WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 17 2024, 00:14

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Sau 19 2006, 21:17 
Pakeitus Xantia termostata variklio temperatura jau pakyla iki 90 laipsniu, taciau automobilis pradejo juntamai trukcioti ties 2500-3000 aps. Vazineju dujomis, bet, kiek pastebejau, tas pat vyksta ir su vaziuojant benzinu. Anksciau, kai temperatura nepakildavo auksciau 60-ties, to (taip ryskiai) nebuvo.

Antras daklykas - trauka taip pat kazkur ties 3000 aps. riba baigiasi, siandien per salcius apskritai ne daugiau 60km/h i seskines kalna (trecia pavara...) Kuriasi gerai, dirba lygiai, kame gi gali buti beda?


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Sau 20 2006, 08:04 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 07 2005, 08:19
Pranešimai: 1822
Miestas: Pravieniskes-2
nasu rašė:
Pakeitus Xantia termostata variklio temperatura jau pakyla iki 90 laipsniu, taciau automobilis pradejo juntamai trukcioti ties 2500-3000 aps. Vazineju dujomis, bet, kiek pastebejau, tas pat vyksta ir su vaziuojant benzinu. Anksciau, kai temperatura nepakildavo auksciau 60-ties, to (taip ryskiai) nebuvo.

Antras daklykas - trauka taip pat kazkur ties 3000 aps. riba baigiasi, siandien per salcius apskritai ne daugiau 60km/h i seskines kalna (trecia pavara...) Kuriasi gerai, dirba lygiai, kame gi gali buti beda?



gal tiesiog prisuktos dujos.? ar cia ir su benzu trauka baigiasi ?

_________________
DALIMIS C5
PRAVIENISKES-2
865616242
Aidasm357@gmail.com


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 20 2006, 08:57 
Duju dar nespejau paziureti - bet trauka nekokia ir benzinu. Neturiu su kuo palyginti, gal tokiu varikliu Xantia taip ir turi vaziuoti. Tiesiog vakarykstis kalnas buvo jau per daug :)

O kurioje vietoje Vilniuje Citroenui patartumete pasitikrinti ir pareguliuoti degimo kampa?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 20 2006, 18:43 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
xamas rašė:
Gal zinai kaip elektroninis degimas reguliuojasi? Bent jau kurioj vietoj?

po vairu apačioje yra trys didoki pedalai. elektroninį degimą reguliuoja dešiniausias - kuo labiau spaudi - tuo daugiau apsukų. paspaudi su pagaliu iki optimalių apsukų, tada pridedi plytų, kad laikytųsi stabiliai ir psio. ko čia nesuprast? :roll: :wink:

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 20 2006, 21:18 
:)

reguliuojasi :) bet tik su servisiniu kompu :D, programiniu budu.
na, pas mane +4 laipsniai padaryta. nezinau, kodel tiksliai, bet meistras uzkele, del dujines irangos. gal ir nevertejo, bet vaziuoja gerai... gal tik kuro sanaudos didokos, bet trauka nesiskundziu.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 20 2006, 21:55 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 10 2005, 22:14
Pranešimai: 410
Miestas: Vilnius
siaip pas mane ir karstas trukcioja o su dujom gesta kai automato begi ijunges ant stabdziu laikau buna iskart uzgesta nzn dujas reguliavau bet iki maximumo davariau nepadeda reikia degima reguliuot manau

_________________
Remigijus
Toyota avensis '99 1.8 16v; Peugeot 607 '02 2.2 hdi
Kam reikia plastikiniu langu ar žaliuzių kreipkites Tel. 861037129


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 21 2006, 07:38 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 07 2005, 08:19
Pranešimai: 1822
Miestas: Pravieniskes-2
nasu rašė:
O manajam varikly degimas elektoniskai ar mechaniniu budu reguliuojamas?


elektroniskas............. :P ir nieks ten nesireguliuoja ir net pas Auksini nesireguliuoja pagal jokias ten programas ( na nebent konkreciai jo xantijoje )....................... :P

_________________
DALIMIS C5
PRAVIENISKES-2
865616242
Aidasm357@gmail.com


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 21 2006, 23:54 
Gerb. nasu,

jei tu nerimauji del degimo reguliavimo tai be reikalo. Situose gudriuose automobiliuose reguliavimo nera, tai atlieka kompas. Manojo marke MagnettiMarelli P8 ar kazkas panasaus. As cia tik siaip pasakiau del reguliavimo - man reguliavo, tas tiesa, bet tai absoliuciai ner butina ir vargu ar duoda kokios naudos. Jeigu tavo auto vaziuoja per siuos salcius (manoji "nureguliuota" - niekaip ne :) ), tai vaziuok ir dziaukis. Jei ne - ilsekis, kaip as :)

Sekmes!


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 22 2006, 14:22 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 08 2004, 21:15
Pranešimai: 315
Miestas: Klaipėda (Vilnius)
nasu rašė:
O tai trukciojimas nuo ko? Laidai, zvakes, rite(s), majonezas ir t.t. viskas is eiles? :) Riedeti tai riedam, nu bet nevaziuoja Xantia... kaip noretusi.

Trukciojimas galimas del to, kad duju reduktorius neisyla ir negarina duju kaip reikia (kai variklis isyla- ziurek reduktoriaus temperatura- jei saltas- vadinasi taip ir bus). Teko matyti toki varianta, kad isijungus peciuka iki galo- masina visai uzgesta,o reduktorius pasidengia serksnu.Cia priklauso nuo to kaip pajungtas reduktorius i sistema (ar nuosekliai ar lygegreciai)
Traukos nebuvimas Ant duju, nes duju voztuvas ant storos zarneles prisuktas (paemi ir atsuki kokius puse apsisukimo pries laikrodzio rodykle- ir bandai pralekt, jei nieko- bandai dar. Nesuk daugiau nei po puse apsisukimo.Siaip patariama sukti po ketvirti). Ant benzo netraukimas- gaimas del ilgalaikio nevazinejimo ant benzo (jei ilgai lakstei tik ant duju) Pas mane taip ir buvo. Pravazineji kokius 50 km. (geriausia stradoj) ir turetu susinormalizuot aisq jei niekas neuzsilenke (liambda zondas, purkstukai ir t.t.)

_________________
Technology that rules the road (Citroen BX)
Mašina gali būti kokia tik nori...jei tai CITROËN
Xantia `00m. 2,0 HDi Exclusive
C5 `04m. 100kW Exclusive


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 23 2006, 20:27 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 08 2004, 21:15
Pranešimai: 315
Miestas: Klaipėda (Vilnius)
grumlinas rašė:
šeip profesionalai pataria kas 10kkm "ant dujų" pravažiuot 1kkm tik "ant benzo". ale kas ryšis tokiai glupstvai, kai dujos pigu, o benzas brangu... ;-)

Nu tadum ir verkt del to, kad netraukia, ant benzo nevaziuoja... purkstukai sudege, lambda zondas brangus... :wink: neverta

_________________
Technology that rules the road (Citroen BX)
Mašina gali būti kokia tik nori...jei tai CITROËN
Xantia `00m. 2,0 HDi Exclusive
C5 `04m. 100kW Exclusive


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 24 2006, 11:54 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 08 2004, 21:15
Pranešimai: 315
Miestas: Klaipėda (Vilnius)
arix'as rašė:
grumlinas rašė:
šeip profesionalai pataria kas 10kkm "ant dujų" pravažiuot 1kkm tik "ant benzo". ale kas ryšis tokiai glupstvai, kai dujos pigu, o benzas brangu... ;-)

Aš dabar važinėju "ant benzo" :oops: , nes statistiškai dujinėms mašinoms 66% daugiau problemų dėl majonezo, ir šiaip, pvz., lygiu plentu pralėkdavau benzinu. Pastebėjimai: po pavažiavimo benzinu mašina žymiai gražiau kuriasi ir lygiau dirba.

Na pasirodo ne veltui tos rekomendacijos :wink:

_________________
Technology that rules the road (Citroen BX)
Mašina gali būti kokia tik nori...jei tai CITROËN
Xantia `00m. 2,0 HDi Exclusive
C5 `04m. 100kW Exclusive


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007