WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 19 2024, 22:14

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Dujos ir Xantia 2.0i 8v
StandartinėParašytas: Rgs 07 2005, 15:08 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 22 2004, 14:47
Pranešimai: 26
Miestas: Vilnius
Reik statyti, vieni meistrai sako kad tik pilna ipurskima, kiti sako kad tik paprasta su EKO ir dviem xalapuskem, padekit, negaliu vazinetis ant bezo (tik pro asaras :D ).


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 07 2005, 15:55 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 28 2005, 10:31
Pranešimai: 117
Miestas: Vilinius
Sveikas, siaip labai daug buvo diskutota apie dujio iranga, gali pasieskoti........
pas mane nors ir 1,6 bet stovi su eko sistema. Vazinejiu jau metus ir jokiu rimtu problemu neturejiau, aisku buvo pakeisti laidai ir zvakes. Pazistamas turi 2l. irgi viskas tvarkoj. Bet aisku jeigu turi pinigeliu gali sau ideti ir tiesiog. ipurskimo sistema. Kuro sanaudos mieste 2l. 8v. vasara nuo 11l ziema nuo 13l maziau nesigauna.

_________________
Xsara Picasso 1.6 06m.
-------------------------------------
Tel. +37069962246


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 07 2005, 16:33 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 21 2004, 10:04
Pranešimai: 155
Miestas: Vilnius
na manojoj stovi su EKO ir dwiem "chlapuškėm". Buna kartais pačiaudo bet nebaisiai. Duju suvartojimas tolygus vaziavimui: mieste 13-14 ltr, trasoj vaziuojant 90km/h ryja 9-10ltr, 120-130 km/h - 12-13ltr.
Kartais ožiuojasi ir nalaiko apsuku, gesta, reikes varyti i servisa kad sutvarkytu.

_________________
<< 03m. Xsara Picasso 2.0HDi


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 07 2005, 22:51 
Pas mane irgi EKO su 2vožtuvais, ir nieko, dar nesusprogau :)
Ir apsukas laiko ir jokių "duobių" nejaučiu, nebent žinai kur papigiai IV kartą montuoja iki kokių 2000 Lt. Tada gal...

P.s. nuvažiuota apie 35 kkm.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 08 2005, 08:06 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 28 2004, 12:54
Pranešimai: 555
Miestas: Kaunas
Ant pigiu purkstutu taupyt nereiktu :ne: , jei galvoji apie duju ipurskima.
Nerekomenduociau detis III kartos, jei pinigu laisvu yra dek IV kartos, jei ne dek II kartos.

Kaip matai vaziuoja zmones ir su paprastomis sistemomis, o ir neteko girdet, kad kam kolektorius ar oro filtro deze nulektu.

Siaip dujininkai manyciau gazdina, kad saus, sprogs ir t.t. Jiems didesnis biznis istatyti kuo brangesne sistema.

As deciaus II kartos, o uz likusius nusipirkciau basavyka ir stiprintuva.
Zinoma reik susisukt zvakes, naujus laidus nusipirkt, galbut voztuvus pasireguliuot, apziuret ar nera kur oro pasiurbimo.

:much:

_________________
<< C5 '05 Break, 2.0HDi 135 Tendance


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 08 2005, 08:15 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Na del pursktuku tai tik svarbu kad nebutu Matrix tipo, nes ten vienam nusprogus keiciasi visas blokas, o kiti tai dzin, aisku tipo patys patys sustriausi yra Keihin, bet kazkodel nieks nenori paminet jog jie visu 1000lt brangesni, garantija ta pati ar italiskam ar japoniskam 2metai, o jei japonas numirs tai jo kaina sudarys 2 italu kaina :) Aisku japonas dirba tyliai, bet kai uz tyluma reik tiek damoket tai ka zinau, maniskiai spirga, bet kai kapotas uzdarytas tai ne velnio nesigirdi, o parametrai identiski japaskem, netgi daugiau galimybiu yra juos reguliuot.

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 08 2005, 16:56 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 03 2005, 12:52
Pranešimai: 1420
Miestas: Kaunas
Jei gali (pinigine tempia), dekis ipurskima, bet labai atidziai rinkis kur desi, kas des ir koki. Dejausi 'italiska' - "Nomado", tai balionas lenkiskas (na cia tai esminio skirtumo nera), kompas duju lenkiskas, purkstukai velnias zino kokie, o bendrai iranga italiska :shock: . Tai pasikankinau su ja 2 men ir ismeciau. Taigi "Nomado" apeik aplink is tolo.

_________________
Nusibodo rutina ? Pirk Citroen...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 09 2005, 19:59 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 24 2005, 21:35
Pranešimai: 64
Miestas: Vilnius
Na, mano Ksiušoje stovi irgi itališka, kokia tai Tartarini, įdėta buvo jau Prancūzijoje. Veikia be priekaištų, tik kai labai mažai nuspaustas akseleratoriaus pedalas, beveik "nakatas", yra toks kluptelėjimas. Bet į tai, manau, neverta kreipti dėmesio, kad koks auksarankis nenureguliuotų blogiau. Mieste dujų valgo 11-12Ltr.

_________________
Julius aka Spin
Xantia 2.0i '95 (silver)
Vilnius


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 26 2006, 22:10 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
As vazineju su tieisoginio ipurskimo dujine iranga. Irgi vieni siule paprasta deti. Taciau man labiau patinka kai reikia tik zinoti, kur duju dangtelis yra, kad degalineje pripildyt galetu :) todel pasirinkau tiesiogines. Su ta iranga per9 men pravaziavau apie 20 000 km. kolkas jokiu nususkundimu (tfu. tfu.. tfu...) neturiu.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 26 2006, 20:18 
Aidas1 rašė:
random rašė:
Reik statyti, vieni meistrai sako kad tik pilna ipurskima, kiti sako kad tik paprasta su EKO ir dviem xalapuskem, padekit, negaliu vazinetis ant bezo (tik pro asaras :D ).


jau tris metus vazineju su pacia p[aprasciausia duju yranga ir be jokiu EKO ir panasiai ir manau kad ir toliau sekmingai vaziuosiu, paklausyti gali o isvadas daryk pats................ :roll:



Eko tera tik paprasciausia reklama ir jokios ekonomijos neduoda. Reikia , kad tvarkingai butu ideta ir viskas bus gerai. Turi duju irangos valdymo blokas susiderinti su Jusu auto ipurskimo sistema. Kitaip gali tekti perprogramuoti valdymo bloka, kur surasti to bloko konkretaus modelio specialista yra labai sunku. Geriau pries dedant, kad butu techn duomenyse parasyta, kad tinka to modelio auto.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 27 2006, 17:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Tamsta soperuk, EKO tai ne ekonomija, tai ekologija. Ir siek tiek ekonomina varikliuko remontui.

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 25 2006, 17:09 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 12 2006, 01:12
Pranešimai: 450
Miestas: Kaunas
Pas mane sumontuota I-os kartos iranga, istate dvi xlapushkes i kolektoriu( nors kai kurie dujininkai sake kad tos xlapushkes tai-nereikalingi zaisliukai). Vaziuoja ir traukia normaliai, variklis 2.0 8V ,sanaudos mieste jei ramiai 12.5 Ltr, jei gerai uzgrezus - buna ir 14 Ltr ir daugiau. Uzmiesty laikant apie 100 km /h gaunas 10 Ltr. Kas liecia ta shaudyma tai pastebejau kad shauna tada jei tarkim katik uzgesinau varikli ir vel kuriu nepraejus nei pusei minutes,siaip vaziuojant ,kad ir gaza iki dugno mynk nu neshaus niekada.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dujos ir Xantia 2.0i 8v
StandartinėParašytas: Geg 13 2008, 23:03 
Pas mane 2.0i 8vintiliu, dujos i kartos-na viskas kaip pas Sintara surasyta. Tik sanaudos kiek didesnes- mieste apie14ltr, kelyje 12ltr.Uzgesinti ir uzkurti betkada galiu ir be jokiu problemu.Turiu minti sumazinti sanaudas REM komplekta pirkti reduktoriu duju.Sanaudos mano didelios del to, kad laisvosiosios apsukos 0,900 buna labai retai.Dazniausiai sokineja 1100-1500. Tai sanaudos didesnes ir variklis uzkaista greiciau.Viena diena tokios apsukos, kita diena kitokios apsukos.Vat ir neradau skaitydamas kas pas mane negerai su apsukomis.As manau du varijantai:1) laisvuju apsuku varikliukas;2)oro srauto daviklis; Jeigu kas esate su siuo susidure ar turite minciu, patarkite.Gal pas ka yra balionas duju su elektroniniu davikliu jusu esamam duju kiekiu rodyti?.du laidai is jo iseina.Niekaip negaliu pasdaryti, kad zinociau kiek kuro like balione.(pagal km nesigauna, nes apsukos kvailioja)
Klausimelis tuo paciu: kur rasti detonacijos davikli?Kompas ismeta jo klaida.


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: Dujos ir Xantia 2.0i 8v
StandartinėParašytas: Gru 02 2008, 11:30 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 12 2006, 01:12
Pranešimai: 450
Miestas: Kaunas
pas mane buvo su apsukom bedu irgi,visai nelaikydavo ant laisvu,ant salto budavo 1500-1700, o kai tik pasyla- viskas,atleidi gaza ir uzgesta ,tai prasikeikiau,neimanoma vaziuot.paskuj idejau nauja laisvu apsuku varikliuka ir jau antri metai puikiai apsukos laikosi,tik va jis nera labai pigus,170 mokejau uz nauja

_________________
Xantia pilka 95' 2.0 89 kW, LPG, mechaninė- sold
Xantia sidabrine 95' 2.0 89 kW, LPG, automatas- nebera


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dujos ir Xantia 2.0i 8v
StandartinėParašytas: Vas 21 2009, 18:03 
sveiki, norejau suzinot koks maisytuvas stovi pas 2.0l 8v. xantija: ar su dviem slangom ar uztenka su viena det?


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 9 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007