Egi,chebryte,jau idejau.krusausi 2 savaitgalius:viena kol isemiau,kita kol idejau.uzvest baisoka buvo,gesintuva salia pasidejau,bet nieko,uzsivede,ir gan greitai.tiesa,pradzioje buvo duju nuotiekis,bet as ji greitai pasalinau.atrodo,veikia,tiesa,reguliavimo darbus paliksiu meistram.tik dar viena problema liko neispresta:reduktoriu idejau i akumo deze,o akuma permeciau i bagazine.nelabai saugu avarijos atveju,bet kito kelio nebuvo(V6 XM reduktoriui vietos beveik nera)to pasekoje reikia ilgu laidu,apie 2x3.5m.,ko pasekoje su dviem mano bandytais laidu tipais starteris nesuka,itampa krenta.ieskau spec.tam reikalui laidu(kuo storesniu,zinoma,proto ribose).o automatas itakoja sprogimams,bent as taip mastau,juk automatas niekada neleis vaziuoti,tarkim, 4 pavara 20 km/h greiciu,jis juk permeta zemesne pavara.o kaip rodo praktika,sprogimu tikimybe max.,kai ir yra vaziuojama uzmigus mano mineta pavara ir greiciu,ir del tam tikru priezasciu(tai gali ivykti ir nevalingai,jei koks kolega labai nervingas bus...) yra paspaudziamas staigiau ir daugiau gazo pedalas.ir vat tada,jei zvakes,laidai ir pan.prasti,ivyksta bum....(jei per savaite neparasysiu,neminekit bloguoju,reiskia sprogau
