu dujos normaliai sureguliotos.


Vaziuoja ir 170 su keturiu zmoniu ekipazu

O vat mieste tai mazoka galios

Autorius:  ciksius [ Rgs 19 2005, 18:29 ]
Pranešimo tema: 

Maniskei perejus prie LPG galios netekimo nesijaucia, bet pvz II pavara is vietos mazom apsukom nebeiseina pajudeti, kaip pavykdavo vaziuojant benzinu.

Autorius:  Anonymous [ Vas 13 2006, 19:34 ]
Pranešimo tema: 

Paulius rašė:
i 1,6 deti dujas??? Kad ji ir taip nevaziuoja, o su dujom tai visai :wire:


:evil: Nenorečiau sutikti, mano gražuolė 94 m. 1,6į ir su benzinu ir su dujom iki 160 km/h išsibėga. Čia viskas priklauso kaip viskas sureguliuota
ir kaip prižiūrima. :gele:

Autorius:  Rimvis [ Vas 14 2006, 09:17 ]
Pranešimo tema: 

Sergejus rašė:
:evil: Nenorečiau sutikti, mano gražuolė 94 m. 1,6į ir su benzinu ir su dujom iki 160 km/h išsibėga. Čia viskas priklauso kaip viskas sureguliuota
ir kaip prižiūrima. :gele:


Cia tauta kalba apie variklio galia, o ne iki kiek isibegeja. Buna, kad ir su 1,0l varikliu masina isikacigarina iki 170km/h, aisq per gera pusvalandi :lol:

Autorius:  Sintaras [ Vas 27 2006, 21:52 ]
Pranešimo tema: 

2.0i :hm:
isidejau dujas,nei galia sumazejo (bent jau kad pastebeciau plika akim) nei ka,nezinau kaip su 1.6 bet jei jau tau ant benzo galios maza,tai kam reikejo pirkt tokiu varikliu? Suprantu kad daugelis zmoniu nori derinti taupu ir greita vaziavima....deja jei nori palakstyt tai dujos cia nepades.Galia aisku krenta,apie 8-12 % priklausomai nuo variklio,bet ji tikrai nesumazes tiek kad pries kiekviena kalniuka reiktu begi permest.As kiek esu masinu turejas tai visos buvo su dujom,ir draugai bei pazistami net skirtumo nejaute kad vaziuojama dujomis.supranti kai galia krenta taip nezymiai (iki 10% dazniausiai) tai plika akim to nei pamatysi nei pajausi,masina vaziuos kaip vaziavus,na turesi keliais arkliukais maziau,nu ir kas?visur kur reikia nuvaziuosi,be to ZYMIAI pigiau nei ant benzo

Autorius:  Lietus [ Bal 03 2006, 15:45 ]
Pranešimo tema:  re

nu va, nuvaziavau 30 tukst. per puse metu ir galiu pasakyti viska pats del galios. siaip jau vienintele vieta kur jos truksta yra begejimasis pries kalna. ten tikrai matai, kad yra beda. visais kitais atvejais viskas yra gerai. vazineju autostrada, vid. greitis 130 km.h. jokiu problemu nera. lenkianti irgi. antra pavara drasiai pajudu is vietos. skirtumas tarp vaziavimo benzinu ir dujom tikrai nedidelis. na gal kai meti antra pavara smarkiai begedamsis, tai traukimas ant benzino kiek didesnis. o taip viskas okei. pas ka netrakia matyt problemos su duju iranga ir reguliavimu

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/