WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 25 2024, 15:46

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Blogai dirba ant benzino
StandartinėParašytas: Spa 03 2005, 11:12 
Sveiki,

Automobilis Citroen XM V6 12 voztuvu, automatas. Dujine iranga su eko sistema. Masina visada uzsiveda ant benzino, isilus reduktoriui persijungia ant duju. Bake visada maziausiai 10 litru benzino. Ant duju dirba gerai, jokiu problemu del duju nera.

Problema - blogai dirba ant benzino, ypac kai saltas variklis. Uzvedus, apsukos krenta, masina pradeda kratyti kol uzgesta. Spaudziant akseleratoriu reikia pataikyt, kad apsukos pakiltu iki mazdaug 2000, tada taip ir laikau jas, kol susils ir persijungs ant duju. Taciau dazniau spaudziant akseleratoriu nepavyksta pakelti apsuku, nes arba uzgesta, arba nebuna jokios reakcijos o po to kazkas lyg ir saudyt pradeda po kapotu (sedint uz vairo, atrodo kad kazkur arciau zemes), kol "pramusa" ir apsukos pradeda kilti. Jeigu bandau vaziuoti, tai vos vaziuoju, absoliuciai netraukia.
Kai pavaziavus su dujom variklis isila iki kokiu 80-90 laipsniu, tai ir ant benzo vaziuoja, taciau kai persijungia begiai ir apsukos krenta buna toks jausmas, kad truksta galios.

Is pradziu galvojau, kad kuro filtra reikia keisti, bet pakeitus jokio pagerejimo nebuvo. Kadangi su siltu varikliu vaziuoja ir ant benzo, tai nepanasu ir i kuro siurblio problema. Ant duju vaziuoja gerai, tai ir del zvakiu/laidu neturetu buti problemu.

Labai laukiu jusu komentaru :)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 03 2005, 16:01 
Geras, pas mane Citroen ZX 1.4i 1992m. ta pati problema. Va būtų, kaip išganymas jei mudviem, kas patartų, kas čia per problema. Žinai aš bandžiau aiškintis ir pas dujininkus ir pas benzo įpurškimo sistemų specus
ir diagnostiką darė, kol kas aiškaus atskaymo niekas nepateikė ir va su ta problema ir knisuosi kas ryt jau 1,5 metų. Pats intuityviai įtariu, kad dujininkai bus pažeidę kokiį nors kompo laiduką. Taig leisk pareikšti tau užuojautą. :cry:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 03 2005, 16:05 
Na del dujininko ir laiduku nebuciau savo atveju tikras - daugiau kaip 1,5 metu vazinejau be problemu. Praeita ziema buvo taip nutike jau, bet kazkaip savaime ir praejo :shock: Dabar vel atsinaujino ir nepraeina :)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 03 2005, 16:12 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 03 2005, 12:52
Pranešimai: 1420
Miestas: Kaunas
Dėl XM nežinau, bet ZX problema gali būti babinos komutatoriaus-grandinėje. Prie babinos fiškutė yra, ji mėgsta oksiduotis.

_________________
Nusibodo rutina ? Pirk Citroen...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 03 2005, 20:48 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
daug nefilosofuosiu,tiesiog neseniai dejau dujas i V6, ir dedamas netycia hermetik uztepiau apie 2/3 zarnos skerspjuvio,kuri eina is apsuku reguliatoriaus(jei supr.apie ka kalba) i iejimo kolektoriu,t.y.zarnos skerspjuvis sumazejo daugiau kaip puse.Paprastai uzvedus salta varikli apsukos uzsikelia apie 1000/1100 ar pan.,varikliui sylant jos krenta iki,tarkim 900 aps/min,na sis principas kaip ir kitose masinose.Dabar gi to nera,uzvedus salta varikli apsukos stovi ant 800/900aps/min.Pameginau dar pirstu sumazinti zarnos skerspjuvi,variklis jau trukcioti pradejo ,o visai uzspaudus-uzgeso.Isvada,gal ir pas tave ta zarna kaip nors uzsilenke,uzsikiso ar pan.Nors as itarciau greiciau elektros gedima,o cia jau sorry... :(


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 04 2005, 08:40 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Kov 25 2004, 14:20
Pranešimai: 175
Miestas: Vilnius
Lemonas rašė:
Ka pasakysit apie tokia "dujininko" nuomone:

"Tai labai dažna problema.Pasatomos dujos, o elektroniniai apgavikai(emuliatoriai) ne.Ilgainiui kompiuteris :įkrenta į liguistą būseną ir nebemoka dirbti benzinu, vėliau tas pats ateis ir dujoms.Jeigu pavyks atgaivinti kopiuterį, tai viską įmanoma sutvarkyti."

Labai patinka, ypač "Ilgainiui kompiuteris įkrenta į liguistą būseną "
Auksiniai zodziai :D :D :D
Reikejo paprasyti parodyti tą liguistą būseną. 8)
Jeigu šneka, tai turi žinoti kaiop atrodo. :D


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 04 2005, 08:41 
Lemonas rašė:
Ka pasakysit apie tokia "dujininko" nuomone:

"Tai labai dažna problema.Pasatomos dujos, o elektroniniai apgavikai(emuliatoriai) ne.Ilgainiui kompiuteris :įkrenta į liguistą būseną ir nebemoka dirbti benzinu, vėliau tas pats ateis ir dujoms.Jeigu pavyks atgaivinti kopiuterį, tai viską įmanoma sutvarkyti."

Tokiu atveju atjungi akuma kokiai minutei, vel prijungi ir vaziuoji su benzu :) Pas mane irgi dujos buvo be jokiu apgaviku, tai kartais visai sveika budavo nuresetinti kompa. Nors ir be to vaziuodavo, bet skirtumas sioks toks jausdavosi.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 04 2005, 15:19 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
O tu pabandyk uzvest ant duju, nors ir eko bet galima tai padaryt. Jei dirbs ir salta gaerai, tai problema tikrai bus su ipurskimu, o jii blogai tai manau, kad laisvos eigos voztuvas puliuoja.

isjungi degima, paspaudi duju knopacka ir ijungi degima, vsio turi eit tik dujom

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 04 2005, 15:36 
xamas rašė:
isjungi degima, paspaudi duju knopacka ir ijungi degima, vsio turi eit tik dujom
Pas mane "knopacka" perjungia tik tarp rezimu "tik benzas"/"benzas+dujos" :?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 04 2005, 15:49 
xamas rašė:
O dujos isijungia nuo apsuku ar nuo reduktoriaus temp?
Ir nuo apsuku, ir nuo temperaturos :D, t.y. tik kai reduktorius isila kiek reikia ir apsukos yra apie 2000 - tik tada persijungia ant duju.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 05 2005, 08:14 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Susisiek su dujininkais ir paklausk, kaip priverst ja salta dujom dirbt, o neklausyk ka ten jie apie kompo busenas peza, o seip tai saltam varikliui numauk fiske nup laisvos eigos voztuvo, jei efekto jokio tai bus reikalas jame, kadangi dujos per ji eina, tai jis buna apsineses tokia kose ir ima strigti, arba kontaktai.

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 05 2005, 08:30 
Atejes vakar namo nuejau prie masinos, uzvedziau. Apsukos pakilo, po to pradejo kristi, variklis pradejo "dusti" - prrrr prrrrr... ir apsukos pakilo :shock: Ijungiau D pavara - negesta, ijungiau atbuline - negesta. Atjungiau dar akuma porai minuciu, vel uzsivedziau, pavazinejau - viskas OK :)
Xamai, o kur pas V6 tas laisvos eigos voztuvas yra? Patikrinciau ir ji dar, jei surasciau.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 05 2005, 09:21 
xamas rašė:
Na mazdaug taip: pakelus kapota ziurek desiniau virs oro sklendes, i laisvos eigos voztuva eina viena zarna, jis toks T formos galima sakyt, dar Bosch uzrasas turetu matytis.....
OK, dekui, bandysiu surast :)


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Sau 27 2006, 14:15 
Lemonas rašė:
Sveiki,

Automobilis Citroen XM V6 12 voztuvu, automatas. Dujine iranga su eko sistema. Masina visada uzsiveda ant benzino, isilus reduktoriui persijungia ant duju. Bake visada maziausiai 10 litru benzino. Ant duju dirba gerai, jokiu problemu del duju nera.

Problema - blogai dirba ant benzino, ypac kai saltas variklis. Uzvedus, apsukos krenta, masina pradeda kratyti kol uzgesta. Spaudziant akseleratoriu reikia pataikyt, kad apsukos pakiltu iki mazdaug 2000, tada taip ir laikau jas, kol susils ir persijungs ant duju. Taciau dazniau spaudziant akseleratoriu nepavyksta pakelti apsuku, nes arba uzgesta, arba nebuna jokios reakcijos o po to kazkas lyg ir saudyt pradeda po kapotu (sedint uz vairo, atrodo kad kazkur arciau zemes), kol "pramusa" ir apsukos pradeda kilti. Jeigu bandau vaziuoti, tai vos vaziuoju, absoliuciai netraukia.
Kai pavaziavus su dujom variklis isila iki kokiu 80-90 laipsniu, tai ir ant benzo vaziuoja, taciau kai persijungia begiai ir apsukos krenta buna toks jausmas, kad truksta galios.

Is pradziu galvojau, kad kuro filtra reikia keisti, bet pakeitus jokio pagerejimo nebuvo. Kadangi su siltu varikliu vaziuoja ir ant benzo, tai nepanasu ir i kuro siurblio problema. Ant duju vaziuoja gerai, tai ir del zvakiu/laidu neturetu buti problemu.

Labai laukiu jusu komentaru :)


Turiu tokį pat automobilį ir turėjau tokią pat problemą. Patikrinau LAMBDA zondą. Pakeitus viskas atsistatė į savo vietą. Tas zondas turi įtakos kuro dozavimui varikliui veikiant benzinu. Sėkmės :D


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 8 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007